|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
|
Citaat:
bij een midi bestand hebben alle (in het gebruikte midi bestandje) instrumenten een eigen "spoor" en daardoor is het mogelijk het liedje te ontleden, dus dan kan je bijvoorbeeld het piano gedeelte, of de drums of de gitaar of de melodielijn er tussen uit halen. Dus als je een kwalitatief goede .midi file hebt, is het mogelijk om de orginele pianoblad muziek van een liedje te creeeren. En DAAROM is www.freepianosheets.com de BESTE site voor blad muziek. want bij iedere andere bron, of je het nou van internet of uit een boek haalt, zien de sheets er heel rommelig uit, of zijn de noten op de sheet de melodie lijn. en als ik een piano stuk als Bohemian Rhapsody van Queen wil spelen, dan wil ik het orgineel spelen en niet de melodie lijn van het koor, dat zie je vaak in filmpjes op Youtube.com. en tuurlijk is het ook wel mooi als je de zang kan naspelen op de piano, maar ik vind het altijd zo suf klinken... zeg maar "net niet". Leon |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Heey allemaal,
Ik ben opzoek naar bladmuziek voor de piano van tokio hotel, heeft iemand dit en zou diegene mij dit misschien willen sturen? Mijn email: martine_lemmens1990@hotmail.com |
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
hallo allemaal
als er iemand gratis partituren heeft van Marco Borsato. Zou je dat dan naar lienguillemijn@hotmail.com willen sturen alsjeblieft! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Aerosmith You See Me Crying You See Me Crying.zip
Aerosmith Dream On Dream On.zip Aha Take On Me Intro Take On Me Intro.zip Alicia Keys If I Aint Got You If I Aint Got You.zip Beatles, The Rocky Racoon Solo Rocky Racoon Solo.zip Beatles, The Martha My Dear Martha My Dear.zip Beatles, The Drive My Car Drive My Car.zip Beatles, The While My Guitar Ge... While My Guitar Ge....zip Beatles, The Hello Goodbye Hello Goodbye.zip Beatles, The Penny Lane Penny Lane.zip Beatles, The Yesterday Yesterday.zip Beatles, The Ob-La-Di Ob-La-Di.zip Beatles, The Jude Jude.zip Beatles, The Let It Be Let It Be.zip Ben Folds Fred Jones Part 2 Fred Jones Part 2.zip Ben Folds Five Brick Brick.zip Ben Folds Five Philosophy Philosophy.zip Ben Folds Five The Luckiest The Luckiest.zip Billy Joel Piano Man (Piano Solo) Piano Man (Piano Solo).zip Bjork Generous Palmstroke Generous Palmstroke.zip Blind Gaurdian The Eldar The Eldar.zip Boomtown Rats I Dont Like Mondays I Dont Like Mondays.zip Brian May Another World Another World.zip Bruce Hornsby That's Just The Way It Is That's Just The Way It Is.zip Bruce Springsteen Thunder Road Thunder Road.zip Bryan Adams Summer of '69 Summer of '69.zip Calogero Si Seulement Si Seulement.zip Chicago And All That Jazz And All That Jazz.zip Chuck Rio Tequila Tequila.zip Coldplay Everything Is Not Lost Everything Is Not Lost.zip Coldplay Politik Politik.zip Coldplay Amsterdam Amsterdam.zip Coldplay The Scientist The Scientist.zip Coldplay Trouble Trouble.zip Coldplay Clocks Clocks.zip Dave Brubeck Take Five Take Five.zip David Bowie Changes Changes.zip David Bowie Life On Mars Life On Mars.zip Deep Purple Lazy Lazy.zip Dire Straits Walk of Life Walk of Life.zip Do Heaven Heaven.zip Doors, The Light my Fire Light my Fire.zip Doors, The Riders on the Storm V2 Riders on the Storm V2.zip Doors, The Hello, I Love You Hello, I Love You.zip Doors, The Riders on the Storm Riders on the Storm.zip Dreamtheater 600 600.zip Elton John Can You Feel The Love Can You Feel The Love.zip Elton John Your Song Your Song.zip Eric Clapton Layla Layla.zip Eric Clapton Tears In Heaven Tears In Heaven.zip Europe Final Countdown Final Countdown.zip Evanescence Bring me to Life Bring me to Life.zip Evanescence Breathe No More Breathe No More.zip Final Fantasy VIII Sad Piano Theme Sad Piano Theme.zip Final Fantasy VIII Succession of Witches Succession of Witches.zip Final Fantasy X Path of Repentance Path of Repentance.zip Fleetwood Mac Say You Love Me Say You Love Me.zip Foreigner Cold As Ice Cold As Ice.zip Freddie Mercury There Must Be More To Life There Must Be More To Life.zip Freddie Mercury Love Me Like There Is No Love Me Like There Is No.zip Gary Jules Mad World Mad World.zip George Michael Faith Faith.zip Green Day Boulevard of Broken Dreams Boulevard of Broken Dreams.zip Guns N Roses November Rain November Rain.zip Irene Cara Fame Fame.zip Jamiroquai Deeper Underground Deeper Underground.zip Jet Look What Youve Done Look What Youve Done.zip Jewel Hands Hands.zip Joe Harnell The Lonely Man The Lonely Man.zip Joe Jackson Breaking us in Two Breaking us in Two.zip John Lennon Jealous Guy Jealous Guy.zip John Lennon Imagine Imagine.zip K Ci & JoJo All My Life Intro All My Life Intro.zip Keane Somwhere only we know Somwhere only we know.zip Kelly Clarkson Because of You Because of You.zip Koji Kondo Super Mario Bros Super Mario Bros.zip Led Zeppelin Stairway To Heaven Stairway To Heaven.zip Liquido Narcotic Narcotic.zip Los Bravos Black is Black Black is Black.zip Maroon 5 Sunday Morning Sunday Morning.zip Maroon 5 This Love This Love.zip Moby Porcelain Porcelain.zip Moulin Rouge Come What May Come What May.zip Muse Starlight Starlight.zip Muse Bliss Bliss.zip Muse New Born New Born.zip Muse In Your World In Your World.zip Outkast Roses(intro) Roses(intro).zip Ozzy Osbourne Dreamer Dreamer.zip Pink Floyd Gig in the Sky Gig in the Sky.zip Procol Harem Whiter Shade of Pale Whiter Shade of Pale.zip Queen Save Me Save Me.zip Queen Play The Game Play The Game.zip Queen The Fairy Fellers Master The Fairy Fellers Master.zip Queen Funny How Love Is Funny How Love Is.zip Queen Love Of My Life Love Of My Life.zip Queen Its a Beautiful Day Its a Beautiful Day.zip Queen Let Me Live Let Me Live.zip Queen In The Lap Of The Gods V2 In The Lap Of The Gods V2.zip Queen Spread Your Wings Spread Your Wings.zip Queen Bring Back That Leroy Brown Bring Back That Leroy Brown.zip Queen In The Lap Of The Gods In The Lap Of The Gods.zip Queen Teo Torriatte Teo Torriatte.zip Queen You And I You And I.zip Queen Youre My Best Friend Youre My Best Friend.zip Queen You Take My Breath You Take My Breath.zip Queen Doing All Right Doing All Right.zip Queen March Of The Black Queen March Of The Black Queen.zip Queen Bicycle Race Bicycle Race.zip Queen Jealousy Jealousy.zip Queen Flick Of The Wrist Flick Of The Wrist.zip Queen Forever Forever.zip Queen Friends Will Be Friends Friends Will Be Friends.zip Queen Seven Seas of Rhye V2 Seven Seas of Rhye V2.zip Queen Get Down Make Love Get Down Make Love.zip Queen All Dead, All Dead All Dead, All Dead.zip Queen Killer Queen Killer Queen.zip Queen Nevermore Nevermore.zip Queen Death On Two Legs Death On Two Legs.zip Queen Show Must Go On Show Must Go On.zip Queen Lily of The Vally Lily of The Vally.zip Queen Somebody to Love Somebody to Love.zip Queen We Are The Champions We Are The Champions.zip Queen The Millionaire Waltz The Millionaire Waltz.zip Queen Too Much Love Will Kill You Too Much Love Will Kill You.zip Queen Seven Seas of Rhye Seven Seas of Rhye.zip Queen Jesus Jesus.zip Queen Bohemian Rhapsody Bohemian Rhapsody.zip Queen Dear Friends Dear Friends.zip Queen Under Pressure Under Pressure.zip Queen Lazing On A Sunday Afte.. Lazing On A Sunday Afte...zip Queen Dont Stop Me Now Dont Stop Me Now.zip Queen Good Old Fashioned Lo.. Good Old Fashioned Lo...zip Radiohead Pyrmamid Song Pyrmamid Song.zip Radiohead Karma Police Karma Police.zip Rammstein Ich Will Ich Will.zip Rammstein Engel Engel.zip REM Nightswimming Nightswimming.zip Robbie Williams Feel Feel.zip Robbie Williams Let me Entertain You Let me Entertain You.zip Robbie Williams Angels Angels.zip Roger Taylor Happiness Happiness.zip Rufus Wainwright Hallelujah Hallelujah.zip Semisonic Closing Time Closing Time.zip Silverchair After All These Years After All These Years.zip Status Quo Rockin all over... Rockin all over....zip Supertramp Logical Song Logical Song.zip Supertramp School Solo School Solo.zip Symphony X Accolade II Accolade II.zip Theme Sex and The City Sex and The City.zip Theme Will And Grace Will And Grace.zip Three Dog Night One One.zip Toto Africa Africa.zip Toto Childs Anthem Childs Anthem.zip Toto Childs Anthem V2 Childs Anthem V2.zip U2 The Sweetest Thing The Sweetest Thing.zip Van Halen Jump Jump.zip Van Halen Right Now Right Now.zip Vanessa Carlton A Thousand Miles A Thousand Miles.zip White Stripes I Want To Be The Boy I Want To Be The Boy.zip Whitesnake Here I Go Again Here I Go Again.zip Who, The Wont Get Fooled Again Wont Get Fooled Again.zip Wim Mertens Close Cover Close Cover.zip Yann Tiersen Comptine dune ete Comptine dune ete.zip ZZ Top Wild Thing Wild Thing.zip dit is mijn huidige lijst |
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Hey,
ik zoek al een tijdje naar de bladmuziek van Geef mij je angst van Guus Meeuwis. Is er iemand die mij daarbij kan helpen? Stuur me dan een pm. EDIT: Bladmuziek voor piano. Laatst aangepast door White Unicorn : 8 April 2007 om 21:55 |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Goeiedag allen,
Ik ben het weer :S sorry voor de last. Ik vind weer es een liedje niet... Ik zoek de partituren van 'Dear Life' van Anthony Hamilton Voor de gitaar (noten) en voor de piano. En ook de partituren van het Theme song van de film House of Flying Daggers. Voor piano ook. Kan iemand deze voor mij zoeken? Alvast bedankt en tot de vlgd keer zou ik zeggen. Groetjes Howard (het_loke@hotmail.com) |
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Haihai,
zo te zien zijn er veel mensen op zoek naar partituren. Ik ben net begonnen met keyboard/piano te spelen en ik heb maar een paar partituren, die ik zelf niet echt uitdagend genoeg vind =P Heeft dus iemand voor mij a thousand miles van Vanessa Carlton en itanic van Celine Dion. ps: misschien handig, fantasy_loving@hotmail.com |
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
oeps ik bedoelde titanic van Celine dion, mijn fout
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
hello,
zou iemand die My Heart Wil Go On van Celine Dion heeft zo lief willen zijn om die naar mij te sturen Ik ben er al heel lang op naar zoek! mijn email adres is x.-merel@hotmail.com Heeeeeeeeeel erg bedankt alsvast! l |
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
heeft er iemand bladmuziek van high school musical voor mij??
zo ja zou je dat dan willen sturen naar kimberlynagtegaal@hotmail.com |
|
|
|
#11 | |
|
Lid
|
Citaat:
Stuur maar even een mailtje: sheetmusic_wim@hotmail.com Groetjes, Wim |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Guest
|
Citaat:
freepianosheets http://www.freepianosheets.com[/QUOTE] aan toevoegen |
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Ook nog ne megagoeje site:
http://www.pianop.be/p der staan pianopartiture op, ma de tabs voor gitaar en azo staan der evegoed bij
|
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
sorry voor mijn zo positief mogelijk bedoelde kritiek
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
hallo
heeft iemand mischien de baldmuziek van het nummer: I don't care van Delta Goodrem? alvast bedankt. |
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
hee.
ik ben opzoek naar blad muziek van Delta Goodrem met het nummer I don't care en Out of the blue. heeft iemand die voor mij. groetjes |
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
heey ik ben rosa
ik wil graag de muziek bladen van celine Dion de orinele graag maar ik weet ook een leuke site voor jullie nog www.annemievanriel.be het is een super gaafe site groetjes rosa |
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
Heee!! WIE KAN MIJ HELPEN! Ik moet (jawel) voor school een project doen en daarbij moet je met gecoverd liedje dingen doen. Mijn vriendin en ik kozen voor Burn. Maar wij kunnen nergens bladmuziek vinden hiervan? Wie heeft deze toevallig of wil zo lief zijn ons te helpen? ZOu ZOOOOOOO te gek zijn!!!Burn-VanVelzen! XX Saraah Stuur als je bladmuziek hebt of wilt maken: colour_girl_3@hotmail.com! Laatst aangepast door Saar__ : 19 April 2007 om 17:08 Reden: vergeten:) |
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
Heeyheey,
Heeft iemand de bladmuziek/pianosheet van Jamelia-No More voor mij? Thanks!! ![]() -XX- Lynette |
|
|
|
#20 |
|
Lid
|
Heeej,,
Heeft iemand misschien de bladmuziek van Beyoncé met Listen? Stuur hem dan a.u.b. naar m-ies-j@live.nl onder de naam listen Alvast bedankt! Miesje |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Guest
|
Heej iedereen!
Ik ben net nieuw hier nu en ik zit in M3 in de muziekschool. Dus openbaar examen dit jaar, en ik moet ook een eindwerk voor AMC maken ( Waar ik nu druk aan bezig ben!) Ik heb een vraagje! Heeft iemand hier partituren van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest ? Instrument maakt eigenlijk niet zo heel veel uit en zelfs verschillende zou nog goed zijn ook ( meer partituren = meer punten ) Het is best wel belangrijk voor mij en ik ben hard op zoek!! Help mij !! Groetjes!! xx ps. laat gauw iets weten! x |
|
|
|
#22 | |
|
Guest
|
Citaat:
http://www.pianothemes.com/index.html en dan moet je op Movie score klikken. (het is voor de piano) |
|
|
|
|
#23 |
|
Guest
|
heej heeft iemand voor mij
o happy day van Sister Act 2 mail maar naar kimberlynagtegaal@hotmail.com gr. kim |
|
|
|
#24 |
|
Guest
|
Hoi! Vraagje; heeft iemand van jullie misschien de bladmuziek voor Piano van The Rose van Bette Midler?
|
|
|
|
#25 |
|
Guest
|
Hey
ik vroeg me af of iemand de bladmuziek van: My heart will go on van Celine dion had. Want die zou ik heel graag willen. Alvast bedankt, Daan |
|
|
|
#26 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Lid
|
Citaat:
Laatst aangepast door blabla1993 : 3 March 2009 om 07:17 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lid
|
hey iedereen!!!!!
ik ben al best lang opzoek naar de bladmuziek van -beyonce listen als iemand die heeft wil je die dan opsturen. want ik heb binnen kort een schooluitvoering. alvast bedankt!! madeviharpal@hotmail.com o,ja ann1987 ik heb voice within niet meer nodig, maar als nog bedankt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Guest
|
Hey!
heb pas een keyboard gekregen, en wil graag melodien gaan spelen, heb alleen geen liedjies. zou jij mij wat leuke melodien ( de noten ) kunnen sturen? ik zou heel graag wat liedjes willen hebben, stuur maar naar kelsey_limburg@hotmail.com als je iets hebt! maakt niet uit wat, als maar beetje bekend is, alvast thanx! gr0etjes |
|
|
|
#30 |
|
Guest
|
heej ik heb een heel groot probleem samen met mijn leraar ik moet alleen op het podium spelen met de liedjes numb en in the end van linkin park maar wij kunnen ze nergens vinden toen kwam ik op deze site dus nu ben ik wanhopig en heel snel aan het typen wie heeft die twee liedjes voor mij!!!:S:S please als je ze hebt stuur ze dan zo snel mogelijk na ankeikaschulten43@hotmail.com
alvast bedankt voor het op sturen dan groetjes xx my |
|
|
|
#31 |
|
Guest
|
ik zoek al best lang naar een notenschrift van: Jim Bakkum (van Idols) - Dapper en Sterk, ik kan het niet vinden, kan iemand me helpen?? Als je een idee hebt of zo stuur me dan een e-mail op jessie_lizzy@msn.com. Alvast bedankt voor het lezen!!
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
Hallo, Ik zoek al heel lang naar de bladmuziek van Yann Tiersen comptine d'un autre été: l'apres midi. Maar dan ook met de volledige vingerzetting. Wie heeft dit of weet er een site voor? Alvast hartelijk bedankt
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lid
|
Mijn e-mail adres jaron_boers@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guest
|
heeft iemand misschien de bladmuziek voor piano van Des'ree met Kissing you en Jewel met Foolish Games
k zoek dr al heel lang naar dus als iemand t heeft stuur t aub naar iris_scholte@hotmail.com |
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
eeeej
heeft mis. iemand ik meen het - andree hazes en zo jah wil je die dan naar roxy-roxy-rox@hotmail.com sturen en het zelfde geld voor als je een liedje van me wil ![]() alvast bedankt. ---------------------------------------------------------- ik heb zelf deze liedjes die ik wil geven. abba thank you for the music beatels yesterday beatels something backstreetboys all i have to give debbie boone you light up my live elvis presley cant help falling in love elvis costello she eric clapton tears in heaven gloria gaynor I wil survive spice girls say youll be there simon bridge over troubled water disney a dream is a wich your heart makes a spoonful of sugar dibbidi-bobbidi-bo candle on the water chim chim cheree feed the bird fortuosity happiest home in these hills hes a tramp im late i wanna be like you lets get together little april shower make mine music never smile at a crocodile second star to the right so this is love supercalifragilisticexpialidocious the ballad of davy crockett the bare necessities the siamese cat song the ugly bug ball the unbirthday song the work song theres room for everyone two silhouettes whale of a tale you can fly you can fly you can fly!!! groetjes roxanne
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Guest
|
heeey!
srry maar tees is echt dringend!!!!!!!!!!! heefr dr iemand de bladmuziek piano van desree met kissing you of muziek van McFly??? stuurmaar naar:: louisa_justsmile@hotmail.com tnx!!!xxx |
|
|
|
#37 |
|
Guest
|
Halóó
Ik ben dringend op zoek naar bladmuziek/partituren van ; Jamie foxx ; One night exstravaganza ( die kan ik nergens vinden .. misschien hier wel? ) Live ; Overcome Alvast bedankt .. Als iemand iets heeft of weet stuur maar een mailtje naar ; Shainela@hotmail.com
|
|
|
|
#38 |
|
Guest
|
Hej.. Heeft iemand bladmuziek van het liedje Ik hou van jou van Maribelle?
x |
|
|
|
#39 |
|
Guest
|
heb je dat ook wel eens dat je na een paar uur zoeken naar bladmuziek op internet en de bieb helemaal dood op en volkomen geiriteerd nog niks bent opgeschoten??!
Help dit aantal gedupeerden te verminderen en stuur de piano bladmuziek : 'Liefs uit Londen' van Blof naar: sassie133133@hotmail.com Alvast bedankt
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
|
Hallo Allemaal,
Ik speel sinds 1,5 jaar piano en ben druk op zoek naaR: Krezip I would stay, het liefst een niet al te moeilijke versie, maar als je hem hebt wil ik hem sowieso wel moeilijk of niet En evanescence call me when youre sober Ik heb ze snel nodig want we willen ze spelen met de band, dus het liefst zo snel mogelijk naar: Wopkelien@gmail.com |
|
|
|
#41 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#42 |
|
Guest
|
Heeft er iemand ook toevallig bladmuziek van Van Velzen - Baby get higher of Van Velzen - Burn
Graag zou ik deze stukken willen hebben! Stuur ze maar naar marc_joosten12@hotmail.com Thanks! |
|
|
|
#43 |
|
Guest
|
Tjeetje, ik zit toch weer vol vragen!
![]() Heeft iemand ook nog Pirates Of Caribbean II - Main Theme Stel het op prijs als je het stuurt naar m'n mail.! Bij voorbaat dank! |
|
|
|
#44 |
|
Guest
|
heej,
heeft iemand misschien de bladmuziek (gitaar) van Twarres-Children of the sun? email: limoen16@gmail.com Alvast bedankt
|
|
|
|
#45 |
|
Guest
|
hallo
ik ben op zoek naar bladmuziek van gariboldi g. voor dwarsfluit 20 petites études-20 petites chantans (voor een ingangsexamen muziekhumaniora) mag gemaild worden naar vickyyyyy53@hotmail.com alvast heel vriendelijk bedankt |
|
|
|
#46 |
|
Guest
|
Hai mensen,
Ik heb nu even een bijna onmogelijk vraag waarschijnlijk. Ik ben namelijk opzoek naar een geluidsbestand oftewel bladnotatie van "Geuzenvesper of Ziekentroost voor de vierentwintig" Dit een lied van Joost van den Vondel. Ik weet dat de melodie in Vondel Vocaal hoort te staan, maar dit boek heb ik niet en het is niet mogelijk om eraan te komen... (niet zonder te betalen) Dus als iemand van jullie mensen dit heeft of weet hoe hij of zij eraan kan komen. Dan zou ik dat super vinden, ik heb namelijk nodig voor school. Alvast bedankt... Stuur maar even een PB als je het hebt, dan krijg je m'n mail |
|
|
|
#47 |
|
Guest
|
hoi
heeft iemand hier mssn bladmuziek van rond-uitpraise? zo ja zou je dat dan willen mailen naar kimberlynagtegaal@hotmail.com |
|
|
|
#48 |
|
Guest
|
Heeej =D
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van; Abel-onderweg Tetris dankjewel ;] P.S.; het is best dringend =p mijn e-mailadres is snukinge@gmail.com ;] |
|
|
|
#49 |
|
Guest
|
ow, ik weer ;P
heeft iemand trouwens ook nog; My December - Linkin Park replica - sonata Arctica shy - Sonata Arctica pieces - Sum 41 Perfect - Simple plan Time of your life - Green day jah, die moest ik eik ook nog hebben ![]() maar als je één van die liedjes hebt, kan je die dan sturen naar; snukinge@gmail.com? alvast bedankt ![]() -xxx- |
|
|
|
#50 |
|
Lid
|
Heeft misschien iemand Baby Get Higher en Burn van VanVelzen? Ik zoek er al jaren naar.
Mail me naar jinxian_souw@live.nl |
|
|
|