Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 April 2003, 08:55   #1
Monica
Guest

Standaard Spel en muziek

He hoi!!

Ik heb jullie nodig.
Ik heb een project op school en daarvoor moet ik een spel/muziek activiteit bedenken. Het project gaat over gotics en hippies, WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alvast heel erg bedankt!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2003, 09:14   #2
Dimas
Guest

Standaard Re: Spel en muziek

Citaat:
Originally posted by Monica
He hoi!!

Ik heb jullie nodig.
Ik heb een project op school en daarvoor moet ik een spel/muziek activiteit bedenken. Het project gaat over gotics en hippies, WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alvast heel erg bedankt!!!
beetje industrialmuziek opzetten, pilletje slikken en dansen?

Maar goed, even serieus. Spel/muziek-activiteit bedenken is niet zo heel erg simpel als het thema gotHics en hippies is. Zowiezo een gaar thema. En wat wordt er bedoeld met gothics? is dat echt richting goth(met van die jurkjes en veel zwart) of wordt er gewoon elke idioot bedoeld die niet standaard de top-40 afluisterd.

Laatst aangepast door Dimas : 8 April 2003 om 09:16
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2003, 09:22   #3
Monica
Guest

Standaard

Ja t is idd een gaar thema...
Maar goed ik heb t nie bedacht... Als je gewoon een teken activiteit moet bedenken is t nie zo moeilijk.

T is echt gothic... dus veel zwart zoals je t kent.. en de hippies is echt uit de flowerpower tijd. [als je je dat nog kan herinneren.. gnagna... ]
Maar nu heb k nog geen spel/muziek activiteit. En t zal leuk zijn als iedereen maar dan ook iedereen zijn/haar ideetjes hier ff achterlaat. [ookal denk je dat t niks is]

Alles is welkom en misschien hebben we er ook nog iets aan.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2003, 08:58   #4
Narya
Guest

Standaard

spiritueel dansen?
Of wat dacht je van een groot bandspel spelen. Iemand begint met een nummer van een band en uit een van die woorden moet weer een nieuwe band + nummer komen.

dat is een spel en het heeft met muziek te maken. Of je laat de hippies tegen de goths strijden over wie de meeste muziek herkent.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2003, 09:06   #5
DutchECK
Guest

Standaard

Muziekkwis? Je maakt een aantal groepen en je stelt vragen van biede categorieen. Redelijk simpel en leuk als je er muziekfragmenten bij laat horen. Vergt wel wat voorbereiding.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2003, 10:45   #6
Monica
Guest

Standaard

Hm leuke ideeen allemaal, maar [jaja een maar] er speelt een toneelstuk omheen, dus t moet ook nog in dat toneelstuk passen. We gaan waarschijnlijk wel iets van een quiz met muziek doen.
Iig alvast bedankt...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels