|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
omg Saar
|
|
|
|
#2 |
|
pudiecat
|
Waarom op prestige stemmen als die toch op vakantie gaat? Die wordt dan toch vanzelf gediskwalificeerd (<--
) en als ze de wolf zou zijn heb je daar ook geen last meer van
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Citaat:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand anders in haar plaats gaat meespelen en haar functie overneemt, dat weet ik eigenlijk niet. Prestige of Spelleider, weten jullie hier meer over? Citaat:
Ik wacht ook nog ff af met stemmen, we hebben toch nog tijd. Maar ik stem iig niet op Impressions... Ik zou liefst op Dennie stemmen, ofwel op Prestige (of op degene die haar functie overneemt) als die blijft meedoen.
|
|
|
|
#5 |
|
Prima
|
Bruggi niet vergeten dat je blond bent he, ik zie je hier als een malle posten maar je meldt nog niet echt iets wat sense makes. Dus misschien moet je het denken aan andere overlaten?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Mag ik de functie van Prestiesj overnemen?
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#10 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Haha inderdaad. Daar had ik niet eens meer aan gedacht.
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
volgens mij is prestige een weekje ofzo weg dus in principe kan ze mee blijven doen, maar van mij mag ook iemand anders haar functie overnemen, alleen weet zij dat dan niet
![]() laten we het even afwachten
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
Ik vind Impressions toch nog het meest verdacht.
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Jij doet niet meer mee dus hou je erbuiten
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
Ik deed wel mee.
En ik help ze.Ik ben een bedreiging, hè? |
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
Neen, ik ga mijn soort niet verraden
![]() NEVORMAIND ^^ |
|
|
|
#17 |
|
pudiecat
|
vor niemand?
|
|
|
#18 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Volgens mij is Prestige sowieso geen weerwolf, want dan denk ik dat iemand haar functie zeker wél had moeten overnemen.
![]() In dat geval gaat mijn stem denk ik naar Niemand.
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#20 |
|
pudiecat
|
=
|
|
|
#21 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#22 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
![]() ik had naar de -da vici code- gekeken dus ik dacht dat er iets achter zou zitten
|
|
|
|
#23 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
Babydress wil Prestige's functie overnemen. Klinkklare onzin natuurlijk omdat Bruggi gelijk heeft, zij weet wie de weerwolf is. Maar Spelleider haakt er wel op in. En Saarah heeft ook gelijk, de enige reden waarom iemand Prestige's functie zou moeten overnemen is omdat ze een belangrijke functie heeft, ziener of wolf. Maar omdat Babydress met deze opmerking komt ligt wolf meer voor de hand.
![]() Edit alhoewel als Saarah de ziener is (waar ze het op lijkt te gooien) is Prestige geen wolf. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Hmm, wil wel even duidelijk maken dat ik in geen enkele post iets duidelijk wil/zal maken over bepaalde functies, dus daar hoef je niet op te letten hoor!
|
|
|
#27 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Mwa, van Prestige weet ik het niet zeker, maar ik dénk niet dat ze wolf is.
En Impressions en Stevie vertrouw ik gewoon...
|
|
|
#28 | |
|
Guest
|
Citaat:
.Als Saarah btw GEEN ziener is, vind ik haar posts slecht onderbouwd, want ze spreekt alleen maar over gevoelens en komt niet met concrete argumenten. Dus dan zou ik niet op Saarah's mening afgaan... Prestige zou dan evt. ziener kunnen zijn (aangezien niemand anders ziener-gedrag vertoont ( ) en Prestiges functie belangrijk lijkt te zijn (mogelijk foutje van Spelleider)). Geen reden om Prestige er uit te stemmen iig.Want aangezien Prestige al even op vakantie is (of het moet niet waar zijn?) KAN ze geen wolf zijn, omdat er een stemronde van de laatste wolf is geweest toen ze al weg was? (Klopt dit laatste?!) Als Saarah WEL ziener is, is Prestige idd GEEN wolf, want dat laat Saarah dan doorschemeren. In dit scenario dus ook geen reden om Prestige er uit te stemmen. Dus het lijkt me duidelijk dat we sowieso niet op Prestige moeten gaan stemmen, is nergens voor nodig! Als iemand anders dan Prestige of Saarah ziener is, doet diegene er wel erg weinig/ niks mee. Zou evt. AMF kunnen zijn, die het druk schijnt te hebben. Ik moet nu echt weg, ik hoop dat ik vanavond nog ff tijd heb om verder te denken voordat we moeten stemmen. Zou ook leuk zijn als anderen hier ff op doorgaan natuurlijk .
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
ik zie prestige nog wel als een ziener, maar dan vind ik het raar dat ze aangeeft: stem mij er maar uit, ik ga op vakantie..
PM dan naar de spelleidster van ik ben op vakantie oid.. En saarah, ik vind het een vervelend slecht gevoel dat je over mij hebt.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Guest
|
Als Saarah ziener is, doet ze het wel zeer slecht. ^^
Sorry, dat wilde ik ook eens zeggen.
|
|
|
|
#31 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Ik heb dan ook nergens gezegd dat ik ziener ben, dat maken jùllie ervan. Ja oké, ik heb geen concrete argumenten, maar dat is meer omdat ik er geen kan vinden.
Voor Prestige heb ik wel argumenten: aangezien haar functie niet per se moest overgenomen worden, is ze volgens mij geen wolf. Mja... ik ga denk ik toch maar op Dennie stemmen. Sorry.
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
ik ben te lui om theorieen te bedenken
|
|
|
#33 |
|
Lid
|
ik ontdek naast saarah ook niemand die zienerig overkomt, misschien bruggi, maar die is gewoon dorpeling voor mijn gevoel.
|
|
|
#34 |
|
Guest
|
Wanneer gaan de rondes door? Het is al kerst geweest?
Bijdeweg, Ik vind dat Bruggi echt heel leuk meespeelt! |
|
|
|
#35 | |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
Citaat:
) tot woensdagavond mochten stemmen.Ja, Bruggi doet het idd erg goed!
|
|
|
|
#36 |
|
Guest
|
mss is hij wel een wolf? hehe
hij is mss een beetje te ijverig e
|
|
|
|
#37 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() Ik weet niet, ik heb het gevoel dat we Saarah moeten vertrouwen. Wat dat betreft zou ik mee gaan en op Niemand stemmen. Maar ik ben na al die dagen een beetje de draad kwijt, kijk hier straks nog even naar
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lid
|
De dorpelingen mogen tot 22u vanavond stemmen.
Dat had ik bij het vorige verhaal al gezet, maar kan me voorstellen dat het nodig is dat ik het nog even herhaal ![]() de uitslag komt trouwens niet voor 23u, want ik kan nu niet alvast een verhaal schrijven omdat ik geen idee heb wie de dorpelingen er uiteindelijk uit stemmen. En ik moet vanavond eerst nog even weg. Maar jullie zien de uitslag vanavond nog wel verschijnen
|
|
|
#39 |
|
Lid
|
Ik stem ook op Niemand
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Super Lid
|
ik heb het topic ook al ff niet goed meer doorgenomen
Maar ik vind het een beetje jammer dat jullie met Saarah mee gaan terwijl die alleen maar een kandidaat noemt op gevoel.. (ik dus )
|
|
|
|
|
#41 |
|
Super Lid
|
ik ga nu op dennie stemmen
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
ik vertrouw impressions ook nog totaal niet eigenlijk, maar ik stem ook mee op niemand dan.
|
|
|
#43 |
|
Lid
|
ik heb geen zin om me erin te verdiepen en ik stem op denniemand
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Guest
|
Tnx meiden!
Maar ik vertrouw Impressions ook echt nog steeds niet... ik vind hem verdachter dan Niemand. Het heeft niet zo veel zin als ik in m'n eentje op hem stem , maar ik doe het toch . Een gelijkspel veroorzaak ik er toch niet mee, Niemand zal er wel uitvliegen.......
|
|
|
|
#45 |
|
Lid
|
hallo, hij is lief hoor
|
|
|
#46 |
|
Guest
|
Idd vind ik Impressions veeeel verdachter. Wat hebben jullie toch?
Succes.
|
|
|
|
#47 |
|
Guest
|
Niemand had vandaag lekker gelachyoga’t bij professor Stevie. Hij liep dan ook nog nagrinnikend van de training door het dorp! Het was inmiddels voorjaar, en om de lente in te luiden hadden de dorpelingen een heel groot feest georganiseerd. Ze gingen er vanuit dat de weerwolven uitgeroeid waren, ook al hadden ze er maar twee vermoord. Eventuele andere weerwolven waren vast weggevlucht na de coole acties van Dunja en AMF!
Dus, hoewel ze Niemand al een tijdje niet hadden gezien in het dorp (behalve professor Stevie en Frox maar ja die is dood..), nodigden de dorpelingen hem ook maar snel uit! Niemand lachte nog maar eens, en wilde maar al te graag kijken of hij zijn oude liefde(s) kon terugwinnen, of nog wat nieuwe chickies kon versieren! Een voor een druppelden de dorpelingen het dorpsplein op: Impressions en AMF, innig knuffelend; Stevie en Prestige, hand in hand; Saarah met haar wodkafles in haar hand; AmbyOne en CharmedPur, die trots hun trouwring showden aan iedereen; Bruggi in haar netpanty en minirokje, om eens te laten zien dat ze heus wel iets durfde! En, wat zagen de dorpelingen nu? LORD TYSKIE? Ja hoor, hij kwam het plein oplopen, en vroeg aan AMF wat ze in hemelsnaam met zijn vingerkoot en tand hadden gedaan. Zo kon hij toch niet eervol opstaan uit de dood?! Stelletje losers met z’n allen zeg. Hij dacht: nu kan ik net zo goed zeggen wie de laatste weerwolf is: want Lord Tyskie had het allemaal gezien vanuit de hel. (muhaha). Eerst dachten de dorpelingen dat hij ook echt niemand bedoelde en dat ze dus verlost waren van het kwaad; toen begon het te dagen dat Niemand een weerwolf was! OMG, dachten ze, wat nu? “Hij is uitgenodigd op het feest!” riep Bruggi spitsvondig. “Laten we hem een moddercakeje met vergif geven!” En zo geschiedde het. Bruggi ging de geschiedenis in als moedige heldin, en nog een sexy bitch ook met haar minirokje; Lord Tyskie werd geaccepteerd door de rest van de dorpelingen doordat hij hun had verteld wie de laatste weerwolf was. En Niemand? Die stierf een langzame, heerlijke dood door het gif in zijn smakelijke cakeje. “MUSIC MAESTRO!” riep een dronken Saarah, en plots hoorden ze vanuit de hemel DJ Atjeuh en nieuw zangduo Frox en Dunja. Lief hè? En they got the REAL party started! Want alle weerwolven waren verdreven en DOOOOOD. En ze leefden (/waren) nog lang en gelukkig (/dood). 1. Stevie (dorpeling) 2. Tyskie (tovenaar) 3. Prestige (dorpeling) 4. AmbyPur (dorpeling) 5. Saarah (ziener) 6. Impressions (dorpeling) 7. Babydress (weerwolf) 8. Atjeuh (dorpeling) 9. Charmedone (dorpeling) 10. Frox (dorpeling) 11. Dunja (wolfsbane) 12. Niemand (weerwolf) 13. AMF (dorpeling) 14. Anneke01 (weerwolf) 15. Bruggi (dorpeling) Gefeliciteerd dorpelingen, jullie hebben gewonnen. Wel een erg snel potje mensen, saai hoor
|
|
|
|
#48 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lid
|
Ik heb het met je te doen inderdaad, maar erg goed heb je het zelf ook niet gespeeld hé.
|
|
|
#50 |
|
Guest
|
Haha leukkk verhaal Biff. Ben ik toch mooi nog ff een sexy bitch.
Sorry Impressions, het spijt me heeeeeeeeeeeel erg
|
|