|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben trouwens ook vegetariër... maar ik heb geen zin meer om in discussie te gaan met de mensen van leerlingen ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
just myself
|
![]() Citaat:
![]() maar kvin het wel heel knap van je dat je het ''volhoudt'' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
jocking
|
![]()
Ik heb zo'n hekel aan dieren. Ik hou helemaal niet van vlees, maar ik eet het uit princiepe
sorry, iets teveel Hans Teeuwen gehoord dit weekend ![]()
![]() |
#54 |
Guest
|
![]()
Ik ben geen vegetarier. Ik eet vlees, omdat het voedzaam en lekker is. Vanuit de ethische hoek heb ik nooit goede theorieen gehoord, waarom we geen dieren zouden mogen gebruiken.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
heeft er iemand een hekel aan vegetariers? of word er net mee uitgescholde dat ie vegetarier is?
ik werd vroeger al wel eens stoem viswijf genoemd. (hoewel ik ook niet graag vis eet hoor ) |
![]() |
![]() |
#56 | |
.
|
![]() Citaat:
gewoon "kutvegetariër" en "tree hugging hippy" ![]() En vis moet je ook niet eten als je vegetariër bent.. een vis heeft ook hersenen, een hart en gevoel... (bovendien stinken ze ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
Wie ben ik om mensen te veroordelen op basis van wat ze eten? ALs je geen vlees eet, omdat je het niet lust of uit principe wil ik dat best respecteren. Het zou alleen niets voor mij zijn.
Ik vind het ook niet altijd handig, op etentjes en zo moet er dan altijd met vegetariërs rekening gehouden. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ViveLaFète officieel is vis geen vlees, dus 'mag' je het eten als je vegetariër bent... (verder moet iedere vegetariër zelf beslisssen wat ze wel en niet eten of willen dragen of niet. Denk maar aan gelatine wat gemaakt wordt van koeienbotten of leren producten die uiteraard ook van de (dode) koe komen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mijn moeder is ook practisch vegetarier, behalve met een paar dingen, en dna maakte ze voor mij een vegetarische vleesvervanger naast haar vlees klaar. toch niet zo'n moeite? als ik bij anderen eet en ik ben t vergeten te vertellen, dan vis ik het vlees er gewoon uit, of men biedt aan alsnog een ei te bakken. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() en als iedereen thuis is worden er idd 2 maaltijden gemaakt... 1tje met echt gehakt en 1 met nepgehakt.. maar dan zijn er ook 4 vegetariërs en 4 vleeseters dus ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Guest
|
![]()
gelukkig kan je de laatste tijd ook op kamp (bivak voor de nederlanders) vegetarish eten krijgen! en daar ben ik heeel blij om!
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
dat jij graag vlees eet, prima.. maar val iemand er niet op aan dat zij het niet doet.. Citaat:
![]() Laatst aangepast door lieve colafles : 13 November 2004 om 11:43 |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Banned
|
![]()
FunFair: moet je er wel bijvertellen dat de mens toen hele kleine hersenen hadden en sinds ze ratten gingen eten een grote hoeveelheid eiwitten binnenkregen die de groei van hersencellen stimuleerde en dat we daarom nu zo zijn als we zijn. Anders waren we nogsteeds een stel holbewoners.
![]() Maar de enige reden waarom we ratten begonnen te eten, was omdat er een ijstijd ofzow aankwam en de aarde aan het afkoelen was, met gevolg dat ze de wortelen niet meer uit de grond konden krijgen die ze toen in de tijd aten. ![]() lang leve discovery channel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Lid
|
![]()
Nou ik ben het zeker niet!!
Ik kan dus echt niet zonder KIP, de mac, de burgerking etc.. ik dacht er vroeger wel over na om vegetarisch te worden, maar ik vind vlees/kip veelste te lekker ![]() |
![]() |
![]() |