|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe erg mis jij Koelkast? | |||
Heel erg, hij was dé autoriteit van het forum
|
|
2 | 9,52% |
Heel erg, vooral zijn leugens
|
|
2 | 9,52% |
Heel erg, vooral zijn spelfouten
|
|
4 | 19,05% |
Kwam die nog wel eens dan?
|
|
6 | 28,57% |
Niet zo heel erg, wordt er tenminste fatsoenlijk nederlands getypt
|
|
1 | 4,76% |
Niet, weer een troll/rell-user minder
|
|
6 | 28,57% |
| Stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#17 |
|
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Soms wel.. soms echter zegt gedrag via internet heel veel..
Maar je kunt idd ook lelijk voor de gek worden gehouden, maar daar is in dit geval geen sprake van volgens mij..
__________________
"Groetjes terug." |
|
|
|