Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 September 2002, 13:26   #1
Narya
Guest

Standaard gelul

waarom zijn mijn ouders tegen mij? ik bedoel ik wil graag naar het conservatorium, en ik wil na de havo nog vwo doen (om de wereld te laten zien dat ik het wel kan (ik ben terug gezet vandaar)) en mijn ouders proberen me er op alle mogelijke manier vanaf te laten zien. En ze zijn tegen mijn vrienden (meestal mensen die of roken/blowen/drinken of mensen die naar dezelfde muziek luisteren als ik) ze zijn tegen mij als ik alleen wil zijn.. Ik moet ALTIJD 'lief en aardig/sociaal whatever' zijn om ook maar de status 'sociaal mens' bij mijn ouders te krijgen. En ik ben nou eenmaal graag alleen. Ze zijn tegen mijn muziek en alles gewoon!

Waarom laten ze me niet zijn wie ik ben? Kan IEMAND me dat toevallig even vertellen, want mijn moeder loopt nou al minstens 1,5 week op mij te kutten vanwege alle bovenstaande dingen en ik heb echt GEEN zin meer om nog langer die rotzooi aan te moeten horen Dan ga ik nog liever dood.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels