Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 February 2003, 14:28   #1
Fade of Light
Guest

Standaard Minister van emancipatie

We hebben nu zo'n minister van emancipatie... (ben naam vergeten )

maar is het wel nodig? Ik vind het zonde van het geld wat we voor de minsiter betalen en al zijn campagnes enzo. Daarbij ook niet echt nodig omdat die zogenaamde emancipatie nu zelf wel doorrolt tot een goede verdeling. In de jaren 70 hebben ze de bal aan het rollen gebracht....

Zo wil hij campagnes dat meer mannen achter het aanrecht komen.... omdat mannen dit blijkabar zelf willen

Maargoed wat vinden jullie? Mee eens of niet?

Laatst aangepast door Fade of Light : 28 February 2003 om 14:52
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2003, 23:04   #2
Jolie
Guest

Standaard

Het is ten eerste een staatssecretaris...en volgens mij is zijn naam iets van Phoa.

Nu is er een nieuwe campagne gestart, zorgen dat mannen meer doen in huis. De campagne kost miljoenen. En volgens mij helpt het absoluut niks.

Ik vond zo'n minister over het algemeen niet veel nuttige dingen opleveren. Eerlijk gezegd heb ik ook verdacht weinig van deze minister gehoord.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2003, 00:22   #3
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Thumbs up

Hehe... Jolie, eerst verbeter je FoL door te zeggen dat Phoa een staatssecretaris is en later noem je hem zelf ook nog minister...

Verder ben ik het er mee eens, vele miljoenen gaan in dergelijke projecten die nauwelijks nut hebben.. (niet alleen dit specifiek, maar er is zo genoeg te bedenken). Aan de andere kant willen ze dus weer gaan bezuinigen op het hoger onderwijs.
Oud 1 March 2003, 16:58   #4
Jolie
Guest

Standaard

Citaat:
Hehe... Jolie, eerst verbeter je FoL door te zeggen dat Phoa een staatssecretaris is en later noem je hem zelf ook nog minister...
Uhm ja..oeps was al laat
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2003, 16:23   #5
ik_ben_de_man
www.funing.nl

ik_ben_de_man's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

nutteloos , je kan mensen hun mening niet zomaar een andere kant oplaten gaan , laat staan dat er door campagnes en reclame meer mannen achter het aanrecht gasan staan , ik vind dat de werkverhouding man/vrouw ongeveer gelijk moet zijn , en dan gaat het er niet echt om wie welk werk doet , bijvoorbeeld man werkt 36 uur bij een bedrijf , en 14 uur in het huishouden , een vrouw werkt 18 uur in een bedrijf , en bijvoorbeeld 32 uur in het huishouden ( of andersom natuurlijk )
Oud 12 March 2003, 23:54   #6
Xero
Guest

Standaard Re: Minister van emancipatie

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

Zo wil hij campagnes dat meer mannen achter het aanrecht komen.... omdat mannen dit blijkabar zelf willen

Maargoed wat vinden jullie? Mee eens of niet?
Als mannen dat willen, waarom hebben we dan een minister. Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat dit gewoon besproken wordt in het huishouden zelf.

Ik vind het een beetje onzinnig. Straks krijgen we nog meer van dit soort ministers.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2003, 10:09   #7
A-Man
Guest

Standaard

Begint nutteloos te worden.
Er zouden wel meer staatssecretarissen aangestelf worden voor andere zaken.
Het zou binnen 10/20 jaar echt afgeschaft moeten worden.

(kweet verder niet precies hoe dat met minsteries/staatssecretaris werkt precies )
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels