|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kan iemand me helpen mijn vader heeft me verkracht, en hij heeft mijn moeder ook verkracht, en die is er dus vandoor en ik durf het aan niemand anders te vertellen dan mijn moeder, ik heb het aleen wel al verteld aan de direkteur van mijn school en die zei dat hij er niets aan kon doen, maar als het te erg wordt dat hij met mij naar de politie gaat.
Mijn vader was altijd al aan het geilen op kleine meisjes, maar dat hij mij ging pakken, had ik nooit van hem verwacht, het deed verschrikkelijk veel pijn in mijn kont. Mijn zus heeft zelfmoord gepleegt omdat mijn vader haar elke dag neukte. Ik heb die zus nooit gekent maar toch... Ik hoop dat jullie wat hoopgevend tegen me zeggen... |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
waarom geloof ik dit niet
|
![]() |
![]() |
#3 |
Looking at you
|
![]() ![]()
#4 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
slotje?
![]()
#6 |
Guest
|
![]()
hhhh
|
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Waarom geloven jullie mij niet..
By the way, nightwolf waty is jouw echte naam, ik hen ook in Oosterhout gewoond, op de Slotlaan 28, op de hoek van de slotlaan en Huize Limburgsraat |
![]() |
#8 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(je spreekt jezelf trouwens ook een paar keer tegen) |
|
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik vroeg godverdomme om iets hoopgeven stelletje leipe flikkers, ik wordt vanavond misch weer gepakt
NIGTHWOLF antw a.u.b. op mijn vraag |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Scooter, ipv beetje ons uit te schelden zou je ook een politiebureau kunnen binnenwandelen en aangifte kunnen doen wegens verkrachting. Lijkt me dat dat een stuk beter helpt als het waar is
|
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Maar als ikdat doe dan slaat mijn vadwer me als hij vrij komt en heel hard dat heeft hij al gedaan toen ik het aan mijn moeder verteld heb
|
![]() |
#14 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() m'n echte naam is Constantijn btw
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]()
waarom ik je niet geloof?
hierom: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
slotje wegens flamen en een zeer hoge ongeloofwaardigheidsgehalte, omdat je bij mij meer overkomt als een jongen met je taalgebruik
|