|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
Ja dat heb ik ook altijd. Ff goed kijken of ik niet toevallig één van jullie zie op het Station. En als ik door de stad loop kijk ik toch altijd ff of ik niet één van de Tilburgers tegenkom.
En komt Arie vaak in Tilburg dan? ![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Aachen TSV
|
![]()
Arie zegt minstens eens per 2 maanden ineens zomaar uit het niets dat hij in Tilburg was. Geen idee watie altijd komt doen, soms komtie alleen maar even rondlopen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
pudiecat
|
![]()
bij een reclame van dolfinarium of als ik naar flipper kijk meot ik meteen aan silverchair denken
![]() En julianapark denk ik aan amf omdat zij in julianadorp woont terwijl dat niet eens in de buurt van elkaar is. ![]() oja en als ik voorbij schiedam kom met de trein, moet ik altijd aan Arie denken (ook een beetje aan elfvenkindje omdat hij er toen naast zat) omdat hij daar moest overstappen. Maar dat deed ie niet, wel een stukje verder.
![]() |
#54 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() pas toen de smaakpolitie in het dolfinarium was, keek ik wel goed of silverchair ergens te bekennen was, maar helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lid
|
![]()
- als ik zin heb om iets gezelligs te gaan doen denk ik aan Laura
- als ik aan londen denk denk ik aan AMF - als ik door de wandelboslaan fiets denk ik aan karima - als ik door de kwaadeindstraat fiets denk ik aan sanne - als ik aan verbintenissenrecht B denk denk ik aan tijs - als ik Bart tegenkom op de uni denk ik aan Bart ![]()
![]() |
#57 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet altijd aan bruggi denken bij een bepaald shirtje wat ik in de kast heb liggen ![]() En als ik een toiletspray of autoverfrisser zie moet ik vaak aan mezelf denken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
En bij zo'n fietsenrek moet ik denken aan die auto die geparkeerd staat met bazzemans en (kolkie?) erbij. ![]() Als je al die dingen van elkaar leest ga je echt die gedachten nog eens overnemen ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Lid
|
![]()
en bij biffy denk ik natuurlijk aan biffy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#61 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ennum soms als ik een postbode zie denk ik soms aan sander305723756 want die had zo'n ptttrui aan ooit toch? en uhm..
![]() |
![]() |
#63 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
bij omgekeerde beeldjes en schilderijtjes aan die arnhem kliek
![]()
![]() |
#64 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
Ik kom regelmatig in Tilburg en let toch altijd even op of ik niet toevallig een bekend gezicht zie ![]() verder doet een saxofoon me altijd aan Chica denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |