|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vaak douche jij? | |||
1-3 keer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 5,88% |
4-7 keer |
24 | 47,06% |
8-10 keer |
16 | 31,37% |
11 keer of meer |
5 | 9,80% |
Douchen? Wat is dat? |
3 | 5,88% |
Stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als je bedenkt dat je je ook wel in 5 min kan douchen en het maar 3 keer per week eigenlijk "nodig" is (eigenlijk hoef je je bijna nooit te douchen, ligt eraan wat je overdag allemaal doet en in wat voor een maatschappij je leeft). 5 * 8 * 3 = 480 liter... het lijkt zoveel he ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
Wahhh, in 5 minuten douchen..
Goededag zeg... Dan moet ik als Speedy Gonzales te werk gaan ![]() Haren duren sowieso al 4 minuten.. ![]() ![]() ![]() Maar je hebt wel gelijk..Het is best zonde ja.. Maar ik ben voor de rest goed voor het milieu hoor!.. ![]() Altijd alles in de prullenbak, oud papier/batterijen/oude kleding (humana bakken)/ apart inleveren, broodtrommeltje i.p.v. zakjes, etc. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lid
|
![]()
Euhm... 10 keer in de week je haren wassen?!?! Jij zult prachtige haren hebben later....
![]()
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Haren moet je eigenlijk maar ongeveer 1 keer per week wassen (zelfde verhaal als de rest van je lichaam). En voor vrouwen duurt het over het algemeen inderdaad langer dan mannen (lang haar en kort haar). |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
10 keer ongeveer
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Über Mensch
|
![]()
ik docuh 8x per week, als ik geen zin heb om op zatredag te douchen dan komt dat op 6x per week, maar meestal wel hoor.
dus 8- nog iets voor mij, voor de vakanties moet je ff apprte poll doen want dan douch ik misschien 1x per week ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Über Mensch
|
![]()
/sdoh, ik zit idd nog op zwemmen en fitness nu dus das wat vaker.... ach boeiend... thsui sta ik 8x per week onder de douche
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
zeker elke ochtend.. en soms savonds..
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ontopic 9 keer per week ongeveer |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Jeugd van tegenwoordig he? ![]() Maar jij hebt dus al wel eens gebruik gemaakt van haar diensten, ja? ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Guest
|
![]()
minsten 1 keer in de twee dagen en op zaterdag 2 keer meestal zon 7 keer per week
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Über Mensch
|
![]()
niet zo vechten jongetjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nouja iig, jammer van dat ene stukje ongezondheid, ik heb toch liever dat ik me de hele dag fris voel. Deo opdoen als je niet gedouched hebt is trouwens ook niet echt ideaal, dan smeer/spuit je het gewoon over de smerigheid heen ![]() Ik was trouwens ook bijna iedere dag mn haar ![]() Als ik het dan niet was is het gewoon 1 grote bos touw. En als ik een week niet zwem was ik als nog om de dag mn haar..... met maar 1x per week wordt t toch gewoon na een paar dagen vet en smerig? En het stinkt naar rook als je daarbij in de buurt bent geweest. Maja dat zal bij mensen met kort haar wel n stuk minder zijn... Wat een verhaal ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Lid
|
![]()
8-10 keer per week en ongeveer 15 minuten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lid
|
![]()
4-7 x
doordeweek normaal gesproken om de dag, na het sporten nog eens, in het weekend wel elke dag (vrijdag/zaterdag/zondag). Meestal was ik mn haren ook, tenzij ik savonds douche want dan zitten mn haren de volgende ochtend niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Lid
|
![]()
Conclusie van dit onderzoek: de Forza uithangen is nogal makkelijk... zelfs al zet je er nog zo'n grote smilies achter, sommigen blijven reageren...
Zeker ook een groot voorhoofd? ![]()
![]() |
#78 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Heel fraai antwoord... ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#81 |
Guest
|
![]()
Elke dag, 7 keer dus.
Soms vaker als ik bijvoorbeeld heel erg stink (als ik vergeten ben deo op te doen) Maar dat is (gelukkig) niet zo vaak |
![]() |
![]() |
#82 |
Guest
|
![]()
8-10
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Guest
|
![]()
Ik ga elke week 6-7 keer in bad . Elke schooldag ga ik iig om een beetje wakker te worden en in het weekend meestal 1 keer .
|
![]() |
![]() |
#84 |
.
|
![]()
douchen? 2 tot 3 keer per week.
reden? hetzelfde als FiZz en Jochemmm zeggen. En deo spuiten over het vuile laagje??? je kunt natuurlijk altijd gewoon ff met een washandje met water onder je oksels gaan, zodat die schoon zijn ![]() Ik was alleen elke dag m'n gezicht en m'n handen. de rest van het lichaam is minder belangerijk. Stel je zweet je de pleuris.. op dat moment stink je misschien wel, maar als je ff wacht en in de wind staat of in het zonnetje ligt, dan verdampt al het zweet en heb je nergens last van. De kleding waar het zweet in zit is dan alleen de grote boosdoener. Die blijft stinken, maar jijzelf dus totaal niet. Overigens, ik ervaar zelf altijd dat als ik ben opgedroogt van zweet, ik me net zo prettig voel dan als ik uit de douche stap en afgedroogt ben. Nog een puntje trouwens... als je net onder de douche vandaan komt, reageert het lichaam ook gelijk op die warmte en ga je ook weer zweten. Dit verdampt echter snel als je in een koudere omgeving terecht komt, waardoor je het niet merkt. Maar in princiepe ben je dan nogsteeds niet 100% schoon ![]()
![]() |
#85 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
ik voel mij echt vies als ik een dag niet gedoucht heb (wel gewassen en gedeo't)
Ik kan er niets aan doen.. en daarin tegen vind ik douchen machtig.. dat heerlijke gevoel tijdens het opdrogen vlak na het douchen! ![]()