Ik roep hierbij op tot een vervloeking van het scholieren.com forum. Ik heb vandaag weer een paar stukjes gelezen op het actualiteiten forum daar,maar het schijnt dat je daar alles mag zeggen zolang het maar van Linkse kant is. Het is nog radicaler geworden dan toen ik daar voor het laatst kwam. Ze kunnen wel op de lijst van Bush (zijn as van het kwaad) Ik moet echt kotsen als ik die klootzak van een nareMan zijn gal zie spuwen.
Citaat:
Correctie; 6 mei bevrijdingsdag
En ik doe uiteraard wel mee...als het niet verbranden is dan wel bekladden, of in het algemeen die lelijke dingen van de vlaggenstok scheuren.
"4 en 5 mei, stilstaan bij vrijheid en democratie". Moet je nodig zulke walgelijke persoonsverheerlijking gaan bedrijven. Die fucker is gewoon DOOD, ligt te ROTTEN, als je hem goed vindt dan leef en handel je naar de ideeën van het Fortuynisme maar hou alsjeblieft je klep een keer over die kerel zélf.
Een nationale persoonsverheerlijking van Saddam is slecht, een van Hitler is ook slecht, en van andere dictators.. maar bij Fortuyn is het dan weer goed, terwijl het bij Fortuyn en z'n partij ook allemaal om Fortuyn gaat.
|
dit soort dingen zegt hij en dan niet in zijn eentje maar vrijwel gesteund door iedere forum baas.
wat vinden jullie hier nu van