Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4,67 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 28 August 2004, 23:37   #11
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
Artiest:
further seems forever

Naam van CD:
the moon is down
en
how to start a fire

Muziek soort:
emopop/punk met wat indie af en toe

label:
tooth and nail/solid state

KNIP

dus....mensen ga het luisteren, ik dnek dat iedereen deze band wel trekt!
chris carrabba die na zn vertrek veel succes boekte met dashboard confessional, in de states in ieder geval wel veel, hier wat minder.
en de tweede zanger heet jason nog wat. [zoekmode] jason gleason dus [/zoekmode]

als ik wat mag toevoegen aan deze terecht prijzende recensie

als downloadtip voor the moon is down : the bradley
Citaat:
False pretense
A lack of resonance
A derisive sentiment
and confidence
tsja met zulke teksten moet je het wel mooi vinden

als downloadtip voor how to start a fire : the sound (zie sig, like duh )

Verder ben ik het totaal met roy eens, ik had ook eerst mijn twijfels na het vertrek van chris, maar ze hebben het meer dan goedgemaakt met jason.
En nu inderdaad alweer een nieuwe zanger, maar hier verwacht ik ook niet meer dan goeds van want jason is vervangen door niemand minder dan jon bunch, zanger van de inmiddels (sinds begin dit jaar dacht ik) ter ziele gegane band sensefield. echt zonde want zij waren alweer zo'n 13 jaar bij elkaar hoewel ik denk dat we van de afzonderlijke leden vast nog wat zullen horen ik hoop het tenminste wel.
Ik heb al twee liederen van hun nieuwe album aangehoord en het klinkt zoals we van ze gewend zijn (zij het met andere vocals) en ik ga ook zeer binnenkort 'hide nothing' aanschaffen

de term ik-weet-niet-wat-ik-aan-moet-met-die-chick houden we erin en voor de rest.. tsja een nieuw album dus een nieuwe tour die hopelijk ons kleine landje aandoet. ik wacht met er met smart op en nee niet omdat ik hun goddelijke lijven wil aanschouwen maar omdat ik de muziek gewoon top vind

voor de liefhebber
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels