|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
Je bent volgens mij smoorverliefd.
Zo te horen zo erg dat je niet in staat bent het hem te vertellen. Als je echt wilt dat hij het wilt en je het niet lukt zelf te vertellen doe dat dan via sms of een mailtje. Of laat een vriendin van je het tegen hem zeggen en dan hoor je van haar wel hoe hij erover denkt. succes inder geval. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ontopic: Je moet gewoon echt op den duur denken ik heb niks te verliezen en op hem afstappen dat je hem beter wil leren kennen. Klinkt wel heel makkelijk gezegd I know. Maar er zit echt niks anders op als je ehm zo leuk vind. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
Ik zou persoonlijk voor een andere aanpak kiezen.. aangezien ik veel jongens vrienden heb weet ik dat jongens verwaand zijn
![]() ![]() maar als ik uitga met ze.. staan ze vaak te kijke van oh welk meisje ga ik vanavond versieren.. maar zorda een meisje op hun afkomt word zij bestempeld als.. *wanhopig* wat ik meestal doe is .. doe alsof hij je NOOIT kan krijgen.. ik werp vaak een lieve glimlach of kijk om me heen en laat me blik op hem ruste maar kijk bewust dan weer de andere kant op.. je kan ff naar hem lopen en vragen heb je Bv. een jonge met donker haar en blauw shirt gezien met een meisje met blond haar net? en dan zegt hij neej ![]() ![]() ![]() haha helpt bij mij altijd.. maar hangt van de situatie af he.. in ieder geval suc-6 ![]() Faith |
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest