|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ja, aangezien die mooie foto's van jullie nu echt niet meer te laden zijn voor mijn PC dacht ik van; dan maar gewoon een topic over het afgelopen jaar. Elke sport kan of course. Van Curling tot voetbal, van korfbal tot formule 1.. Alles kan, zelfs schoonspringen en paardrijden
![]() Nou, hierzo dan mijn rijtje: ![]() In januari: De overwinning van Tony David op de Ambassy. Februari: PSV en Feyenoord door in Uefa-cup, Jos ontslagen bij Arrows, Roda verliest na strafschoppen van AC Milan. Maart: dubbele confrontatie tussen PSV en Feyenoord in 1/4 finales. Begin seizoen F1 met zeges voor de gebroeders Schumacher. April: Begin FC Limburg-soap ![]() ![]() Mei: Feyenoord wint UEFA-cup, Utreg pakt de beker, ajax kampioen. PSV helemaal niets ![]() ![]() Real Madrid wint de CL. Juni: Sjeng Schalken wint toernooi van Rosmalen. DC wint in Oostenrijk, Duitsland rijkt tot finale WK, Zuid-Korea tot 1/2 finales. Brazilië wint met 2-0 de finale, Turkije wordt 3e. Grote favorieten als Frankrijk, Argentinië en Portugal falen al in de 1e ronde. Juli: Sjeng Schalken rijkt tot 1/4 finales op Wimbledon, Lance Armstrong wint zijn 4e tour op rij. Augustus: Begin voetbalseizoen. Hier zal ook wel ergens de GP van Frankrijk zitten waar Schumacher het WK won, Sjeng rijkt tot 1/2 finales op de US open. Feyenooit plaatst zich via 2 zeges op Fenerbaçe voor de CL, maar verliest de supercup van Real Madrid. September: Paolo Bettini wint de wereldbeker wielrennen. Dramatische europese campagne voor Nederlands voetbal. Feyenoord en PSV falen compleet, Utreg is een lachertje, Vites gaat nog enigzins, Heerenveen maakt zichzelf belachelijk, en onze joodse vrinden zwijnen weer van het geluk. Oktober: niet zoveel opvallends geleuf ik. November: ja, alles gaat een bietje door ![]() December: staat me ook nie meer zo vers ![]() |
![]() |