Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 April 2003, 13:07   #1
DutchECK
Guest

Standaard In de trein...

En daar waren ze dan, bij het burgemeestershuis. Laat het spel beginnen, dacht Roland, zonder te weten wat die frase betekende. Hij zou toch niet aan een spelletje Kastelen denken?
De knechten leidden hun paarden weg en gedurende een ogenblik stonden ze met z'n drieen onderaan de bordestrap - bijna tegen elkaar aan, als paarden bij slecht weer, hun baardeloze gezichten beschenen door het licht van de fakkels. Binnen...

tuduluu, tuduluu. tuduluu, tuduluu

Hallo? (...) Hoihoi! (...) Bij Nijverdal (...) Over een halfuurtje (...) Ik heb het gehoord ja, wat een sukkel he!?! (...) Ja, geloof je het?!? Hoe zit het met wiskunde? (...) Da's kut. (...) Nee, die van mij was ook zwaar klote. (...) Ja, ik blijf toch zitten door die klootzak van een Halsema (...) Ik moet ophangen, mijn batterijen zijn leeg (...) Ok, tot zo!

...speelden gitaren en klonken stemmen, die soms even aanzwollen tot gelach.
"Kloppen we aan?" vroeg...

pieptuduupiep, pieptuduupiep

Hee schat (...) Wat we eten? Geen idee! (...) Hmmm ja, das lekker. (...) hmmm dat ook ja (...) ohhh ja (...) ssssst gekkie, ik zit in de trein! (...) ohhhhhh hmmmmm lekker (...) hihi (...) ohhh ja. Luister, we gaan zo verder, ik word hier aangestaard

...Cuthbert. "Of doen we gewoon de deur open en lopen we naar binnen?"
Roland hoefde geen antwoord...

tuutu, tuutu (...) pieppieppiep piep pieppieppieppiep piep pieppiep pieppiep pieppieppiep pieppiep piep piep pieppiep piep pieppieppiep piep pieppieppieppiep piep piep pieppiep pieppieppiep pieppiep piep pieppieppiep pieppieppiep pieppiep piep piep piep pieppieppieppiep piep pieppieppieppiep piep piep pieppieppieppiep piep pieppieppieppiep piep piep piep pieppieppiep pieppieppiep piep pieppiep pieppieppiep pieppiep piep piep pieppiep pieppieppieppiep pieppiep pieppieppiep pieppiep pieppiep piep piep pieppiep pieppiep pieppieppiep pieppiep pieppieppieppiep pieppieppiep pieppieppieppiep pieppiep pieppiep piep piep piep pieppiep pieppieppieppiep pieppieppiep pieppieppiep pieppiep pieppiep piep pieppieppieppiep pieppiep piep pieppieppiep piep pieppiep pieppieppiep piep piep pieppieppiep pieppiep

...te geven. De grote deur van de haci werd opengegooid en er kwamen twee vrouwen naar buiten. Ze droegen lange jurken met witte kragen die de drie jongens (station Borne, station Borne)aan de jurken deden denken die in hun deel van de wereld door vrouwen van veefokkers gedragen werden...

Ik heb gave ringtones!!!! Luister maar: pieptuduuupieptuduupieptuduupieptuduuupieptuduupie ptuduupieptuduuupieptuduupieptuduupieptuduuupieptu duupieptuduupieptuduuupieptuduupieptuduu duduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudupie pduduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudupi epduduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudup iep pieppieptuduluupieppieptuduluupieppieptuduluupiepp ieptuduluupieppieptuduluupieppieptuduluupieppieptu duluu tuduluuluudupieptuduluupieppieluudutuduluuluudupie ptuduluupieppieluudueptudupiepduduupieptudupiepdud uupieptudupiepduduupieptudupiepdeptudupiepduduupie ptudupiepduduupieptudupiepduduupieptudupiepdupiept udupiepduduupieptudupiepduduupieptudupiepduduupiep tudupiepdupieptudupiepduduupieptudupiepduduupieptu dupiepduduupieptudupiepdupieptudupiepduduupieptudu piepduduupieptudupiepduduupieptudupiepd. Ja, gaaf zeg!

Deze situatie hierboven is er eentje waarin ik me regelmatig bevind. Ik moet namelijk ongeveer drie keer per week van Enschede naar Zwolle met de trein. Ik probeer dan wat te lezen. Er zijn jammer genoeg veel mensen die me daarin storen. Nu is dat niet erg, maar de manier waarop! De meest irritante beltonen passeren de revue, gesprekken worden bijna door de telefoon geschreeuwd, in diezelfde gesprekken worden dingen gezegd waar diegene zich diep voor zou moeten schamen en er wordt ge-sms't met het geluid op de toetsen. Mijn tips voor een beter leefmilieu in de trein zijn dan ook:
1) Heb je trilfunctie? Gebruik het dan ook zoveel mogelijk!
2) Probeer gesprekken zo zacht mogelijk te voeren.
3) Let op met wat je zegt. Je bent niet de enige in de trein!
4) Zorg dat de toetsen niet piepen als je ze indrukt.
5) Beltoontjes zijn leuk&aardig, maar speel ze aub thuis af.

Ik denk dat we zo met z'n allen een beter leefmilieu in de trein kunnen creeren!
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels