|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
De stelling luidt: Vrouwen moeten ÁLTIJD zeiken !!
Ik ben van mening dat vrouwen/meiden/dames zeuren om alles! Om de kleinste dingen. Mannen worden er hé-lé-máál gestoord van! Ik kan je zo 10 voorbeelden geven, dan vrouwen zeiken om alles! Komen er een paar: SMS Je kent het wel, je bent weer eeuwenlang met je vriendin aan het smsen waar geen einde aan komt. Je denkt bijna klaar te zijn met smsen, maar je stuurt iets in je sms wat negatief overkomt bij de vrouw . Gevolg, eeuwig gezeik om een paar woorden in een sms die net even verkeerd vallen bij Mevrouw en waar de man van zou denken... "god oh god.. maak je in godsnaam niet zo druk zeg!!" Of je wilt een sms sturen naar iemand van het mannelijk geslacht, maar je stuurt het perongelijk naar je vrouwtje. De mannentaal in de sms bevalt haar niet zo goed Bellen Je bent voor de verandering aan het bellen. (Op jou kosten natuurlijk, want de dames laten de telefoon 1x over gaan, en hangen natuurlijk gelijk op met de bedoeling dat de man terugbelt. In ieder geval, je bent aan het lullen en plotseling komt er iets verkeerds uit je mond rollen. Je hebt er gelijk spijt van en kan jezelf wel voor de kop slaan dat je dit heb kunnen zeggen. Mevrouw raakt chagrijnig en word down. Reageert verder alleen met "oww.. ja het zal wel als jij het zegt..." Uitmaken voor player Een van de bekendste voorbeelden... Vrouwen maken je uit voor player. Je gaat veel met meiden om. Je hebt misschien veel vriendinnen waar je op een vriendschappelijke manier mee omgaat. je ziet misschien uit als een player op de manier waarop je je kleed en je word uitgemaakt als player. Je zoent, of "rotzooit" met een meid, maar je wilt niks.. de dame is zó erg beledigd en zegt dat je meiden alleen maar gebruikt . Vrouwen zeggen wel dat mannen zo zijn, maar hoe gedragen dames zich zelf dan? Zijn die altijd zó braaf? gaan die nooit vreemd? Moet je eens kijken hoe de dames van tegenwoordig zich gedragen... zeggen dat mannen players zijn, maar zelf ook zo zijn... Kijken naar andere vrouwen Je bent bijvoorbeeld met je vrouwtje in de stad, of in een kroeg/discotheek tijdens een leuk avondje uitgaan.. En opeens zie je een knappe meid lopen... En zoals gewoonlijk (zoals bijna elke man doet) word er uitgebreid gekeken naar de vrouw. Je vriendin heeft dat door en draait helemaal de pan uit . Is de hele dag chagrijnig en zal hierdoor niet veel zelfvertrouwen krijgen. Je zegt tegen haar dat je alleen maar kijkt en dat het daar bij blijft... maar de vrouw is niet voor de 100% overtuigd... zucht.. Doordrammen Je bent met je vriendin. Je zegt even niks.. het is even stil... of je kijkt een klein beetje vreemd. Maar er is niks aan de hand. Je vriendin vraagt: " Wat is er!? " jij: "Er is niks hoor..." zij: Jawel, er is wel wat... vertel he me! hij: Nee, er is echt niks hoor... zij: " Tss... oke.. het zal wel " ====> Joints Sommige gozers houden van een joint op z'n tijd. De meesten vrouwen zijn er heel erg op tegen. Je probeert het zo weinig mogelijk over te hebben. Dan vraagt ze je wat je hebt gedaan gisteren... Je hebt met je vrienden een jointje gerookt... Je weet niet of je het moet zeggen, en zegt toch tegen je vriendin wat je hebt gedaan met je vrienden. Gevolg : De vrouw vind je kansloos, totaal onnodig, zinloos, en je zegt dat je alleen maar naar de klote gaat... Terwijl ze altijd tegen je zegt dat je gewoon jezelf moet blijven... Wat kan zo'n jointje nou weer kwaad... sommige gozers (zoals ik) vinden dat een manier van ontspanning. De vrouw snapt dat gewoon niet... kan het niet begrijpen.. en wílt het niet begrijpen... Dingen doen in huis De afwas moet gedaan worden, de woonkamer is een beetje rommelig, je moet de badkamer schoonmaken. Je bent het ook van plan om het te gaan doen, want huishoudelijke taken horen er gewoon bij. Maar je bent even met iets bezig. Maar omdat het te langzaam gaat in háár ogen, zegt ze voor de 289e keer dat je geen flikker uitvoert. gevolg... RUZIE in de tent! Voetbal op TV... Voetballen op TV! Heerlijk! Biertje erbij, smikkelen erbij... Je wilt lekker op je luie reet naar je favoriete club of land kijken.. maar je weet wat vrouwen van voetbal vinden... Dus alleen maar gezeik tijdens de wedstrijd. Je bier smaakt niet lekker, je kan de wedstrijd niet volgen... Oplossing: Je vriendin moet een avondje pleite en je nodig wat maten uit... Vrouwen en voetbal... vergelijk baar met een strijkijzer en mayonaise... Autorijden Mannen houden van auto's. Lekker flink racen. Wij zijn ongeduldig. Het liefst wil je met 180 km per uur door de straten rijden. Het enigste wat vrouwen kunnen doen is: Gillen, boos worden, huilend gedrag vertonen, dingen zeggen als "RIJ NIET ZO HARD! KIJK UIT! " Je wordt er moedeloos van en wilt het liefst dat je vrouw per dírect uitstapt. Snurken Snurken... sommige mannen snurken tijdens het slapen. Valt gewoon weinig tegen te doen. Vrouwen zeuren er verschrikkelijk om. Tjah je vind het wel vervelend voor haar, maar wat ken jij er aan doen!? vrij weinig... Ze moet gewoon niet zo zeuren... anders moet ze maar in de kelder slapen ofzo. Mannen kunnen eenmaal gewoon snurken... en als ze het niet bevalt, dan gaan ze maar pleite... Nou dit waren mijn 10 voorbeelden van Zeikende Vrouwen . Laat de reacties maar komen! Want ik heb niet voor niks godverdomme een uur dit lopen typen!! |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
hahahaha kerel hey heb je hier nou zo lang op lopen typen k vin ut waardeloos
|
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
zal ik um verwijderen? har har
![]() ik ben het oviergens wel met een aantal punten eens, enb met andere punten oneens... ik denk alleen niet dat het vrouwgebonden is, maar gewoon 'partner'-gebonden...in jouw geval dus gezeik van een vrouw ![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
oke oke ik moest hard lachen hier
maargoed waarom moeten mannen altijd zeiken over wat vrouwen te zeiken hebben??? ![]() |
![]() |
#5 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
pff teveel leeswerk
iedereen zal wel es zeiken/zuren zeker? en veralgemeningen zijn nooit juist.
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
1 : hun ijdelheid... ze zijn te ijdel... maar ondertussen zijn ze er blij mee... gezeik 2 : hun liefde voor beesten "ik vind ze prachtig... op me bord" zeggen ze dan... gezeik 3 : hun liefde voor voetbal "kijk die Sergio nou lekker kuiten hebben" kijken ze mee is het nog niet goed... gezeik 4: het gebrabbel met vriendinnen "schat loop nu niet zo tegen me te kakelen over je nieuwe collega" ga je naar je vriendin lopen ze daarover te nuilen... gezeik 5 : hun schoenen-verslaving... "alweer een nieuw paar???" ach man je hoeft ze zelf toch niet te betalen... gezeik en? is het nu 10-6|? |
|
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
IK BEN HET VOLKOMEN EENS MET JOY!!! allleen maar zeike kunne ze. om de domste dingen, was het maar de jare 50..wiste vrouwe tenminste hun plek
|
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik heb daar nou helemaal geen last van met me vriendin...
|
![]() |
#10 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
wat een gezeik
![]() Maar je kan beter zeggen:'De meeste vrouwen zeiken' (en de meeste kerels ook ![]() stelletje zeikerds ![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Misschien tijd om een andere vrouw te zoeken? (of tijd voor een man? ![]() |
|
![]() |
#14 | |||||||||
Lid
|
![]()
ik spreek deze hele post alleen voor mezelf, ff onthouden he
![]() Citaat:
![]() en als ik wil bellen bel ik, en als ik geen btg heb moet ie me trugbellen maar meestal bel ik dan gewoon niet ![]() En als de vriendin in kwestie down wordt als je iets verkeerds zegt dan is ze kwetsbaar, en stelt ze zich ook zo op, dan is ze niet gelijk aan het 'zeiken' Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() onze relatie was dan ook wel heel erg duidelijk gericht op elkaar hoor, alles wat hij deed domineerde ik en alles wat ik deed domineerde hij. dat was sowieso superfout ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() forza_barca (typ ik dat nou goed ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() en hij mag best hard zolang ie maar weet wat ie doet en als ik echt bang word (al dan niet in een auto) dan huil/gil/schreeuw ik echt niet maar dan wil je me niet meemaken ![]() kan soms best enge buien hebben namelijk, enfin das alles wat ik daarover zeg. Citaat:
![]() ![]() ![]() enfin zo vond ik et op zich ni erg dat t uit was ![]() ![]() enfin dit is mijn kijk op de zaak ![]() ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|||||||||
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
naja, dat snurken is ook heel erg irritant. Als iemand mij te lang wakker houd met snurken kan ik diegene zijn kop wel door de muur slaan, dat is echt zo'n irritante eigenschap
|
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ehh reactie op 1e dinges... Een uur aan zoiets typen is totale tijdverspilling....IEDEREEN kan zeiken om de domste dingen. Maar oke vrouwen misschien iets meer, omdat ze wat gevoeliger zijn en alles zo erg opvatten, maar dat is ook lang niet alle vrouwen. ![]() |
|
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() zeker een vrouw ![]() ![]() |
|
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
misschien omdat vrouwen over dingen nadenken en mannen niet?
om maar even alles over één kam te scheren. |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Ik ben het (bijna) geheel met je eens..
Alleen van die joints en het harde rijden niet..Voor de rest is het teveel gezeur van die vriendinnen van je vind ik.. ![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Bullshit (geen uitleg nodig denk ik)
|
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
en dan zijn er ook nog die heleboel redenen waarom een man loopt te zeuren. je nog niet opgevallen?
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
als je het echt zo erg vind, waarom praat ej dan nog met vrouwen?
sms gewoon niet meer of minder... en vrouwen zeiken over en op mannen omdat jullie het verdienen! ![]() (soms dan) |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
dit slaat dus echt nergens op he
![]() alsof vrouwen zoveel meer zeiken dan mannen.. NEE dus vrouwen geven dan nog eerder uiting aan hun gevoelens dmv erover praten, mannen zeuren ook net zoveel, maar misschien laten ze dat meer 'lichamelijk' merken. zoals liggen zuchten of moeilijk kijken of demonstratief met zn armen over elkaar gaan staan ofzo.. als hij iets niet leuk vindt bijvoorbeeld |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
slaat nergens op.//.. ik zeik bijna nooit over zulke dingen
|
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
met 1 en 2 ben ik akkoord,voor de rest vind ik je een vuile sexist en veralgemeen je teveel
|
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
vreemde vriendin heb jij die zoooooooo loopt te zeuren
![]() alhoewel met die even stilte kank me ook wel inleven ![]() oh ja en over klooien met andere meiden ligt eraan hoe ver je gaat he maar kneem aan dat je een nette jongen bent |
![]() |
#28 |
|
![]()
Zullen wel allemaal van die breezahvriendinnetjes zijn ofzo ... dan wil ik nog wel begrijpen waarom jij vindt dat vrouwen zoveel zeiken.Die kinderen beginnen al te schreeuwen wanneer der een scheur in hun nagel zit ofzo
Ik zal je even uit je droom helpen: Er zijn ook zat vrouwen die geen breezahleven derop nahouden... Dus hou op met dat generaliseren van je ![]()
#29 |
Guest
|
![]()
om dan maar erg te gaan generaliseren
zeikdingen van mannen: 1. zullen we nu sex hebben , zullen we nu sex hebben, zullen we nu sex hebben.. (terwijl je duidelijk maakt dat je even geen zin hebt) 2. mag ik je naaktfoto ![]() 3. "godverdomme, kan je me dan nooit even tv laten kijken", als je ze verleid (terwijl ze net nog zeurde om punt 1.) 4. "je hebt ook nooit zin in seks" 5. "waarom denken vrouwen altijd, dat het leven van een man alleen maar bestaat uit seks... " 6 " waarom wordt je nou boos als ik zeg dat dat meisje een lekker kontje heeft.." 7. " jezus man alsof het mij boeit hoeveel make-up je ophebt (als je lang achter de spiegel staat) " 8. " jezus wat zie jij er vreseluk uit " (als je dan eens geen make-up opdoet 9. " laat me nou eens een keer met mijn vrienden uitgaan zonder dat ik 14 boze smsjes krijg ![]() 10. "vind je het raar dat ik jaloers ben... je kijkt naar andere jongens alsof het slagroomtaarten zijn die je elk moment op kan gaan eten (en hoe kijken ze naar meisjes??) ![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
ja klinkt wel aardug bekend alhoewel dat sex wordt dan zoene
|
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() eik komt zeuren voort uit onzekerheid of gewoon een beetje kribbigheid die je weleens kan hebben als je een gewoon mens bent ![]() ![]() ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Als we dan toch bezig zijn, kan dit er ook wel bij hehe:
mannentaal: Ja = ja nee = nee ik heb honger = ik heb honger ik ben moe = ik ben moe wil je naar de bioscoop met me? = ik wil graag met je neuken daarna zullen we uit eten gaan? = dan kunnen we naderhand neuken wil je dansen? = daarna wil ik met je neuken wat heb je een mooie jurk aan! = je hebt een mooi decollete. Als we nu eens neuken?! je ziet er gespannen uit, wil je een massage? = kom we gaan neuken, dat zal je goed doen! wat heb je? = ik geloof niet dat we vanavond nog zullen neuken... er is niks op tv = zullen we neuken? ik hou van je = wil je neuken? ik hou ook van jou = goed, ben je nu tevreden? Dan kunnen we nu neuken... staat je goed die nieuwe coupe = ik vond je oude haar leuker, maar goed, zullen we nu neuken? wil je met me trouwen = ik wil dat het illegaal word voor jou om nog met een ander te neuken! Vrouwentaal: Ja = nee nee = nee misschien = nee ik wil = jij wilt het is jou beslissing = de juiste beslissing zou nu toch wel duidelijk moeten zijn doe wat je wilt = je zult er later voor boeten we moeten praten = ik moet even zeuren als je dat echt wilt, moet je dat doen = dan maak ik je af, hufter nee ik ben niet boos = natuurlijk ben ik boos sukkel! houd je van me? = ik ga nu om iets duurs vragen hoe veel houd je van me? = ik heb iets geflikt watje niet leuk zult vinden ik ben echt zo klaar = doe je schoenen uit en ga tv kijken heb ik een dikke kont? = zeg dat ik aantrekkelijk ben luister je wel naar me? = te laat, je gaat eraan ik schreeuw niet = ik schreeuw wel degelijk, en hard ook maar ik noem dit overleggen! hoe was je ex eigenlijk = zeg dat ik knapper ben
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
hahahaha veel meiden/vrouwen doen de meeste inderdaad ja!
|
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Veel dingen kloppen wel, ook zeggen meisjes altijd dat ze niet knap zijn, terwijl ze dat juist wel zijn.
Ook kunnen ze lang boos blijven op iets dat jij hebt gezegd, maar wat je niet zo bedoelde en zij dat ook wel weten. Ze geven vaak ook een hint, ipv to the point, ook wel irri, zoals laatst in een sms. We bellen nog--> bel je me? wil ze daar dus mee zeggen. Damn meiden kunnen echt wel irritant zijn, maar je kunt ook weer niet zonder ze ![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]()
Hier valt een stukje wetenschap aan vast te knopen
![]() Vrouwen praten meer en zijn meer mensen die op gevoel af gaan. Mannen zijn veel logischer en willen voor elk probleem een juiste oplossing zeuren. Als een vrouw aan het einde van de dag tegen de man begint te kleppen over d'r dag en al d'r problemen, hoor het dan gewoon aan. Een man begint doorgaans meteen met het formuleren van antwoorden en oplossingen. De vrouw die wil dit helemaal niet! En dan zegt ze daar wat van en dan is het opeens "gezeur". Ze wil gewoon d'r verhaal kwijt, dat is het enige Vrouwen zeuren niet meer, mannen zeuren te weinig, ik denk dat dat eerder het geval is, maar dit komt gewoon puur door de fysieke verschillen tussen mannelijke en vrouwelijke hersenen. Vrouwen hebben nl. ook 2x een spraak centrum. Zowel in de linker als rechter hersenhelft. Mannen daarentegen hebben maar 1 spraak centrum. Als een vrouw hoofdletsel oploopt is de kans dat ze geneest en weer kan praten een stuk hoger dan van een man. Aanrader: "Waarom mannen niet luisteren en vrouwen geen kaart kunnen lezen." Door Allen & Allen edit: Citaat:
vrouwen zitten later (veel later, zo'n 12-15 jaar) op hun sexuele hoogtepunt. Daarom zie je gemiddeld meer oudere vrouwen met jongere mannen dan andersom en dat is ook waarom stellen zoveel "klagen en zeuren". (zie bovenstaand boekwerk voor een volledig wetenschappelijk onderzoek) |
|
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() het zijn echt fantastische boeken ![]() |
|
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
wat is me topic toch een succes..
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
Tja vrouwen kunnen van een mug een olifant maken. Mooi dat er hier geen vrouwen zijn want anders zat mijn hele kamer vol met olifanten op dit moment en die zijn een stuk lastiger dood te slaan
![]() Maar ze kunnen inderdaad echt overal een probleem van maken en het ook niet achter hen laten. Tja zo wordt het leven inderdaad wel heel erg gecompliceerd. Ik kan me er soms wel heel erg aan ergeren en dan ga je een keer een sarcastische of botte opmerking maken en is het helemaal mis. |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Ik vind sommige vrouwen ook enorme zeikerds, maar ik ga daar niet te veel op letten. Heb wel wat beters te doen.
![]() |
![]() |
#43 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
Daar ben ik het niet mee eens..Je hebt ook mannen erbij die enorm kunnen zeiken!!
![]() ![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Niet dus.
|