|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik haat het.. alles.. iedereen en de hele wereld. :@
Mijn mama moest afgelopen jaar in therapie voor al haar problemen en dingetjes. Het heeft een hele tijd geduurd voor ze er ook echt zat, maar toen ze er eenmaal mee bezig was ging het best goed met haar. Ze werd rustiger, had geen rare epileptisch-achtige aanvallen meer.. Prima. Een paar maanden lang ging het best aardig hier thuis.. Een week of wat geleden had ze 'goed nieuws'. De leider van de therapiegroep was het met haar eens dat ze vroeger met vakantie mocht (omdat ze 'ziek' werd eens in de zoveel weken van alle kritiek die ze over zich heen kreeg). En daarna zou de therapie voor altijd klaar zijn. Die laatste dag was dus gisteren. Mam blij. Nu heeft ze vannacht weer zo'n aanval gehad en ik heb er geen vertrouwen meer in. Over een paar weken hebben we een gesprek met die therapeuten en ik ga ze vertellen dat ik dit geen goede zet vind. Het hele circus begint gewoon weer opnieuw. Ik moet er toch niet aan dénken dat ik in september nog thuis zou wonen met al dit gezanik zeg! Arm broertje, arm zusje.. Ik verhuis maar alvast wat extra luchtbedden en slaapzakken mee.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()