|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
kan iemand me helpen ?
ik ben recent door iemand aangespoord om eens te proberen mij langst achter te vingeren . dit heb ik ook gedaan, maar toen ik mijn vinger eruithaalde was er een beetje bloed op . en het deed nogal pijn . telkens als ik nu nog naar de wc moet heb ik er last van . heeft iemand raad wat ik eraan kan doen ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
tja is misschien moeilijk maar als je er echt last van hebt, ga naar een doktor..
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hmmm, vergelijk maar weer even IP's dit is weer zo'n verhaal, sorry dat ik het zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Argh nee niet weer hé? |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Niet weer? Is 1e keer dat ik zoiets vraag, maar 2 berichten van haar gelezen, en allebei die best wel eens verzonnen KUNNEN zijn.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]()
Komt best vaak voor he? Maar dit lijkt er wel op!
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...ht=masturbator Lees die nog maar eens een x! Edit: Citaat:
Laatst aangepast door Bobba. : 18 June 2002 om 21:52 |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ja dit is al helemaal raar. Replyen op jezelf?? haha Er zit een luchtje aan dat ben ik met je eens |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mishien heeft ze echt wel iets of een vriendin van haar en die wil het niet zelf posten of watd an ook dit staat lullig |
|
![]() |