Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 July 2004, 13:14   #51
DarkMicky
Guest

Standaard

Je bent volgens mij smoorverliefd.
Zo te horen zo erg dat je niet in staat bent het hem te vertellen.
Als je echt wilt dat hij het wilt en je het niet lukt zelf te vertellen doe dat dan via sms of een mailtje.
Of laat een vriendin van je het tegen hem zeggen en dan hoor je van haar wel hoe hij erover denkt.
succes inder geval.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2004, 19:23   #52
Annuh
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
m'n vriendinne wete er alleszins wel van! ik kan m'n mond er echt niet over houde... "waar het hart van vol is, loopt de mond van over"
tsja, ik denk dat de jonge het wel doorheeft na een tijdje. kBen niet zo goed in subtiel kijke enzo...
Dat subtiel kijken is ook echt serieus een probleem bij mij maar dat kan ook z'n voordelen hebben natuurlijk

Ontopic: Je moet gewoon echt op den duur denken ik heb niks te verliezen en op hem afstappen dat je hem beter wil leren kennen.
Klinkt wel heel makkelijk gezegd I know. Maar er zit echt niks anders op als je ehm zo leuk vind.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 22:57   #53
Faithfull
Guest

Standaard

Ik zou persoonlijk voor een andere aanpak kiezen.. aangezien ik veel jongens vrienden heb weet ik dat jongens verwaand zijn hehe nie alle natuurlijk voor de jongens hier
maar als ik uitga met ze.. staan ze vaak te kijke van oh welk meisje ga ik vanavond versieren.. maar zorda een meisje op hun afkomt word zij bestempeld als.. *wanhopig* wat ik meestal doe is .. doe alsof hij je NOOIT kan krijgen..
ik werp vaak een lieve glimlach of kijk om me heen en laat me blik op hem ruste maar kijk bewust dan weer de andere kant op.. je kan ff naar hem lopen en vragen heb je Bv. een jonge met donker haar en blauw shirt gezien met een meisje met blond haar net? en dan zegt hij neej want die zijn er nie en dan zeg je ow tja das dan vervelend tis hier ook zo druk zulle we ff gaan zitte?? maar het belangrijkste is niet laten merken dat je helemaal onderstebove van hem bent!
haha helpt bij mij altijd.. maar hangt van de situatie af he..

in ieder geval suc-6

Faith
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 15:43   #54
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Faithfull
Ik zou persoonlijk voor een andere aanpak kiezen.. aangezien ik veel jongens vrienden heb weet ik dat jongens verwaand zijn hehe nie alle natuurlijk voor de jongens hier
maar als ik uitga met ze.. staan ze vaak te kijke van oh welk meisje ga ik vanavond versieren.. maar zorda een meisje op hun afkomt word zij bestempeld als.. *wanhopig* wat ik meestal doe is .. doe alsof hij je NOOIT kan krijgen..
ik werp vaak een lieve glimlach of kijk om me heen en laat me blik op hem ruste maar kijk bewust dan weer de andere kant op.. je kan ff naar hem lopen en vragen heb je Bv. een jonge met donker haar en blauw shirt gezien met een meisje met blond haar net? en dan zegt hij neej want die zijn er nie en dan zeg je ow tja das dan vervelend tis hier ook zo druk zulle we ff gaan zitte?? maar het belangrijkste is niet laten merken dat je helemaal onderstebove van hem bent!
haha helpt bij mij altijd.. maar hangt van de situatie af he..

in ieder geval suc-6

Faith
de ijskoningin spele dus... bij sommige mense mss wel, kbetwijfel bij mij... van zodra ik die zie verschijnt er zo ineens een bigsmile op m'n smoel... moelijk om te verberge hoor...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 21:46   #55
jarno109
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
de ijskoningin spele dus... bij sommige mense mss wel, kbetwijfel bij mij... van zodra ik die zie verschijnt er zo ineens een bigsmile op m'n smoel... moelijk om te verberge hoor...

ik denk dat het ook niet egt helpt.......tenzij jongens te dom zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 22:36   #56
Faithfull
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarno109
ik denk dat het ook niet egt helpt.......tenzij jongens te dom zijn
ja je hebt het bij het rechte eind! dat probeerde ik duidelijk te maken.. neej grapje maar ik bedoel als je hem al tijdje kent en nooit wta heb durve zeggen zou ik dit proberen.. soms loop ik gewoon op iemand af.. maar als je dat dan sonder stotteren lukt perfect anders zou ik de andere aanpak doen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels