|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb geen zin meer in n beste vriendin die t leuk vind om langs te komen om r mail te checken omdat ze zelf geen internet heeft...
Ik vin t nie leuk dat ze 3 maanden geleden 10 euro uit mijn spaarpot heeft GESTOLEN...wat ik zelfs haar heb vegeven door tegen haar te zeggen ff later (k had r betrapt, maar heb haar niet direct beschuldigd...) dat ze n korte periode daarvoor die 10 euro van me had GELEEND...Naïef van me hè! Heb nog geen geld terug gezien ![]() K ben t zat om te moeten horen van mn vriend dat, zodra k ff met em op MSn zit en ze logeert bij mij als k ff naar de wc moet zodat ze t ff van me overneemt, ze praat alsof ik verloren ben zonder haar vriendschap... En k vin t niet leuk om op mijn verjaardagsfeest te horen te krijgen dat ze me nog n cadeautje gaat geven (heeft ze de afgelopen 4 jaar dat we elkaar kennen ook al gedaan en k heb nop gekregen) Kortom, k vin t niet leuk om als deurmat gebruikt te worden, maar op sommige momenten hebben we gewoon lol, en k ben zo naïef om dan de goede aardige vriendin te spelen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
umm....vertel haar dan eens dit verhaal
![]()
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Geen Super Lid
|
![]()
als je dat niet durft kan je haar toevallig dit topic tonen ofzo
![]() Misschien heeft ze er eens geen benul van dat je je zo voelt
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
k zie hoe k me morgen voel... (vandag ondertussen...) thanks voor je woorden! Voel me wel wat beter nu!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
succes en laat weten hoe t is afgelopen
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Zij jat iets van je en jij vergeeft haar? .......die mag je dan wel een klap verkopen eerst.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ok we gaan het idee van bleufwolf gebruiken door het topic te tonen..
Hoe? aangezien ze altijd bij jou komt internetten moet dat geen probleem zijn.. maak de pagina van deze topic gewoon je startpagina en klaar.. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
man zo moet je je niet laten gebruiken
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
k heb t maar afgezegd!!! ze zou om 12.00 uur bij mij zijn, maar om 13.00 uur was ze r nog steeds niet. Toen belde k r op, en ze nam met n slaperige toon op en ze vertelde dat ze Pfeifer heeft opgelopen, en dat ze dus niet kon. Mijn dag was dus verkloot! k ben die avond met me vriend gaan poolen, en toen voelde k me weer wat beter! K vertel dit haar wel es n keertje
k zal r deze topic n keertje toemailen ofz... mocht ze tegen die tijd nog bellen, dan zien we wel weer verder! En k houw jullie wel op de hoogte! Thnx voor tips ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ook al is ze je hartsvriendin...
tenminste als je iemand die geld van je jat en je als deurmat gebruikt zo zou kunnen noemen.... ... je mag haar best eens vertellen wat je dwars zit. Volgens mij is dat nou juist een hartsvriendin.... iemand die je kan vertellen wat je dwars zit. Ook als dat over jullie vriendschap gaat. En als je dan ruzie krijgt.... so be it. Op deze manier doorgaan lijkt me voor jou ook niet echt de goeie weg Gewoon zeggen waar je mee zit. Ook al is dat heeeeeeeel erg moeilijk |
![]() |
![]() |
#14 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Ik zou t echt niet pikken, wat moet je met zoiemand?
Ik zou tegen haar zeggen dat ze iets moet veranderen en anders weg kan gaan..
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
en je geld trug vragen... tiz van jou!
|
![]() |