Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het blijkt tegenwoordig ook al gevaarlijk te zijn om op internet uitspraken te doen over Wiljan Vloet. Een jongen uit Schin op Geul had Wiljan Vloet gesignaleerd op Camping Schoonbron. Hij dacht een geintje te maken door op een supportersforum te zetten:
'voor degene die eens een discussie met Vloet aan wil gaan, of meer, moet naar Camping Schoonbron gaan, daar verblijft hij tegenwoordig'!
Op zich natuurlijk allemaal niet leuk voor Wiljan, maar wat boeit het, normalitair is hij dagelijks op het trainingscomplex, dus mocht je m willen spreken dan ga je gewoon ff daarheen. Wiljan blijkt een net zo grote fanatiekeling als Dick Advocaat. Die las/hoorde/zag ook altijd alles wat over hem geschreven werd. Wiljan doet precies hetzelfde, dagelijks leest hij alle supportersfora. Hij acteert de zelfverzekerde coach die precies weet wat hij wil, maar in werkelijkheid is hij net zo'n twijfelaar als Dick. Hij goochelt voortdurend met opstellingen, brandt spelers in het openbaar af om ze vervolgens weer op te stellen (Van Dijk, Senden, Sergio), heeft voortdurend dezelfde smoesjes en het ligt aan iedereen behalve aan Wiljan.
En nu durft die stoute forummer een geintje met hem te flikken! Dat pikt Vloet natuurlijk niet, en dus had die bewuste forummer gisteren om 9 uur in de morgen de politie voor de deur staan! Wiljan laat niet met zich sollen. Maargoed, het liep met een sisser af, maar ik weet dat ik voortaan op mijn woorden moet letten 
|
belachelijk dat ie de kit eropafstuurd natuurlijk... maar ken best begrijpen dat ie t niet bepaald cool vindt als ie zou worden lastig gevallen terwijl hij lekker staat te barbequeen met zn gezinnetje op de camping.. vent mag ook zn privacy houden als je t mij vraagt

reactie is natuurlijk wel zwaar kansloos..