|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vraagje voor andere jongens.... ik kan mijn voorhoud niet naar achteren doen als ik een stijve heb, als ie slap wil et best maar anders nie.
Heef iemand anders hier ook last van? ![]() mvg |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
als het goed is moet die gewoon naar achter te trekken zijn, maar als dat niet het geval is zou ik maar ff naar de dokter gaan, want das niet echt goed, alleen is het wel vaag, in slappe toestand wel, dan zou die in steive toestand ook wel naar achter te krijgen zijn
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik kan hem wel een stukkie na achter doen, maar da's nogal pijnlijk...
khoorde laats dat er wel meer hier last van hadden. |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
kzou maar s naar de huisarts gaan voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor een besnijdenis. dan ben je iig van je problemen af
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
.
|
![]()
tjah of je geeft er 1 keer een flinke ruk aan
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
had zelfde probleem, niets aan doen, rekt in de jaren vanzelf wel!
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
je weet wa ze zegge:
Bove de elf rekt vanzelf! en dan geld dus in dit geval ook voor de heren ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Über Mensch
|
![]()
me bro had dat ook, die naar de dokter gegaan en die is dan geopereerd... klinkt zwaar maar je kan je ff niet rukken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar goed, het kan er inderdaad aan liggen of je besneden bent. (BTW, het is echt niet iets waar je je voor moet schamen hoor ![]() Succes ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat niet rekt scheurt wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Toch kan het ook zijn dat het gewoon een kwestie van wennen is. Kan me niet herinneren dat ik er ooit last van heb gehad. Maar ja, ik weet het niet
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
oei intiligente posts........volgens mij gaat et op dat punt fout met mijn. maarjah ik zie huisarts ook als de beste optie, want om nou een stenlymes van je pa te pakken is ook nie zo een feest ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ff wachten hoor...... NOPE
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
veteraan
|
![]()
*spaanse kraag*
...redelijk veel voorkomend fenomeen?
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
k heb het in het begin ook gehad ff laten rusten als tie slap is gelijk doen dat is de beste manier daarna lukt het na een paar weken stijf ook
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
soms kan dat niet en zit het gewoon wat vast of is het zo vast gegroeit...je kunt het dan ook echt niet los trekken want dan trek je dus echt je huid kapot
ik zou naar de huisarts gaan ja...niet alleen omdat het vervelend is met mastruberen maar ook omdat het op een gegeven moment onhyginish word (sorry foute spelling) je kunt namelijk niet onder je huid komen en dan zou het mogelijk wel eens kunnen gaan iriteren |
![]() |