Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 June 2002, 18:40   #1
Sauron
Guest

Standaard verliefd op... een jongen!?!?

Ik voel me echt kut.
Ik ben een lange tijd ziek geweest in het ziekenhuis. Toen ik weer op school kwam zat ik inmiddels in een andere klas. In onze klas zit een jongen en die deed heel aardig tegen me. En ik werd verliefd op hem volgens mij. Maar dat kan helemaal niet want ik ben ook een jongen en ik ben helemaal geen homo, dat wil ik niet zijn en zo voel ik me niet.
Ik heb er over nagedacht of ik het hem zou moeten vertellen, maar nu doet hij nog aardig tegen me en ik ben bang dat als ik het vertel hij me onaardig gaat vinden of negeren. Ik kan het ook niemand anders vertellen want ik weet het niet zeker, misschien zit ik me dit wel allemaal aan te praten.
Nu baal ik zo van mezelf, ik zie het niet meer zitten. Ik ben in de war en ik voel me slecht. Alleen soms op school voel ik me nog goed omdat ik hem zie, maar vaak voel ik me op school ook kut omdat ik weet dat het onmogelijk is.

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen? Alsjeblieft geen negatieve reacties want ik voel me al zo slecht en minderwaardig...
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels