|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
D'r is hier gewoon iemand die mij heeft toegevoegd op MSN en die diet gelooft dat ik ben wie ik ben
![]() .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: nou weet ik dus nog steeds gewoon niet wie jij bent ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: egt nie?? (!FC255,000,12 ![]() neee, misschien wel als je het verteld ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: oke ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: vertel het dan .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ja jij dus ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: pietje bel .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ohh de beroemde ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: neeeeeeeeeee ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: pietje van dorst .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: nou ik gok dat je Pieter van Dorst heet, maar ik ken naar mijn weten geen mensen die zo heten .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ja oke ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: ik ben pieter van dorst ja .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: oke, nu zijn we al een stap verder .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: stap 2 .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: we gaan het anders aanpakken ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: oke .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: waar ken je mij van? ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: van de doos naarst mij .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: oke stap 3 .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: welke doos zit er naast je? ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: femke .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: oke stap 4 .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: femke wie? ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: van dorst natuurlijk ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: je grote vriendin .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: zucht.. .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ik ken ook geen mensen die femke van dorst heten ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: is dat niet waar dan ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: ben je blond heeeeeeeeeeeeeeeee .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: neeeeee ik ben niet blond en ook niet dom, ik snap het gewoon niet ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: nee dat is logisch met jou .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: misschien moet jij gewoon even duidelijk zijn ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: femke van dorst griffiershof 4 raamsdonk .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: sorry maar daar ken ik geen mensen hoor ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: grappig .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: vergis je je niet in mij ofzo? .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ben ik wel wie je zoekt ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: weet nie .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: stap 5 .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: wie zoek je ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: jorrit .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: kijk eens naar mijn naam .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: denk je dat ik jorrit ben? ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: nee maar ik heb hem wel nodig .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: .........ZUCHT ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: maar heb je het al gevraag om mij te bellen .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: nee ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: wil je da dan doen voor mij ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: PLEASE .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: als ik hem zou kennen..zou ik het met alle plezier doen ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: je kent hem ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: het is je broe ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: oeps ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: broertje .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: nee hoor ik heb een oudere broer die Rene heet ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: ja ja .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: oke...WIE IN HELL DENK JE DAT IK BEN???? .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: yvonneke ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: van onzenoort .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: niet dus ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: is that right or not .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ik heet dus gewoon strijbosch met mn achternaam ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: jaja .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: nou dat verklaart een heleboel .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: grrrrrrrr ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: grrrrrrrr ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: maar dan wel doen he .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ja joh .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: IK KEN ZE NIET ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: JORRIT IS EEN MAN .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ik ben yvonne strijbosch, ik ban 15 jaar oud en ik woon in HELMOND ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: GEEN JONGEN ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: JE RIGHT .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: wanneer ga je me geloven? ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: nie .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: kijk mn msn-profiel dan .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: daar staat denk ik nog wel dat ik 12 ben .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: maar wel m'n naam! .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: en waar ik woon! ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: raamsdonk .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: HELMOND .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: zoek het op in het telefoonboek ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: raamsdonk het leukste dorp .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ik heb nog nooit gehoord van raamsdonk!!!! ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: ik ga weg ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: maar laat JORRIT bellen he ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: Het is belangrijk ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: Houdou .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: ik ken die niiiiietttttttttttt .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: bel hem zelf .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: want ik kan het ook nie doorgeve ------>PIETJE BELL IS IN THE HOUSE <------ zegt: oke .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: want ik ken hem niet .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: oke?! .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: did i make myself clear? .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: wij kennen elkaar niet .Yvonneke!! Ivian is een baviaan zegt: oke? ---------------------------------------------------------------------------- Oke sommige mensen zijn eigenwijs ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hmmzz op de een of andere manier komt mij dit heel bekend voor....... Heb ik ook wel vaker gehad... 1 keer werd ik helemaal bedreigd enzo... Heeft ook heel wat dreig mailtjes verder geduurd voordat diegene besefte dat ik misschien toch niet de persoon was die ze zochten...............
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Oeh die Jorrit... die moet ik ook nog spreken !
Geef het ff door wil je ? ![]() Yep, eigenwijs indeed ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
nee jij bent niet ok..
![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als je me een chagerijn vind, d'r missen natuurlijk de nodige smileys in dit gesprek ![]() ![]() @ Queenie..thnx, doet me goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
volgens mij word je genaaid
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Ere lid
|
![]()
komt zo de grap van:
Eej met jorit, ik vroeg me af of er nog iemand naar me gevraag had. ![]() ja gewoon dom grapje van iemand denk ik !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Leuk dat je d'r weer bent trouwens, je bent er lang niet geweest hč! |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Sommige mensen werden een beetje irri. Maar op verzoek van NW... hoewel ik wel lang heb gedaan om zijn verzoek in te willigen ![]() (moet niet te braaf overkomen he..) |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() De sfeer is eeeenigzins verbeterd by the way ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Geloof me, dis echt een geintje van iemand, kheb et ook wellis gedaan... Was zo'n gesprek waarin ik deed of ik iemand van vakantie ken... en dan hem alles laten invullen. Ging nog verbijsterend goed.
Ik: hey Hij: ken ik jou? Ik: denk eens goed na! Hij: ik weet et niet ik: waar ben je op vakantie geweest? Hij: welke keer... Ik: de keer dat je mij tegen kwam... Hij: ow ben jij die jongen uit belgie? Ik: JAH (hier lag ik dus echt helemaal dubbel) Hij: ow cool, en had je nog koppijn de volgende ochtend? Ik: nee kheb gewoon de pijn weggedronken. enz enz... gaat soms erg goed, ennuh, soms ook nie, jij was een lastige denk ik ![]()
![]() |
#14 |
...
|
![]()
Haha grappig!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik zeg dan altijd dat ik wel die persoon ben
![]() ![]() maar 1x had ik er erg spijt van.. want "ik" had de verloving uit gemaakt, maar toen heb ik toegegeven dat ik dat niet was want ik had medelijden ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
het is verboden om zonder dat de ander het weet msn logs te publiceren, zoals dit
btw, ik ga het ook niet lezen, is te persoonlijk voor mij en te moeilijk lezen met al die achtelijk groote namen |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
hyehe lol dit wordt lol ik heb een tof idee.. heeft hier nog iemand irritante mensen in zijn msn dan kan ik die ook zo gaan pesten
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ghehe lijkt me wel lollig k gata oook es probere ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
daar hebben ze dit knopje voor uitgevonden:
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
hahahaha hoezo eigenwijs???
![]()
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
hahaha ja dat is best dom eik :S
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() owja en direwolf83@hotmail.com ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
te lang om te lezen
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En toch weet ik nog steeds nie wie en of er iemand een grap met me heeft uitgehaald! @Stapper --> 1. Sjonge dan kenne er heel wat waarschuwingen uitgedeeld gaan worden. 2. De namen zijn niet eens lang ![]() ![]() Nog een BTW; Lol @ DarkSilence |
|
![]() |