|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey hey hey, heb misschien een stom vraagje. Maar is de eerste keer echte seks als jongen even belangrijk als een meisje? Ik schenk hier nogal wat waarde aan en vroeg me af of jongens die eerste keer ook altijd blijven herinneren? Ik heb het gevoel dat meisjes namelijk dit belangrijker vinden...
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
jongens hebben er minder last van
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nee, ik zal mijn eerste keer nooit vergeten.. En heb er ook erg goed over nagedacht of het met het juiste meisje was. Dat idee had ik toen heel erg, dus heb ik t goed gedaan
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
het is per persoon verschillend, dus sommige vinden het niet belangrijk, andere weer wel
ik vind het wel belangrijk, het is toch iets speciaals |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
De eerste keer is net zo belangrijk als de tweede, derde, vierde enz enz. Maar dat betekent níet (in tegendeel zelfs) dat je het niet met de juiste persoon moet doen, want volgens mij moet dat ook ná de eerste keer nog gewoon.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Über Mensch
|
![]()
de eerste x blijft je altijd herinneren (als het goed is), ik weet alles nog. ook al is het eent tijdje terug. Van de andere meiden weet ik ook nog hoor. Maar de importance verschild idd, de ene vind het midner belangrijk als de andere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
jah, ik weet mijn eerste keer nog wel, maar ik heb niet het gevoel zovan "wooooooooooooow, dat was speciaal"
Het werdt voor mij alleen maar specialer als het liefdevoller werdt |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hm,ik ken elysium en volg haar hierin totaal... voor mn eerste keer sex heb ik superlang gewacht,maar was dan ook stuk jonger,maar die dag,was heel speciaal,met alles derop en deraan...het toemalige vriendje beweerde dat het voor hem even speciaal was...tot ik derna hoorde dat hij me al heel lang bedroog...nu wil ik mn eerste keer het liefst vergeten
|
![]() |
![]() |
#9 |
Nerd
|
![]()
das heel lullig
![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
mja,vond ik toen ook,ben ik nu al een heel eind over,maar ik laat hem er nog altijd voor afzien hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
welke jongen zou zijn eerste keer nou niet belangrijk vinden? ![]() natuurlijk is het voor ons ook belangrijk (sex is één van onze hoofdrollen in het leven van de jongens) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
athanatos
|
![]()
mijn eerste keer vond ik ook erg belangrijk.
ik kan het me ook ong goed herrineren, maar het werd wel gewoon steeds lekkerder enzo. Twas vor ons beide de eerste keer. maar ik wou gewoon dat dat wel van waarde was. en dat was het ook ![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
wel ik zelf vond het speciaal maar had gewoon het gevoel dat dit niet wederzijds was ookal was het voor hem de eerste keer
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik zal hoe dan ook de eerste keer nooit vergeten, en ik weet dat dat wederzijds is.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik ben het wel met een gast hierboven eens die zegt dat de eerste keer hetzelfde is als de 2e, de 3e, de 4e en de laatste. Het heeft toch wel íets bijzonders, omdat het gewoon de start is van toch wel een nieuw tijdperk denk ik...maar sommige die maken echt zo'n circus van die 1e keer, ik moet zoveel maanden iets met hem/haar hebben, en dit moet er zijn en dat moet er zijn..enz. Ik heb meer zoiets van; als ik van hem houdt, en me er goed bij voel, wat houdt me dan nog tegen???
Ben ik nou een jongen? ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik dacht het iig wel toen ik hier voor het eerst kwam |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maareh, ik ben inderdaad een Queen hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Ik denk ook eigelijk dat het minder betekend voor meisjes dan voor jongens. ehalve als je zo'n vriendje hebt die nooit rukt ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Voor betekende het heel veel. Ik zal het zelfs heel mijn leven blijven onthouden. Want toen zij mijn bloem plukte, heb ik van haar een roos gekregen die ik nu nog altijd heb en nooit zal wegdoen. En het is nu 2 jaar en ongeveer 5 maanden geleden.
De eerste keer was voor heel belangrijk. Toen ik 14-15 was had ik wel zin om het te doen met eender wie. Toen ik dan 16-17 was had ik een relatie en had er wel zin in. Maar zij niet, dus ik wachtte totdat zij er klaar voor was. Maar de relatie liep ten einde en ik had mijn bloem nog steeds in mijn vaas. Daarna kreeg ik veel de kans om het te doen, maar ik had al een gevoel dat ik het wou doen met iemand dat ik graag zag. Dus ik zag niets in die one-night stands. Niet dat ik niet graag met iemand meeging,maar de laatste stap wou ik niet zetten. Ik was 19 en blij het gespaard te hebben. Want nu zal het me altijd bij blijven. Ik denk trouwens dat de eerste keer bij iedereen zal bijblijven, wat men ook zegt. |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
amen 2 that
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Oké dan is het nu maar eens tijd voor de grote ontknoping Die relatie was hartstikke nep ![]() Dat lag er zoooo dik bovenop en jullie hadden het maar niet door ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Nerd
|
![]()
dan ben je wel triest
![]() |
#31 |
Guest
|
![]() ![]() geen flame svp |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Nerd
|
![]()
ik heb t niet over internetrelaties zelf.....en blijkbaar hadden jullie DAT niet door
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
relatie opbouwen via I-net hek meerdere keren gedaan maar een relatie alleen over I-net werkt niet
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Volgens mij wijken we een beetje van het onderwerp af og heb ik dat
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hier verder over dit onderwerp: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=26416 |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |