|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#32 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Uitgaansforum is simpelweg niet te vergelijken ook met andere fora, hoogstens met Sport. Aangezien het een gebonden item is; je doet het meestal in het weekend. Door de week moet je van een dergelijk forum dan ook niet 20 topics verwachten. Ga ik op Sport kijken, dan zie ik dat er sinds begin mei 1 pagina gevuld is. Analyseer je echter daarna de onderwerpen die er geweest zijn, dan zie je dat het EK flink wat topics heeft gehad, een paar oude ge-upte topics, een paar verjaardagsthreads, en wat onzinnige voetbaltopics. En dat heet dan SPORT. De reden dat dit forum over de bladzijde in een half jaar heen komt is louter dat er een vaste groep zit die nog wel eens wat opent voor elkaar. Het idee 'sport' is ver te zoeken op dat forum. Als vaste zoeker zul je dat kunnen beamen. Op uitgaan komt geen vaste groep. Net als op kunst ook niet. Als je daar kijkt zie je 1,2 hooguit 6 reacties per topic. Toch ben ik van mening dat zo'n forum hoort op een forum, aangezien er heel wat creatieve jongelingen zijn. Natuurlijk zijn er grenzen die je stelt aan de verscheidenheid van het aantal forums. Je kunt niet wanneer je al gezondheid en lifestyle hebt ook nog een forum over afslanken maken. Dat valt gewoon daaronder; dat is duidelijk. Misschien was uitgaan niet de juiste benaming trouwens, misschien is een 'weekendforum' een beter idee, met allerlei zaken die je in het weekend doet/kunt doen. Uitgaan doet (helaas) lang niet iedereen meer, iedereen geeft zijn eigen invulling aan een weekend, zou gespreksstof kunnen opleveren mijns inziens.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |