|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Vind jij dat er steeds meer racisme in nederland komt?
Laat hier je mening horen! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
nee, er is altijd evenveel geweest (relatief dan).... Twee punten waarom het meer/erger lijkt:
1) media krikt het op, racisme verkoopt! 2) mensen gooien te vaak met het woord racisme, zonder dat er daadwerkelijk sprake van is |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik sluit me bij FoL aan..
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ja, ik vind dat het een mode-trend is geworden sinds Fortuyn.
Je hoort erbij als je loopt te kankere op de buitenlanders..... ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Laatst aangepast door Jolie : 26 February 2003 om 15:11 |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
bij economisch slechtere tijden wordt de schuld van verkeerde dingen in de maatschappij sneller de schuld van minderheden.
Er word nu iig wel meer over rascisme gepraat. Dus zoals FoL al zei eigenlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
www.funing.nl
|
![]()
bij mij in de klas zijn sinds fortuyn echt wel veel meer mensen negers en andere gekleurde mensen gaan haten ( ook homofielen , daartegenin) verder word er sinds fortuyn idd ook veel meer met het woord rascisme gegooid , te pas en te onpas.
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
om dit topic weer nieuw leven in te blazen:
Een rechter heeft een winkel (ik dacht dat het een winkel was) voor discrimineren voor het weigeren van asielzoekers (of 1 tegelijk naar binnen)... Is dit discriminerend of is het hetzelfde als het weren van scholieren, waar tot nu toe nog niet moeilijk over gedaan was? meer racisme/meer discriminatie, worden toch vaak door elkaar gebruikt, terwijl het niet correct is maargoed ![]() |
![]() |