|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#51 |
|
Guest
|
ik heb 2x in de week voetbaltraining, 's zaterdags wedstrijd, en verder ben ik eigenlijk te hele week door bezig met tafeltennis volleybal basketbal tennis badminton enzovoort enzovoort
|
|
|
|
#52 |
|
Guest
|
ik tennis heelveel en met uitgaan dans ik veel. Op school doen we de laatste tijd veel voetbal en dat lukt eigenlijk ook wel, aangezien ik sommigen jongens wegspeel
|
|
|
|
#53 |
|
Guest
|
Ik tennis zo'n 2 uur, 22 uur snorkelen, en soms ook zo'n 2-4 km rennen.
En ik fiets elke dag naar school (in totaal 19 km per dag) |
|
|
|
#54 |
|
Guest
|
22 uur snorkelen? tijdens het fietsen als het regent zeker....
|
|
|
|
#55 |
|
Guest
|
5x in de week sport op school
![]() en verder moet ik maar weer s op zoek
|
|
|
|
#56 |
|
Lid
|
2 keer in de week voetbaltraining (bij elkaar 2 uur en 1 kwartier), zaterdag voetballen (80 min. max) en 2 uur gym in de week.
|
|
|
#57 |
|
Guest
|
Ik heb op dinsdag en vrijdag avond baskettraining, en op zaterdag heb ik dan match.
Aangezien mijn broer, zus en vader ook nog basket spelen (mijn vader niet, hij is assistentcoach) durf ik wel eens wat basketten als ik naar hun matchen ga kijken. Verder zit ik wel elke dag op mijn fiets. |
|
|
|
#58 |
|
Guest
|
In bed ben ik degene meestal die het werk moet doen...
ennem 1/2x week fitness.. En binnenkort ga'k int stadion atletieken woei.. (just like the old days)
|
|
|
|
#59 |
|
Guest
|
ik sport 5 tot 6 keer in de week
doe aan waterpolo en fitness 4 tot 5 keer in de week |
|
|
|
#60 |
|
Guest
|
Ik heb 3x in de week handbal training van 1,5 uur. In het weekend een wedstrijd. En dan soms tussendoor fitness, 1x in de week
Girltje155
|
|
|
|
#61 |
|
Guest
|
Ik train 2x in de week (korfbal) dus dat is 2 uur. Dan een wedstrijd van een uur en niet te vergeten de gymlessen dus zo'n 5 echte sport uren.
Maar ik doe ook meer aan sport buiten school en buiten de sport vereniging (hardlopen, steppen (met een step ) enz..
|
|
|
|
#62 |
|
Guest
|
ik ga op tennis
|
|
|
|
#63 |
|
Guest
|
ik deed eerst aan voetbal, 2x trainen en wedstrijd in de week, sinds ik eraf ben doe ik aan hardlopen, meestal 2x in de week
|
|
|
|
#64 |
|
FORE!!!
|
ongeveer 4 a 5 keer in de week 1 uur ballenslaan en 1 uur korte spel en in het weekend wedstrijden
|
|
|
#65 |
|
FORE!!!
|
ongeveer 4 a 5 keer in de week 1 uur ballenslaan en 1 uur korte spel en in het weekend wedstrijden
|
|
|
#66 |
|
Guest
|
hou het nu al weer 2 weke vol om elke dag te fitnessen
|
|
|
|
#67 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#68 |
|
Guest
|
0 keer
|
|
|
|
#69 |
|
Guest
|
2x Tennis 2x badminton... vind ut wel verm0eienddiejs tr0uwens l0llig ---> Ghehe N0uw Baaj |
|
|
|
#70 |
|
Guest
|
1x in de week kunstzwemtraining en als het even kan wil ik tussendoor toch wel regelmatig wat baantjes gaan trekken(op tempo). Ben het iig van plan.
En ik loop iedere dag naar school maar of je dat sport kunt noemen Doeggg Lon
|
|
|
|
#71 |
|
Guest
|
7 uurtjes
|
|
|
|
#72 |
|
Guest
|
Ren bijna iedere dag voor de bus naar school, Echt vermoeiend.
En woon op 3 hoog, genoeg beweging. |
|
|
|
#73 |
|
Amanda
|
6 uur
4 uur handbal 2 uur gym op school
|
|
|
#74 |
|
Über Mensch
|
ik train zo een 3 u per week aan wedstrijdzwemmen maar dit gaat na volgende week meer worden om dat ik 2uurs trainignen ga doen en dan kom ik op 5-6u per week uit
verder 2x per week fitness van 1 uurtje |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Guest
|
uhh ik sport 31.5 uur in de week ongeveer
elke dag 2.5 uur tennis training zelf nog 1.5 tennissen met een vriend of vriendin ofzow hardlopen, fitness, en elke donderdag ochtend om 7 uur zwemmen 1.5 uur.... |
|