|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Psychologie Magazine maakt een nieuw jongerenblad (14 tot 19). Voor dit blad maak ik, journalist, een rubriek over Seks met Jezelf (masturberen). Wat ik hiervoor graag wil weten: schaam je je wel eens als je masturbeert? Wat is je grootste angst (bv: betrapt worden door je ouders)? Voel je je wel eens schuldig als je hebt gemasturbeerd? waarom? En natuurlijk: is zelfbevrediging voor jou onmisbaar of niet en waarom?
De antwoorden die je geeft, wil ik graag citeren, hierbij gebruik ik alleen nicknames. Dus: leef je uit! Groeten, Psychologie Magazine, Fleur PS: als je een vraag over masturbatie hebt, stel die dan ook. |
![]() |
![]() |
#2 |
Looking at you
|
![]()
Ik schaam me niet als ik masturbeer ik vind het eigenlijk wel normaal
![]() ![]() Ik weet niet of het onmisbaar is en ik heb eigenlijk geen zin om het uit te proberen ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik haal mijn genot en vreugde in het leven uit andere dingen wat voor mij lekkerder is dan zelfbevrediging.
De zin loopt niet echt lekker, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
athanatos
|
![]()
kheb wel aan zelfbevrediging gedaan, maar toen wist ik er nog niets van af, en toen schaamde me ik er idd voor, dat mensen daar achter zouden komen
nu heb ik er domweg geeen behoefte aan..
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Doei jongetje van 14, www.neckermanngids.nl
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
volgens het spreekwoord geen lul is zo plezant als je eigen hand
ik vind mastrubatie wel belangrijk om je eigen lichaam te leren kennen en te ondekken wat je prettig vind... en om ervaring op te doen voor later ik mastrubeer wel vaak en ik voel mij daar niet schuldig bij ik vind het ook heel normaal omdat ik daar met mijn vrienden ook eerlijk en open over kan praten want zij doen het ook ik schamm me wel als men ouders me betrappen wat al een keer gebeurd is ... sluuukes smakkieeeeeeee x+x+x+x+x+x ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
tis wel "geen kut in dit land spand als je eigen hand" he ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Wtf geef je hier antwoord op, als je echt bent Pm me en lap me en ik geef antwoord zo niet, wat ik dus 100% dat je 12 ben en je rukt bij de clip van Jlo, op verzoek dit keer niet de neckermann, doe niet zo triest, ik vind slotje
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
waarom zou je je er nou weer voor schamen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik heb een vaste vriend dus ja.. geen behoefte meer aan
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
FORUM RULES: Geen flame uitlokken of eraan meedoen, kom hier posten omdat je dat leuk vindt, niet om anderen te irriteren ........ Irritant die flames van jou de hele tijd :/ |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
vriend of vriendin, het maakt mij nisk uit
de ontspanning is geweldig, ideaal tegen allerlei stress! neckermann is niks, probeer christine le duc ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Geen behoefte aan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
>schaam je je wel eens als je masturbeert?
No way ![]() ![]() >Wat is je grootste angst (bv: betrapt worden door je ouders)? Mijn grootste angst pfoe ik ben niet bang dat mn ouders me horen want ALS da gebeurt zullen ze er toch niets van zeggen en ik doe et toch nooit opvallend, en meestal staan mijn ouders niet snachts naast mn bed ![]() >Voel je je wel eens schuldig als je hebt gemasturbeerd? waarom? Vroeger wel toen ik et onder de douche deed, want et water bleef lopen en dan stond ik er te lang onder ![]() ![]() >En natuurlijk: is zelfbevrediging voor jou onmisbaar of niet en waarom? As DarkAngel said: kwas ni van plan om da uit te testen ![]() ![]() ![]() >PS: als je een vraag over masturbatie hebt, stel die dan ook. Ik heb weinig vragen over sex... ik beantwoord ze meestal ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
schaam je je wel eens als je masturbeert?
ik schaam me der echt niet voor, waar moet je je voor schamen, het is gewoon iets wat bij het leven hoort en als mijn zijnde ontkom je der bijna niet aan ![]() Wat is je grootste angst (bv: betrapt worden door je ouders)? grootste angst is toch wel ouders of wie dan ook, je bent ff met jezelf bezig en dan is het niet leuk als der iemand binnen komt lopen Voel je je wel eens schuldig als je hebt gemasturbeerd? waarom zou ik me schuldig moeten voelen, wat ik al zei, het is gewoon een gedeelte van je sexuele leven En natuurlijk: is zelfbevrediging voor jou onmisbaar of niet en waarom? onmisbaar is het niet echt, maar op zijn tijd is het wel lekker |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
[B]schaam je je wel eens als je masturbeert?
Ik schaam me daar echt niet voor, totaal niet Wat is je grootste angst (bv: betrapt worden door je ouders)? niet betrapt worden door mn ouders, eerder dattie straks niet meer werkt, dat lijkt me minder fijn.. Voel je je wel eens schuldig als je hebt gemasturbeerd? Nee, je kan lekker alles denken over iedereen..misschien dacht ik gister wel aan jou... En natuurlijk: is zelfbevrediging voor jou onmisbaar of niet en waarom? ja wel onmisbaar denk ik, het is een manier om te ontspannen..[/B |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
*heeft pm ontvangen*
|
![]() |