|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
als die verliefde stellen al die vrolijke gezichten en mensen die zien dat jij niet vrolijk bent beetje van hun vrolijkheid proberen te geven tieft maar lekker op.
haat dat vrolijke gedoe geef mij maar winter, ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
nee hoor maar die mensen die zien dat je niet vrolijk bent en die iets van hun vrolijkheid aan jou willen geven daar wordt ik ziek van lukt toch niet van buiten miss maar van binnen wordt ik niet vrolijk
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ikke aan down-sacho |
|
![]() |
![]() |
#8 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
immer wieder da's selbste
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het klinkt misschien crue, maar misschien moet je een echt met een psychiater gaan praten (als je dat niet al doen, en dan GEEN maatschappelijk werkers want dat zijn toch sukkels en klootzakken). ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
nee dat bedoel ik niet maar het is vandaag wel beetje overtollig geweest iedereen al mn colegas gingen met die domme grapen me vrolijk te maken nou leuk hoor
of zullen we naar buiten gaan lekker lopen (uhm ut regent pijpenstelen :s) op die fiets tuurlijk mogen ze beetje vrolijk maken maar wel op de juiste manier |
![]() |
![]() |
#11 |
the bearded lady
|
![]()
mwah...als ik vreemden zie kleffen zal t mij voor de rest geen moer interesseren, t zit me eig veel meer dwars als ik bekenen echt de hele tijd niets anders zie doen dan kleffen...