|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik wil heeel ff klagen.
mn vriendje en ik hebben t nu 3 weken aan en we hebben al veel te verduren gehad. 1) hij kreeg keelontsteking, waardoor ie nie mocht kussen (toch stiekem gedaan) en hij nie kon stappen omdat ie aan de antibiotica zat. gister zn laatste pil gehad. 2) hij kreeg bij die keelontsteking ook nog eens n koortslip, waardoor ik m helemaaaaaal nie mocht kussen (dit duurt nu al 1,5 week), en dit hebben we braaf gedaan, de laatste dagen doen we beetje half kussen, dus aan de kant waar ie nergens last van heeft, misschien dat die lip dit weekend over is (YIPPY) 3) ik nu ongesteld ben, waardoor we waarschijnlijk dit weekend niet verder kunnen gaan dan kussen, terwijl nu alle andere dingen gunstig zijn (dalijk, allebei veel gedronken, heet en dan nie kunnen) ![]() en nog meer.... 4) ik nu al n uur heel erge buikpijn heb en die rotte pijnstillers nie werken 5) ik morgen tentamens heb, en het volgens mij toch wel moeilijk gaat worden, en ik vandaag al een tentamen compleet verne*kt heb (en met mij 200 anderen) zo dat ben ik ook weer kwijt ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ach jah zulke omstandigheden zorgen ervoor dat je hard wordt :p
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest