|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Er was vorig jaar een lerares, ze hielp me met alles. Mn problemen enzo, ze gaf me het gevoel dat ik echt wat waard was. We waren in de pauzes altijd bij elkaar en we smsten altijd. Ik was echt ontzettend veel van hara gaan houden en echt veel om dr gaan geven.
We kregen ruzie omdat zij (denk ik) mijn problemen niet meer aankon. Maar het kwam weer goed, tot ze hoorde dat ze van school weg moest (te weinig uren) Ik storte weer helemaal in, maar ze beloofde me dat ik haar aldtijd mocht bellen, emailen etc. Nu ongeveer een half jaar later, ik kan haar niet vergeten dus probeerde haar te bellen. Ze nam op en we praate een tijdje, ze was heel lief en we konden weer gaan e-mailen want dr internet deed t bijna weer enzo. Naja ik hoorde nooit meer wat van dr. Tot er een leraar kwam die haar en mij goed kende, en wist wat er speelde tussen ons. Hij merkte op dat ik Cristina zo miste en zei dat ie haar zou bellen voor me. Dat deed ie en ze zei hem dat ik altijd mocht bellen als ik dat wou. Dat wil ik dus nu,want ik kan dr niet vergeten. Maar ze neemt nu dus steeds haar mobiel niet op, (nummer weergave mischien) Wat moet k doen, haar vergeten, of blijven bellen en vragen of ze me niet meer wil zien, of mishcien nog iets anders? Mischien vinden jullie t wel geen boeiend verhaal. en heb je geen zin om t te lezen, maar k hoop dat je tog ff leest en replyed want k zit dr best wel meej......