Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 October 2002, 20:23   #1
Tweeling
Guest

Thumbs down T begon al goed...

Ik wil heeel ff klagen.

mn vriendje en ik hebben t nu 3 weken aan en we hebben al veel te verduren gehad.

1) hij kreeg keelontsteking, waardoor ie nie mocht kussen (toch stiekem gedaan) en hij nie kon stappen omdat ie aan de antibiotica zat. gister zn laatste pil gehad.
2) hij kreeg bij die keelontsteking ook nog eens n koortslip, waardoor ik m helemaaaaaal nie mocht kussen (dit duurt nu al 1,5 week), en dit hebben we braaf gedaan, de laatste dagen doen we beetje half kussen, dus aan de kant waar ie nergens last van heeft, misschien dat die lip dit weekend over is (YIPPY)
3) ik nu ongesteld ben, waardoor we waarschijnlijk dit weekend niet verder kunnen gaan dan kussen, terwijl nu alle andere dingen gunstig zijn (dalijk, allebei veel gedronken, heet en dan nie kunnen)

en nog meer....

4) ik nu al n uur heel erge buikpijn heb en die rotte pijnstillers nie werken
5) ik morgen tentamens heb, en het volgens mij toch wel moeilijk gaat worden, en ik vandaag al een tentamen compleet verne*kt heb (en met mij 200 anderen)

zo dat ben ik ook weer kwijt
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 20:29   #2
Plankje
Guest

Standaard

ach jah zulke omstandigheden zorgen ervoor dat je hard wordt :p
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 21:26   #3
Brendovic
Guest

Standaard Re: T begon al goed...

Citaat:
Originally posted by Tweeling
Ik wil heeel ff klagen.

mn vriendje en ik hebben t nu 3 weken aan en we hebben al veel te verduren gehad.

1) hij kreeg keelontsteking, waardoor ie nie mocht kussen (toch stiekem gedaan) en hij nie kon stappen omdat ie aan de antibiotica zat. gister zn laatste pil gehad.
2) hij kreeg bij die keelontsteking ook nog eens n koortslip, waardoor ik m helemaaaaaal nie mocht kussen (dit duurt nu al 1,5 week), en dit hebben we braaf gedaan, de laatste dagen doen we beetje half kussen, dus aan de kant waar ie nergens last van heeft, misschien dat die lip dit weekend over is (YIPPY)
3) ik nu ongesteld ben, waardoor we waarschijnlijk dit weekend niet verder kunnen gaan dan kussen, terwijl nu alle andere dingen gunstig zijn (dalijk, allebei veel gedronken, heet en dan nie kunnen)

en nog meer....

4) ik nu al n uur heel erge buikpijn heb en die rotte pijnstillers nie werken
5) ik morgen tentamens heb, en het volgens mij toch wel moeilijk gaat worden, en ik vandaag al een tentamen compleet verne*kt heb (en met mij 200 anderen)

zo dat ben ik ook weer kwijt
met al die dingen in ze mond zou ik um zo ie zo nie zoenen voor een bloedonderzoek, maar ja , dat ben ik dan eh
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2002, 15:49   #4
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

komt goed meid!! trust me...
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2002, 18:05   #5
Denden 100 piek
Guest

Standaard