|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey mensen,ik weet dat ik lang nie meer ben geweest maar jullie moeten niet denken dat ik alleen maar kom als ik problemen heb.Ik ben een tijd niet geweest door een hoop omstandigheden waarvoor ik nu hulp zoek.
Ik heb een broertje van 17 jaar die twee keer zo groot is als ik.Hij heeft aan de pillen gezeten(en misschien nog steeds wel). Hij scheld me constant verrot en als ik wat terug zeg word ik in elkaar geslagen of geschopt. Hij heeft geen school en werkt ook niet dus hij zit heel de dag thuis.Ik heb dus geen seconde rust.Ik zelf doe MBO bestuurlijk Juridisch wat dus redelijk zwaar is dus zodra ik thuis kom wil ik gewoon effe relaxen maar dat kan niet want dan staat of de muziek aan met van die keiharde hardhouse(hou ik zelf ook wel van maar alleen met uitgaan)en zitten ze vrienden binnen met schoenen door het hele huis gegooid en met de voeten op tafel. Zodra ik ook maar boe tegen hem zeg slaat tie me. Mijn moeder weet het maar kan niks doen...me broertje heeft haar ook wel eens geduwd en scheld haar regelmatig verrot. Als ik het tegen me vader vertel(me ouders zijn gescheiden en me vader woont samen met zijn verloofde)krijg ik te horen dat tie moe van mij wordt. Ik heb dus bijna nergens steun. Weet iemand misschien waar ik hulp kan vinden???? |
![]() |