|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
|
|
|
#2 | |
|
Guest
|
Citaat:
wrm zou wel een krantenartikeltje over willen lezen? k heb het nooit aan gegeven en sinds een paar jaar geleden heb k het naar buiten gebracht want toen k nog zo jong was ging k er van uit dat het nromaal was tot dat k de leeftijd kreeg dat k begin te merken dat het niet normaal was mijn ouders weten het ook niet!! |
|
|
|
#3 | ||
|
Beheerder
|
Citaat:
En je loopt het nu aan iedereen op internet te verkondigen die wil luisteren maar aan je ouders vertel je het niet?
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi.... Laatst aangepast door Chrizlybeer : 13 May 2006 om 08:27 |
||
|
|
|
|
#4 | ||
|
Guest
|
Citaat:
ik ben 23 en k heb het me moeder verteld en ze schrok er van en k ben bij de huisarts geweest en ga nu met mensen praten om het te verwerken!!! |
||
|
|
#5 |
|
Stondvettekakkershierzo
|
Ja, dat wijf was jaloers dat ik met haar vriendin aan het praten was. Zegt ze tegen de security en het barpersoneel dat ik haar heb aangerand. Kom ik die doos een paar dagen later tegen, zegt ze nog vriendelijk gedag ook.
neen, zijt ge zot of zo? Laatst aangepast door 3rd boetah : 29 May 2006 om 17:10 |
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
OMG dan ben je echt triest! En dat is nog geen lichte beschuldiging ook niet? Ben je dr nog wel zonder kleurscheuren vanaf gekomen? |
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Vast wel
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
XD sorry, dit verzon ik en moest er even uit. |
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
mijn vriendin is door haa huisarts aangerand volgens mij.
Het is toch niet normaal dat je bij een pilonderzoek ok inwendig onderzocht wordt of wel soms? |
|
|
#11 |
|
Beheerder
|
Kan wel noodzakelijk zijn
|
|
#12 |
|
Guest
|
[/I]ik heb bij mijn pil geen inwendig onderzoek gehad maar het kan misschien wel aan de huisarts of de pil liggen. Ik ben in mijn leven ook een aantal keer misbruikt en dat is soms inderdaad heel moeilijk om ermee om te gaan, ik heb er zelf nog altijd wel moeite mee in mijn relatie. Ik heb het niet allemaal aan mijn ouders verteld maar wel een een goede vriendin. Ik heb ook een keer zelfmoord geprobeerd te plegen en toen ben ik naar een psychiater gestuurd. Nu nog twijfel ik sos wel of ik nog wil leven maar dan denk ik aan leuke dingen zoals mijn eigen pony en mijn honden. Als iemand meer over mij wil weten mag dat stuur dan een pm
![]() Groetjes boefje 01 |
|
|
#13 | |
|
Looking at you
|
Citaat:
Ik vind dit al een ernstige beschuldiging. Een docent van mij is een aangeklaagd vanwege aanranding, na goed onderzoek is gebleken dat het meisje had gelogen. Ze had namelijk ook al een psychotisch verleden en loog over van alles en nog wat. De docent was dan wel onschuldig verklaard, maar moest daarna wel opgenomen worden. Je kan echt met dit soort beschuldigingen iemand kapot maken
|
|
|
#14 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
daarnaast denk ik, heel stiekem, dat een aantal van de posters liegt over het aangerand zijn, puur en alleen omdat het wel 'stoer' interessant staat...
|
|
|
#15 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() Ofwel is dit een of ander forum waar alle slachtoffers samenkomen om over hun ervaringen te praten, nuja praten. Iedereen komt hier van, ik heb het zelf wel meegemaakt maar wil er niet over praten. Zwijg er dan gewoon direct over i.p.v. eerst aandacht te zoeken en stoer te willen doen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
ik wel maar ik ga er niet meer over vertellen
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
ik ben een paar jaar geleden verkracht en ik heb hulp gezocht en nu heb ik het een plekje kunnen geven tuurlijk vergeten doe je het nooit maar ik kan er nu wel veel beter mee omgaan! dus een tip voor alle mensen die hetzelfde hebben meegemakkt zoek hulp en voor aangifte is het nooit te laat!
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
heej
heb er héél lang mee rond gelopen, zonder iem te zegge. ma sinds een maand of twee weet mn ma er ook van. Heb vroeger iets meegemaakt, nie verkracht, ma twas echt tege mijn zin... enfin, kwil dr nie meer over hebbe... tligt nogal gevoelig kvind wel stom van mensen die hier mee lache, als ge geen zinnig woord in dit topic kunt plaatse, dan zijt ge zielig. Ik ben nie iemand die rap iemand anders zo noemt, ma dees vind ik dan wel zielig oor... shit zeg, ebbe jullie dan echt voor niemand respect? |
|
|
#20 |
|
Lid
|
ja, zeker aangerand worden is een vette trend?
|
|
#21 |
|
F0rum God +
|
dit had je ook gewoon in 1 post kunnen doen.
|
|
#22 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Visitor Message Moderator
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
F0rum God +
|
Citaat:
naja, ik zal het door de vingers zien voor deze keer
|
|
|
#25 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Da's aardig van je
|
|
|
|
|
#27 |
|
bleach is da shizz xD
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lid
|
ppff... wat een ruzie op dit onderwerp.. ban die gast gewoon als hij je niet bevalt... alleen ga als forumbaas niet zo tekeer op je eigen forum.. jaagt mensen weg lol
on topic: Vind het echt niet kunnen dat uberhaupt zulk soort dingen gebeuren in de wereld!! dat je zulk soort acties in kunt denken!! als iemand nee zegt dan is dat toch nee?! en dan heb je pech moet je het maar bij iemand anders zoeken.. Helaas zijn er domme en slechte mensen die zich dit niet realiseren.. van mij part mogen ze geexecuteerd worden... het leed dat ze anderen aan doen is niet meer te herstellen!! |
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Bij de anderen niet hea?
![]() Boeit hem wat, het is hier nu al gezellig ![]() Hehe, dat werd tijd, eindelijk weer eens iemand Citaat:
Dat zou ik nou net weer niet doen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
F0rum God +
|
leuter afhakken en als hotdog op laten eten.
|
|
#32 |
|
Super Lid
|
Mooi geweest. Topic was made of fail to begin with.
|
|
|