|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Watch it!
|
![]()
Lijkt me leuk als je daarvan houdt
![]() Misschien een rare vraag maar waarom voel je je zo blij omdat God je heeft vergeven wat je allemaal hebt gedaan? Gaat het er niet om dat je het jezelf vergeeft om je er goed over te voelen in plaatst van dat iemand anders het je vergeeft? ![]() *niet lullig bedoelt deze vraag, maar ik geloof helemaal niet in God en weet eigenlijk ook bijna niet hoe een geloof in elkaar zit en wat voor ideeen mensen bij God hebben dus vandaar ![]()
#52 |
...
|
![]()
Pakspul -> Hokjespropper
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Je moet het eerst jezelf vergeven, dan kan heb je er spijt van, en kan je vergeving vragen. Als je meer info wilt over andere dingen wil ik je ook wel iets toesturen ofzo hoor? ![]() Trouwens ik vind het leuk dat jullie dingen vragen!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
BeHeerser
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
K vind het net nice dat ze er zo openlijk voor uit komt en over vertelt... |
|
![]() |
#57 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() ik mag tv enzo, en kies alles gewoon zelf ![]() ja ik durf er nu eindelijk openlijk over te zijn. en blijf het doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#59 |
Super Lid
|
![]()
Waarom reageert iedereen zo debiel
![]() ![]() Ik ben zelf niet gelovig..maar mijn ouders zijn dat wel en ik ging vroeger altijd meegeweest naar de kerk..ik ben ook gelovig opgevoed en we bidden thuis voor het eten. Ik ben gedoopt en heb mn erste communie gedaan en het heilig vormsel ontvangen..maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het niets voor mij is en ik kan me niet in het geloof vinden. Maar dat sommige mensen hier zo ![]() Jenn..fijn dat je het zo leuk hebt gehad ![]() ![]()
#60 |
Lid
|
![]()
Kan iemand dit flame-topic sluiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
ik vind het goed dat er nog mensen op staan voor hun geloof, zo blijft het behoud van kerken ook bestaan, ik ben namelijk gek op kerken
![]() ![]() |
![]() |
#62 | ||
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Jij bewandelt immers je eigen pad des levens, daarin wordt je niet door iemand bestuurd van hogerop. Het enige wat je mijns inziens van anderen kunt vragen is hun advies, niet een definitief besluit. ![]()
![]() |
#63 |
The Consultant
|
![]()
sorry hoor
maar een slotje... eventuele godsdienst-discussies kunnen worden verplaatst naar t discussie-forum. en trappen is ook nie gewenst. |
![]() |