|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey iedereen,
Ik ben 17 jaar en voel al lang iets voor een meisje. Met lang bedoel ik toch wel 1 jaar . Het is lang maar ik heb in het begin gewoon contact met haar gezocht en we zijn nu hel goeie vrienden. Ik bedoel zij zegt alles tegen mij en ik alles tegen haar. Maar ze heeft een vriend gehad/ heeft nog altijd een vriend (het kan dus al gedaan zijn he dat weet ik dus niet ). Ik ben al eens afgewezen , ik bedoel niet echt afgewezen , ik werd verliefd op haar en een relatie was niet mogelijk omdat ze een vriend heeft en ik wou ze ook niet kapot maken dus zijn we goede vrienden geworden. De relatie met haar vriend heeft nooit goed gegaan maar toch is ze blijven duren. Nu ik sprek er niet echt veel mee in real life ik zie ze wel bijna elke dag en dan lachen we wel naar elkaar enz. maar veel spreken komt er niet van . Maar op msn spreken we dan weer wel heel veel , ze zei zelf de laatstke keer zo van ja eigenlijk is het toch wel raar dat ik zoveel met u over msn spreek he normaal doe ikdat niet met mensen die ik zo goed ken. Het is ook zij die steed goeie dag zegt en begint te spreken. Nu ik had al berschillende voorstellen gedaan om eens iets met zen tweetjes te doen maar dat is er nooit van gekomen .(ze wil wel maar sociale situatie enz.laat het niet dikwijls toe ) thx for reading and replaying Dus ik dacht ja als ze wil afspreken dan moet z e dat maar eens zelf vragen want als het maar van een kant komt wil dat zeggen dat zij er ook niet echt behoefte aan heeft , maar de laatste keer heeft ze het dus wel gevraagd. Nu ik denk niet ineens dat ze iets voor me voelt ofzo maar ik wou eens julie meningen horen over onze (vriendschappelijke)relatie. ps: ze praat altijd in raadsels , overlaatst circuleerde er op msn zo een vragen lijst voor vrienden en daarbij stond zou ik ooit je vriend kunnen zijn . En ze antwoorde ik weet het niet. Het komt er dus op neer da ze altijd zo in raadsels spreekt . (er stond duidelijk op de lijst da je zo'n vragen niet hoefde te beantwoorden) |