|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
het ligt altijd aan jou
![]() |
![]() |
#52 |
Aachen TSV
|
![]()
Van mij mag je er best eentje openen, maar niet wanneer ik 1 scrolletje naar beneden doe, en daar weer deze aantref:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=40502 Post dat dan daarin, maar niet weer een nieuwe openen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
whaha waarom moet er altijd schuld bij iemand liggen
![]() Ik ben hier niet schuldig aan blablablablabla laten we allemaal vrede op aarde gaan zingen ofzow ![]() |
![]() |
#54 | |
-
|
![]() Citaat:
Nee! Ik zou het erg appriecieren als jij je eens wat normaler moest gedragen en zo de forumbaas niet moet uithangen. JIJ bent totaal niet de persoon die mij op mijn plek moet zeggen omdat deze tekst zogezegd bij in ander topic moet... JIJ bent geen forumbaas... en dat zit je dars... ofzo... Bartje, get over it... Moei je niet |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Nerd
|
![]()
Bart, je zeurt
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Ik hang overigens helemaal geen FB uit, je rukt t weer uit zijn verband, saartje ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Aandachttrekkerij... De enige aandachttrekkerij hier op't forum ben jij Nightwolf neemt het nie op voor de belgische maatjes... je veralgemeent het... Het wil niet zeggen omdat ik belgisch ben, dat je daar alle schuld moet op schuiven hé. Goedkoop excuus hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
je zeurt nu dus |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
telkens als Bartje online is en post op het forum is er heibel,... nou ban um dan..
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
Ban the fucker
![]() edit: ow,is al gebeurd ![]() |
![]() |
#62 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
is bartje gebanned?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#64 |
|
![]()
goed gedaan hoor
![]() bobba ook gebanned, hij ook altijd met die foto's van hem ![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Guest
|
![]()
Saartje gaat weer zielig lopen doen, Bart zegt er wat van.
Saartje vind dat niet leuk, NW neemt het natuurlijk weer voor z'n internet vriendinnetjes op en dan krijgen we weer een ban flikker toch op met dat trieste gedoe, pleuris FB's. Alle normale mensen worden gebanned hier, en kontenlikkertjes krijge nooit wat. |
![]() |
#67 | |
-
|
![]() Citaat:
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet goed vind dat ie effe weg is... Kan ie eindelijk beseffen dat wanneer HIJ iets fout doet, hij er ook voor bestraft word, en zen stomme onschaadbare imago van als-ze-me-niet-betrappen-kunnen-ze-me-niets-doen ook niet op gaat ![]() Als hij zich lullig gedraagd, kan hij lullig gedrag terugverwachten. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]()
Om hem alleen te bannen omdat hij iets heeft gezegd waar de beheerder het niet mee eens is vind ik niet kunnen
![]() En volgens mij heeft hij wel gelijk, dit had ook best in dat andere examentopic gekunt |
![]() |
![]() |
#70 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dus das niet de enige reden hoor! |
|
![]() |
#71 | |
-
|
![]() Citaat:
Beup... Ik vond Forza aangenamer dan Bartje518... Bartje is een mekkerschaap... hij blaat de hele tijd maar door, wilt altijd zijn gelijk halen, en sleurt er niet-relatieve dingen tussen. Als hij dan nog eens de staff gaat irriteren... Pech... |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() enfin, dit gaat nergens meer over, ik gooi er een slotje op |
|
![]() |
![]() |
#73 | |