|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik vraag me af;
waarom zijn mannen ' stoer' als ze over veel meiden heengaan, en meiden een slet als ze hetzelfde doen bij mannen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Een meidje is een slet als ze vreemdgaat, en een hoer als ze er meerdere per avond pakt.
Bij jongens weet ik het eigenlijk niet, maar ik weet wel dat ik er geen 2 per avond krijg ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
mannen zijn niet stoer als ze met veel vrouwen gaan
dan worden ze players genoemd, en is nou niet bepaald een naam om trots op te zijn |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
vind jij het stoer dan als een jongen talloze meisjes heeft gepakt?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
weet je, ik hoor nooit manne er over lulle dat ze stoer zijn omdat ze veel meide pakke, de enige die ik er over hoor is de vrouwen...
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Neej maar sommige mannen (type player) vinden zichzelf gewoon helemaal tha bomb als ze op een avond 5 meiden weten te versieren ofzo..
Sick gewoon ![]()
![]() |
#8 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Wat ben ik als ik op een avond vijf mannen pak?
![]()
![]() |
#10 |
Nerd
|
![]()
biseksueel of homo
![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het zijn waarschijnlijk de meeste andere meisjes die het sletjes noemen, omdat sommige gewoon jaloers zijn dat zo'n sletje meer mannen kan krijgen dan die meisjes. En als meisjes jaloers zijn, kunnen ze gemene dingen zeggen. Misschien doen jongens er minder moeilijk over. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ----------------------- ![]() nieuw certificaat binnen!
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
men zit wel altijd op te scheppen
ik heb vanavond 4 meiden op de bek gepakt en dan word die aan gemoedigt door zijn vrienden maar de dames zijn net zo erg, die gaan ook gewoon voor zoveel mogelijk mannen op 1 avond of dat stoer is moet je zelf weten, ik vind het iig niet stoer, er zit geen liefde meer achter een kus, het is nu een kunst om zoveel mogelijk te pakken en dan doe je toch iets fout mensen die ook een wedstrijdje gaan houden wie er het meeste op een avond kan krijgen zijn gewoon zielig, die weten niet meer wat echte liefde is en willen niks meer dan hun lul ergens in duwen, maarja, als zij dat stoer vinden, dan moeten ze dat gewoon doen ik vind het iig niet stoer, ik vind die mensen zielig |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
hmm heb nie alles gelezen
|
![]() |
![]() |
#16 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
![]() ----------------------- ![]() nieuw certificaat binnen!
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
wie noemen die jongens nou eigenlijk stoer?
![]() -buiten de mansletten onder elkaar dan.-
![]() |
#20 |
Geen Super Lid
|
![]()
Dat is helemaal niet zo
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Kijk naar dat ene liedje van Christina Aquilera (mijn broer heeft de cd)
If the girl would do the same than she's a hore Ja heren, denk daar maar eens over na! P.S. Mijn eerste post, joegheej! ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik vind het vrij negatief klinken.... Heren, zeg t es, wat is daar dan zo stoer aan? |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Nerd
|
![]()
ik vind er niks stoers aan.......ik vind t eerder triest
![]() |
#26 |
Über Mensch
|
![]()
vrouwen zijn liever en schattiger dan mannen. daarom worden ze sneller een slet dan de mannen.
natuurlijk zijn er uitzonderingen, die bevestigen namelijk de regel |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
hmzz... even denken....
Als een vrouw met veel mannen gaat: de mannen vinden haar een Slet de vrouwen vinden haar een Slet Als een man met veel vrouwen gaat: De (meeste) mannen vinden hem stoer (jalours??) De meeste vrouwen vinden hem een player Persoonlijk vind ik de vrouw een slet en de man een player. Maar ik denk dat omdat mannen meer sexuele behoefde hebben ze het "Stoer" vinden. Maar dan niet echt stoer, maar eerder in een vorm van jaloursie van "Ik wil ook zoveel sex" ofzo? Het is maar een redenatie ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
meiden onder elkaar vinden je een slet als je veel gozers hebt gehad of krijgt,terwijl bij gozers het meestal toch andersom is,al zijn dr uitzondering want die players zijn zo dom :S echt ik kan ze niet uitstaan,ikzelf heb die naam ook gehad,hoe het kwam week nog steeds niet,heb je met die klote dorpen,meestal als je gewoon een mooie meid krijgt/hebt dan krijg je zon naam van jaloerse , gewoon het tegendeel bewijzen,easy as pie,maar players tss das gewoon triest
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
volgens mij vinden veel jongens het wels toer als ze veel meiden hebben op een avond want er zijn toch ok zat jongens die zichzelf player ofzo noemen op cu2 bijvoorbeeld ofergens anders..
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
belachelijk, een jongen die toch al veel meiden heeft gehad vind ik ook een soort slet... mannelijke slet
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
heb je niet opgemerkt dat de mensen zeggen dat iemand een hoer is omdat ze veel jongens heeft dat ze of lelijk zijn of dat ze jalours zijn.
en jongens die dat zeggen zijn gewoon jalours dat hij haar niet gehad heeft, tja t is een feit en mensen die dat zeggen zijn gewoo zielig hebben geen leven!!!!! |
![]() |
![]() |
#37 |
Bejaard
|
![]()
Ik word soms ook wel eens aangezien voor een player.. maar dat ben ik helemaal niet... ik heb 1x perongelijk met 2 meisjes op 1 avond gezoend. Maar dat was 2 jaar terug met mijn examenfeest..
Maar zie ik er zo player-achtig uit?
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
player of slet hoe dan ook het is allebei
![]() edit FOL: zoveel smileys zijn niet nodig Laatst aangepast door Fade of Light : 9 March 2003 om 12:25 |
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Tis gewoon onstoer om iemand te gebruiken (want ik neem niet aan dat ze dan op ELK meisje/ jongen (wat er dan dus waarschijnlijk ook meerdere per week zijn) gek zijn, en dat gebruik je ze) |
|
![]() |