| 
	|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! | 
| 
		 | 
	Onderwerpopties | 
			Waardering:  

| 

Weergavemodus | 
| 

| 
		#11 | ||
| 

Guest 

| 

Citaat: 

die na zn vertrek veel succes boekte met dashboard confessional, in de states in ieder geval wel veel, hier wat minder.en de tweede zanger heet jason nog wat. [zoekmode] jason gleason dus [/zoekmode] als ik wat mag toevoegen aan deze terecht prijzende recensie     als downloadtip voor the moon is down : the bradley Citaat: 

als downloadtip voor how to start a fire : the sound   (zie sig, like duh   )Verder ben ik het totaal met roy eens, ik had ook eerst mijn twijfels na het vertrek van chris, maar ze hebben het meer dan goedgemaakt met jason. En nu inderdaad alweer een nieuwe zanger, maar hier verwacht ik ook niet meer dan goeds van want jason is vervangen door niemand minder dan jon bunch, zanger van de inmiddels (sinds begin dit jaar dacht ik) ter ziele gegane band sensefield. echt zonde want zij waren alweer zo'n 13 jaar bij elkaar   hoewel ik denk dat we van de afzonderlijke leden vast nog wat zullen horen   ik hoop het tenminste wel.Ik heb al twee liederen van hun nieuwe album aangehoord en het klinkt zoals we van ze gewend zijn (zij het met andere vocals) en ik ga ook zeer binnenkort 'hide nothing' aanschaffen de term ik-weet-niet-wat-ik-aan-moet-met-die-chick houden we erin   en voor de rest.. tsja een nieuw album dus een nieuwe tour die hopelijk ons kleine landje aandoet. ik wacht met er met smart op   en nee niet omdat ik hun goddelijke lijven wil aanschouwen maar omdat ik de muziek gewoon top vind   voor de liefhebber  | 
||

|