|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
sorrysorrysorrysorry (x 100 ofzo)
maar ik doe niet meer mee (tenzij iemand een verzamelcd van the ramones gebrand wil zien, of 3..als ik dan toch bezig ben) |
|