Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 12 August 2004, 13:23   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vanwaar toch ál dat positivisme over AZ Ik snap er niets van; verdedigend is dat elftal nog altijd gammel, daar verandert de komst van wat middenmoot-verdedigers als Jaliens helemaal niets aan. Daarnaast is het nog maar de vraag hoe het straks gaat rondom Europese wedstrijden; meestal volgt dan een terugval. Ook is Co er nog nooit in geslaagd om langer dan 2 jaar alles uit een selectie te persen, kijk maar naar Willem II; 5e, 2e en toen 9e, daar waar iedereen de echte aanval verwachte. Vorig jaar heeft AZ in fasen bijzonder veel geluk gehad, denk aan laatste-minuut-overwinningen tegen bijvoorbeeld ADO; of sterk bemazzelde overwinningen in Eindhoven. Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van AZ; Co heeft er nu alles uitgekregen wat erin zat en daar blijft het bij. AZ gaat dit seizoen weer terugvallen, daar ben ik van overtuigt.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels