|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallokes iedereen,
Ik ken dit forum nog maar net, en kben nog maar een paar minuten ingeschreven. Kzal me vlug even voorstellen: Ik ben een meiske van 15 (bena 16) jaar, en ik ben van België. Normaal schrijf ik dus zelf nooit iets in een forum, want ik kan mn woorden nooit zo goed vinden, ma hier kent toch nog niemand mij, dus ga ik het er eens op wage!! ![]() Kga al onmiddellijk beginnen met een, voor mij, groot probleem. Tot ongeveer iets meer dan 2 weken geleden, was ik 1 van de ongelukkigste wezens op aarde. Het is allemaal een jaar geleden begonne. Hoe het kwam, weet ik zelf ni, maar ineens was ik ni meer het vrolijke meisje dat zich nergens zorgen om maakte. Ik deed nix meer graag, ik sloot mij af, werd met de dag ongelukkiger,... Na een tijdje had ik ook zelfmoordneigingen, begon drugs te nemen en te drinken, en deed mezelf op alle mogelijke manieren pijn... Kheb regelmatig hulp gezocht, maar ik vond nooit wat ik zocht. Ik voelde me door niemand begrepen, en sprak er ook bena me niemand over. Der waren wel vriendinnen die het wiste, maar zij begrepen het ni. Mijn beste vriendin heeft me toen zelfs een tijdje laten valle omdat ze het ni meer aankon om mijn beste vriendin te zijn... In september vorig jaar kreeg ik dan ook nog te horen dat mn mama (voor de tweede keer) kanker had, en dus probeerde ik thuis altijd gelukkig te lijke, om mijn mama een beetje te sparen... Maar zelf maakte het mij gek, en ik begon mezelf altijd maar meer te hate, mezelf meer te straffen,.... Op school ging het ook heel slecht, de kans zit erin dat ik moet blijve zitte, terwijl ik normaal altijd een "goede" leerling ben geweest... Ik vond mezelf ook stom, lomp, lelijk en ga zo maar door... In het begin van de paasvakantie (1 april) zijn we dan met het gezin op vakantie naar Turkije vertrokke... Ik had helemaal geen zin om te gaan, ik haat nieuwe dingen, en ik wou liefst alleen thuis blijve... Maar dat kon natuurlijk ni, en ik me veel tegengoesting dus toch mee naar Turkije... En ik moet toegeven dat ik na een paar dagen toch blij was dat ik mee was gegaan, daar was alles zo anders... Ik vond de mensen daar zo los, zo vriendelijk... En toen heb ik Mustafa leren kennen... ![]() Het probleem is alleen dat ik alleen maar negatieve commentaar krijg: hij woont te ver, heeft allang een ander, we kunne da nooit volhouden, ik verspil mijn geld en tijd aan hem, die turken zijn int begin wel lief, ma daarna ni meer, als ik naar daar zou gaan, zou ik ni meer buiten mogen komen en ga zo maar door.... Er zijn wel vriendinnen die mn relatie steune, maar vooral van mn familie krijg ik alle negatieve commentaar. Mn ouders zijn er ook erg op tege, ze vinden dat ik onrealistisch ben. Maar waarom kunne ze mij dit geluk niet gunnen??? Waarom denken ze niet eens aan mij??? Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, ik voel mij fantastisch, herboren... Ik kan het gewoon niet uitleggen. Het belangrijkste is toch dat we van elkaar houden, niet?? Oke, die relatie is niet de makkelijkste, maar moeilijk gaat toch ook?? Die commentaar maakt me gewoon gek!!!! Kdenk dat het dit ongeveer was wat ik kwijt wou. Ik kan me voorstellen dat de meeste van julie geen zin hebben om dit allemaal te lezen (ik zou hetzelf misschien ook niet doen). En nu ik dit geschreve heb, heb ik weer het gevoel dat dit allemaal op nix trekt. Maar het heeft mij allessinds geholpen... Ik ben het eindelijk allemaal kwijt. Het zit niet meer in mij, ik voel me vrij... Gewoon al bedankt om me de ruimte te geve om dit allemaal te kunne schrijve. Het heeft me echt geholpen... Knuffelkes, een supergelukkig meisje |
![]() |