|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hay,
Ik heb zelf een aantal nummers geschreven en opgenomen met simpel apparatuur. Ik zou nu graag willen weten wat jullie er van vinden MAAR ik heb geen idee hoe ik ze nu moet insturen het is een best groot bestand en heb geen eigen site. Als jij me kan helpen ben ik je eeuwig dankbaar ![]() ![]() Alvast bedankt groetjes N. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Eerst een foto en wat meer informatie over jezelf, en dan zien we wel weer verder of we behulpzaam willen zijn enzo
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ergens wat ruimte aanvragen ofzo en het daar op pleuren?
|
![]() |
![]() |
#4 |
krrraak
|
![]()
gewoon een Lycos account openen ofzo, desnoods naar iemand anders sturen via msn als je het niet snapt, zodat diegene het voor je kan doen.
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
http://www.sectionz.com is een fijne maar engelstalige "artiesten-zonder -platencontract-community" en met oneindig uploaden. gasten kunnen geloof ik 10 songs downloaden. lijkt me genoeg. lid worden is gratis. hier heb je grote kans feedback te krijgen van medemuzikanten en er zijn er veel met veel kennis. wat houdt je tegen?
![]() |
![]() |