Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 March 2003, 15:58   #1
lovertje87
Guest

Arrow wat moet ik nu?

Hallo...het spijt me maar ik moet even mijn hart luchten.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, mijn vriend zit al een maand in de gevangenis en moet waarschijnlijk nog een maand...wat hij heeft gedaan doet er niet toe.
Maar ik ben hopeloos verliefd op de mooiste jongen van de school gewoorde. Nu blijkt die jongen ook al een tijd gek op mij te zijn.
Ik zit zo in de shit thuis dat ik helemaal in de war raak en soms niet meer weet wat ik doe. op school ben ik vet agresief en heb mezelf niet meer in de hand.
Ik hou ontzettend veel van me vriend we hebben daarom ook al anderhalf jaar maar ik kan het gewoon niet meer....hij werkt zichzelf steeds in de nesten en trekt mij der in mee.
Ik weet ook dat hij heel veel van mij houd en niet zonder me kan.
Nu hij daar zit zegt tie dat, als ik hem verlaat dat hij niet meer verder wil leven.
Maar nu die jongen : ik heb nog nooit zo'n lieve jongen ontmoed en ik weet me echt geen raad.
kan iemand mij helpen.
Ik stel alles op prijs wat je ook zegt....vertel me als jeblieft wat k moet doen.

bedankt kussjes nikita (16)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 16:06   #2
Fade of Light
Guest

Standaard

dump die knakker in de bak, als het iets erg is, want als ie zit voor diefstal o.i.d., dan heeft ie geen toekomst... (dief blijft mestal dief)...etc maargoed dat kun je zel fbest beoordelen....en de rest moet je zelf oplossen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 16:09   #3
lovertje87
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
dump die knakker in de bak, als het iets erg is, want als ie zit voor diefstal o.i.d., dan heeft ie geen toekomst... (dief blijft mestal dief)...etc maargoed dat kun je zel fbest beoordelen....en de rest moet je zelf oplossen
Dat is het hem nou juist...hij zit voor zoiets onbenulligs te lang verhaal om uit te leggen...maar daar voor kan ik hem nooit dumben het is alleen dat die er nooit voor me kan zijn dan.
Maar ik hou van hem en het doet echt ontzettend veel pijn...maar toch bedankt voor je reactie
kus nikita
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 18:04   #4
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

als ie jou steeds in de narigheid mee trekt uitmaken. en zeker als jij zo geen relatie wil.
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 18:18   #5
Dimas
Guest

Standaard

zoals Fade zei, dumpen die hap. Ook al zit ie voor iets onbenulligs, dat blijft hem wel bij. Onder andere in de vorm van een strafblad wat niet altijd handig is om te hebben. Daarnaast, als hij jou ook steeds in dingen meetrekt die een normaal, nadenkend mens niet zou doen, is het erg stom om met hem door te gaan.

Begin een nieuw leven met die jongen van school zou ik zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 19:20   #6
Helenaa
Guest

Standaard

arme jij Sorry, mischien is mn reactie iets te bot, maar dit is echt zo'n : erge verhalen verhaal uit de fancy, en daar hou ik niet van.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 20:26   #7
lovertje87
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Essebes
arme jij Sorry, mischien is mn reactie iets te bot, maar dit is echt zo'n : erge verhalen verhaal uit de fancy, en daar hou ik niet van.
Hoe bedoel je dat nou weer...alsof ik dit ff verzin ofzo?
Een erg verhaaltje wat ik ff uit me duim zuig...dat jij het saai vind moet jij weten maar reageer dan gewoon niet op mij...
Je heb geen idee hoe ik me voel en waarschijnlijk boeid het je ook helemaal niks.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 21:01   #8
Plankje
Guest

Standaard

wat moet een meisje van 16 nou in godsnaam met iemand met een strafblad. Wat heb je aan een kerl die zich als ontschuldig voordoet maar ondertussen wel allerlei streken uithaalt die niet door de beugel kunnen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 21:27   #9
A-Man
Guest

Standaard

Het gaat er een beetje wat jij wil he?
Wil je je vriend houden, die niet goed voor je is en wil je bij hem blijven omdat hij dreigt dat hij dan niet verder wil leven of laat je hem gaan.
We kunnen niet voor je bepalen wat je wil.
Maar ik denk dat je hem beter kan laten gaan.
Hoe vervelend dat ook voor hem is en jouw.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 21:57   #10
0Vera
Lid

Standaard

Je blijft uit medelijden bij hem en dat is geen goeie basis voor een relatie... Het is moeilijk maar ik raad je aan de relatie met je huidige vriend te verbreken, niet halsoverkop misschien maar toch wel vastberaden. Als hij zegt zelfmoord te gaan plegen is dat vaak grootspraak, want als hij et echt van plan zou zijn zou hij het gewoon niet zeggen. Sowieso denk ik dat hij gemakzuchtig is wat dat betreft en denkt dat je hem dat ni aan wil doen. Maar das aan jou et beste om te beoordelen.

Die jongen van school zou ik in vertrouwen nemen, en nog even als vriend houden en niet als je vriend (lover hoezegjedat), want je halsoverkop na de een in een andere relatie storten is niet raadzaam.... Hij moet het geduld voor je op kunnen brengen, je hebt een beetje steun nodig, en ik neem ook niet aan dat je zin hebt in een beschuldiging van je nog huidige vriend die zegt dat je hem voor die ander hebt gedumpt, want uit je verhaal komt dat niet naar voren en dat geloof ik ook niet.

Sterkte
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 22:22   #11
BWM
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
zoals Fade zei, dumpen die hap. Ook al zit ie voor iets onbenulligs, dat blijft hem wel bij. Onder andere in de vorm van een strafblad wat niet altijd handig is om te hebben. Daarnaast, als hij jou ook steeds in dingen meetrekt die een normaal, nadenkend mens niet zou doen, is het erg stom om met hem door te gaan.

Begin een nieuw leven met die jongen van school zou ik zeggen.

eeeuhm, dumpen TENZIJ

hij in de gevangenis zit voor moord op een ex-vriendin ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2003, 21:18   #12
Philosopher
Guest

Standaard

Wanneer mensen jouw meetrekken in hun ellende en je manipuleren in het mee doen met de grote groep is het tijd om jezelf aftevragen hoe erg iemand van je zal houden wanneer een persoon dit doet.

Lieverd, maak het uit, luister niet naar hem en geniet van een leven zonder ellende...dat komt vast nog weleens
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2003, 20:48   #13
Sterretje7
Guest

Standaard

Het lijkt mij duidelijk dat je die gevangenis man met rust moet laten, dat is het beste, denk ik e, maar ga ervoor bij die andere jongen, zo'n kans kan je toch niet laten liggen, denk ook eens aan jezelf, er zullen allicht wel eens harten gebroken worden in deze wrede wereld..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels