|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#30 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
Ik blijf het trouwens oneens met je, een minder druk forum of niet, het hoort er gewoon te zijn. Je kunt niet de ambitie hebben dat je louter druk bezochte fora hebt. Ik ben ervan overtuigd dat in augustus in minimaal 5 topics ook op het uitgaansforum is gereageert. Rest mij te zeggen dat ik ook nog steeds van mening ben dat leden inspraak hadden moeten hebben, om eventueel verbetersuggesties te geven. Voor een man die zich vroeger bijkans profileerde als advocaat van de leden valt mij dat zéér tegen zelfs, Tijs! Je bent amper 3 weken FB van het forum en meent nu al te kunnen zeggen dat het niks meer wordt. Wat dat betreft deed zelfs Vera het beter, en dat uit mijn mond! Zij probeerde iets van kunst te maken per slot van rekening; van jou heb ik in het openbaar geen actie gezien! Maargoed, ik heb Dextor trouwens al een PM gestuurd met een idee dat ik had, misschien kanie daar wat mee
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|