|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#351 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Guest
|
![]()
Nou ik heb pas 4 stemmen ofzo, dus de uitslag komt niet nu, maar ik weet niet of ik vannacht wel zin heb om als ik thuis kom nog online te komen
![]() jullie zien de uitslag wel verschijnen. |
![]() |
![]() |
#354 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Lid
|
![]()
Ik ga nu stemmen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Lid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Lid
|
![]()
o ik ben ook te laat
![]()
![]() |
#358 |
pudiecat
|
![]()
Ik ben net terug van werk en heb alles een beetje doorgelezen voor de 100e keer ofzo
![]() hmm nou weet ik t echt niet meer... zit te twijfelen; tussen: CO: post toch niks nuttigs... Prestige: ook niet echt veel nuttige poststtstst, en op een of andere manier geloof ik ook wel dat ze een dorpeling is en als ze toch op vakantie gaat hoeven we dr ook niet uit te stemmen ![]() Nu ik dit zit te typen sluit ik haar dus ook uit als verdachte. en als laatste Impression: ja... nadat ik de poststststttsss van tyskie las is hij toch wel verdachte nummer 1... Ik denk dat ik pas op het allerlaatste moment ga stemmen... Als iedereen zijn bevinden heeft geplaatstststttssstt.
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 21 December 2006 om 21:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
pudiecat
|
![]()
Ooh! Als iedereen op dunja semt ga ik gwoon mee want dan is er in ieder geval een kleinere kans op een gelijk spel.
Want volgens mij wordt er nogal verdeelt gestemd ![]()
![]() |
#360 |
Lid
|
![]()
^Doe dan Dunja, om een gelijkspel te voorkomen. Anders ga ik er weer zo vroeg uit
![]() Edit: Brave frox ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#361 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Guest
|
![]()
Ik verdenk Impressions nog steeds het meest, waarom laat je je omlullen naar Dunja Frox???
Nou zou het juist misschien een gelijkspel worden met mijn stem.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Guest
|
![]()
Ben wel benieuwd naar haar functie dan!
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Lid
|
![]()
^Ik krijg jou nog wel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
pudiecat
|
![]()
stemmen:
dunja: sarah, stevie, Niemand, CO, impressions, prestige impression: ambypur, bruggi schuin heeft niet duidelijk gezegt wat de definitieve keuze was! Dit is wat ik heb getelt... Maar het nog allemaal een beetje vaagjes. Ik ga dan toch maar met de kudde schapies over de dam. Zodat er (hopelijk) geen gelijk spel komt. En buig ik me volgende keer wel impression's zn posttstssttsssttst....
![]() |
#367 |
pudiecat
|
![]()
ik ga dus toch (defi) voor Dunja
![]() |
#368 |
pudiecat
|
![]()
stemmingswisselingen
![]() hihi
![]() |
#369 |
Guest
|
![]()
hee slomie je vergeet Dunja zelf. EN je vergeet AMF. Als Impressions een weerwolf is en Dunja niet, kan het nog anders worden omdat Prestige en CO niet duidelijk waren.... je had dus gewoon op Impr moeten stemmen als dat je hoofdverdachte was
![]() Sorry Impressions ![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Lid
|
![]()
als dunja de ziener is heeft ze t nog slechter gedaan als ik toen ik ziener was
![]()
![]() |
#371 |
Lid
|
![]()
Als ik zeg dat ik op Dunja stem dan stem ik op Dunja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Guest
|
![]()
Dankzij het feit dat 1 dorpeling niet gestemd heeft is er iig een gelijkspel voorkomen. Let er wel op de volgende keer hè?
Dunja voelde zich stiekem nogal naar over de dood van Lord Tyskie. Wat zij niemand had verteld, was dat hij haar vader was, en dat zij er nog steeds kapot van was. De leerlingen op school, en Bruggi, maakten zich er druk over dat Dunja niet op school verscheen. Saarah lette, sinds de gruwelijke dood van Atjeuh en het feit dat Niemand liever Cham wilde, totaal niet meer op haar kind: verwaarloosde haar, maakte het huis niet meer schoon, kookte niet meer: alles wat zij deed was zuipen. Dit kwam Dunja natuurlijk ook niet erg ten goede. Zij moest het huis redden met allerlei handige toverspreuken, kookte zelf en propte wat bij haar moeder naar binnen, en dit alles moest zij doen met dat verschrikkelijke gevoel dat in haar huisde: een gevoel van gemis. Maar hoe kon zij haar vader missen? Hij was tenslotte echt een nare man.. Met gemengde gevoelens vluchtte Dunja het huis uit en maakte een lange wandeling. Naar school ging ze al dagen niet meer, hoe kon dát er ook nog eens bij komen? Geen wonder dat Bruggi zich afvroeg wat er aan de hand was, bij Anneke01 ging het hetzelfde: die kwam niet opdagen en bleek een weerwolf te zijn.. Daarom had Bruggi besloten Dunja van haar leven te beroven, al was het maar voor de kick, want Bruggi deed nooit iets spannends (behalve die geheime les) en wilde ook wel eens uit haar persoonlijke sleur komen! Met haar toverauto ging ze richting Dunja’s huis, en onderweg kwam ze haar al tegen. Bruggi vond het maar raar dat Dunja niet naar school kwam, maar wel ‘savonds alleen over straat strompelde. Dat kon niets goeds betekenen, daarom reed ze vol overtuiging over Dunja heen, die vrijwel meteen dood was. Bruggi stapte uit haar auto om te kijken wat de schade daaraan was, maar behalve vegen bloed e.d. was haar auto schoon. O ja! Dunja! dacht Bruggi, en ze rende naar de bloedberg die zij had veroorzaakt. Ze was ervan overtuigd dat het een weerwolf zou blijken te zijn, maar nee, ze keek goed en het gehavende lichaam van Dunja bleek toch echt van een onschuldig mens te zijn.. 1. Stevie 2. Tyskie (tovenaar) 3. Prestige 4. AmbyPur 5. Saarah 6. Impressions 7. Babydress (weerwolf) 8. Atjeuh (dorpeling) 9. Charmedone 10. Frox 11. Dunja (wolfsbane) 12. Niemand 13. AMF 14. Anneke01 (weerwolf) 15. Bruggi Gedood door dorpelingen Opgegeten door weerwolven Helaas dorpelingen, Dunja was de wolfsbane. De weerwolf mag voor morgen 22u PMen wie hij op zijn bord wil, de ziener mag weer een functie opvragen. Moet lukken voor 22u toch? Succes! Laatst aangepast door Spelleider : 22 December 2006 om 00:46 |
![]() |
![]() |
#374 |
Lid
|
![]()
kut
![]() ![]()
![]() |
#375 |
Lid
|
![]()
Haha, wat mooi
![]() Oh, nu maak ik mezelf natuurlijk weer verdacht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
pudiecat
|
![]()
jij bent dus de volgende
![]()
![]() |
#377 |
Lid
|
![]()
kut
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
pudiecat
|
![]()
misschien een pauze in het dorp voor mensen die met kerst bij familie zijn?
![]() |
#379 |
Guest
|
![]()
hahahaha
![]() arme dunnie ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Na de eetronde van de wolven ga ik een nieuwe analyse posten... Maar ik wacht dus eerst nog even af.
![]() |
#381 |
Super Lid
|
![]()
ja is het niet een idee om even vrolijk kersfeest in te lassen en dat het even vrede is in het dorpje.. zonder dat men elkaar afslacht en op eet?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Guest
|
![]()
Sukkelzzzzz.
![]() Ik vond mijn alibie nog zo mooi en het klopte helemaal. Stomme, vreemde, meeloper-Frox. ![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
pudiecat
|
![]()
ik ook hoor
![]()
![]() |
#384 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
pudiecat
|
![]()
![]() |
#386 |
Guest
|
![]()
hahahahahaha ja dat klopt niet helemaal.
|
![]() |
![]() |
#387 |
Guest
|
![]()
Ik vind het prima als we een pauze inlassen. Ik heb het zelf ook nogal druk met kerst
![]() ![]() ben nog aant wachten op de bestelling van de wolf! |
![]() |
![]() |
#388 | ||||||
Guest
|
![]()
Oke mensen. Ik heb even een lijstje gemaakt van alle stemmen {waarvan ik denk dat ze hebben gestemd} voor en na biffy's opmerking dat niet iedereen had gestemd.
Rood is na de opmerking van Biffy en zwart is gewoon voor. Frox: -Dunja- Stevie: -Dunja- Prestige: Dunja AmbyPur: -Impressions- Saarah: Dunja Impressions: Dunja CharmedOne: Dunja Dunja: Impressions Niemand: Dunja Amf: Bruggi: -Impressions- Het valt me wel op dat biffy zei dat ze ongeveer 4 stemmen had, maar dat 6 mensen hadden aangegeven op wie ze stemden. En nu verdenkingen en de posts waarin ze verklaarden op wie ze gingen stemmen.: Frox: Vertrouw ik wel. Hij is vrij duidelijk over op wie hij ging stemmen. Alleen bij zijn analize van wie op wie had gestemd was hij wat onzorgvuldig. Stevie: Niet heel erg overtuigend. Het kan zijn dat hij nog snel iets zegt, zodat hij niet verdacht wordt. Hij geeft verder hierin ook geen duidelijke reden. Maar hij is nu nog niet echt mijn hoofdgedachte. Prestige: Citaat:
AmbyPur: Citaat:
Saarah: Geeft wel duidelijk aan, maar toch met enige twijfel. Het valt mij vooral op dat ze het erg anders speelt dan vorig spel. Daarom denk ik dat ook zij geen wolfjes is. Het kan zijn dat zij een beetje heeft geobserveerd en daarna op mij heeft gestemd. Dan moet er dus nog 1 iemand overblijven die niet gestemd heeft voor biffy iets zei. Impressions: Citaat:
CharmedOne: Citaat:
![]() ![]() Niemand: Citaat:
![]() ![]() Amf: Ben ik bijna zeker van dat ze een dorpie is. Eén dorpie had namelijk nog niet gestemd en dat moet haar wel zijn. Bruggi: Citaat:
![]() Wolf: Impressions. |
||||||
![]() |
![]() |
#389 |
Guest
|
![]()
Veel plezier en renember: Dit was veel werk.
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Guest
|
![]()
Frox de kapsonesleider was deze nacht in zijn eentje op pad, hij dacht dat niemand hem iets kon maken. Al dagen zag hij het beeld van Atjeuh aan de kapstok voor zich, en de rillingen liepen dan over zijn lichaam, net zoals de tranen over zijn wangen biggelden. Het kon hem allemaal niets meer schelen: of hij opgegeten zou worden, of hij kou zou vatten zo ‘s nachts buiten, wat maakte het allemaal nog uit? Dus liep hij over straat, zonder een duidelijk doel.
Hij was al uren onderweg, en op een gegeven moment kwam hij langs Niemands huis. Hee! Dacht Frox, Niemand had natuurlijk een oogje op Dunja, die zou vast ook zo in de put zitten als hij. Dus hij belde aan, en viel jankend in de armen van Niemand, die er ook niet al te vrolijk bij liep. “Wat doen we hier nou aan?” vroeg Niemand, “ik wil niet zo verdrietig en eenzaam zijn, ik wil feesten en chickies versieren!”. Frox dacht eens na. “weet je wat we zouden kunnen doen? Op lachyoga gaan! Ik heb gehoord dat dat erg goed is voor je positieve instelling”. Zo gezegd, zo gebeurd, Frox en Niemand besloten op les te gaan bij professor Stevie, die na al die liefdesperikelen met Prestige behoorlijk lenig was geworden! Dus ze planden een les voor de volgende ochtend. Frox voelde zich gelijk een stuk beter, net zoals Niemand. Geweldig! Zou je zeggen.. Frox liep met een opgelucht gevoel bij Niemand vandaan, maar toen hij een tijd op weg was, merkte hij dat hij verdwaald was. Hij had natuurlijk al zo lang rondgedoold door het dorp, dat hij geen idee meer had van welke kant hij kwam of waar hij heen moest.. Hij nam op de gok een van de donkerste paadjes. Hij nam zich voor niet bang te zijn: dat hoort niet bij zo’n macho! Maar toen hij op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zag, jaagde iets hem toch de stuipen op het lijf. Het ging steeds harder waaien, het werd donkerder en dichter begroeid, en nu was Frox er zeker van dat hij nooit meer de weg terug zou vinden. Dus ging hij verslagen op de grond zitten wachten tot het licht werd.. Maar dat licht zou voor Frox niet meer komen, in ieder geval niet in deze wereld. Hij dacht even dat hij wat gesnuffel of gegrom achter zich hoorde, maar vertelde zichzelf dat het kwam door zijn angst. Hè? Dacht Frox. Hoe kan het nu ineens licht worden? En sinds wanneer hebben ze tunnels in het bos? En sinds wanneer staat Atjeuh daar aan het einde van de tunnel naar me te zwaaien? En Frox liep naar het einde van de tunnel, recht in de armen van Atjeuh. Wat hij snel zou realiseren, was dat hij in de hemel was beland. De grommende en snuffelende weerwolf die in het bos op Frox zat te wachten, toonde genade door Frox in één keer dood te bijten en hem daarna pas te verorberen.. 1. Stevie 2. Tyskie (tovenaar) 3. Prestige 4. AmbyPur 5. Saarah 6. Impressions 7. Babydress (weerwolf) 8. Atjeuh (dorpeling) 9. Charmedone 10. Frox (dorpeling) 11. Dunja (wolfsbane)) 12. Niemand 13. AMF 14. Anneke01 (weerwolf) 15. Bruggi we houden pauze ivm de kerst! Dus mogen de dorpelingen mij voor woensdag 22u pmen wie ze op willen hangen, om de vrede in het dorp te behouden! Maar ga vooral door met jullie theorieën en posts! |
![]() |
![]() |
#391 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Guest
|
![]()
Ach, dat is wel erg zielig...
KILL IMPRESSIONS! |
![]() |
![]() |
#393 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
pudiecat
|
![]()
jammer hoor...
Die weerwolf poept gewoon in mn zijn/haar broek van angst ![]()
![]() |
#395 |
pudiecat
|
![]()
wel een leuk verhaal joh! helemaal overmij alleen
![]() Én ik ben vredig gestorven ![]() En nu zal ik voor eeuwig herenigd zijn met mijn grote geliefde! ![]()
![]() |
#396 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Lid
|
![]()
Als je dat denkt kan ik je toch niet overhalen. Gelukkig maar dat jij geen stem meer hebt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Lid
|
![]()
Lekkere steek onder water weer, Spelleider... Atjeuh staat in de hemel Frox op te wachten...
Maar Lord Tyskie niet dus he. Omdat-ie niet in de hemel zit zeker?? Tsss... Of is Lord Tyskie net als Ludo nog helemaal niet echt dood en komt hij straks terug om de laatste weerwolven hoogstpersoonlijk tot as te laten wederkeren? Dat is inderdaad wel een waarschijnlijker scenario dan het eerste!! @Dunja: goed bezig met je analyse!!
![]() |
#400 |
Guest
|
![]() |
![]() |