|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Gisteravond samen met mijn zusje en 2 vrienden van ons naar "De Onderbroek" in Nijmegen geweest. Dat is een kraakpand, en een echt super mooie! Ze hebben een compleet vegetarisch eetcafe, een anarchistische bibliotheek, een soort van disco erbij in, slaapzalen en boven wonen ook gewoon mensen.
De disco was echt gezellig, er traden 2 bands op. De eerste vond ik in het begin niet zo, maar de nummers die erna kwam waren iets meer punkrock gericht en toen werd het echt goed. De tweede band vond ik weinig aan, de zang vond ik verschrikkelijk, maar de 2 vrienden waren er al helemaal fan van. De drummer daarintegen was echt geweldig, wow, die kon drummen... niet normaal meer... Heb 2 mooie shirts gekocht: And with the guts of the last priest Let us strangle the last king So we can finally be The land of the free is van de band: Brother Inferior (die daar overingens niet was). Normaal gesproken heb ik het niet zo op bandshirts, van die popie-bands waar iedereen dan mee rondloopt, en waar je zo 20 euro voor moet neerleggen. Deze shirts koste maar 6 euro, en ik vond ze zo gaaf dat ik ze niet kon laten liggen. Zie je ook niet iedereen mee lopen. 1 van de dingen die ik zo heerlijk vind in de kraakpanden is het vertrouwen naar elkaar toe. Niemand bedonderd elkaar daar. Het mag het grootste tuig zijn wat er rondloopt, maar elkeer bedonderen ze echt niet. Ze kunt je portemonai neerleggen en niemand die er was uit zal jatten (Owkee, er zijn altijd wel wat rotte appels bij, maar die worden ook onverbiddelijk eruit gegooit en hoeven ook niet meer terug te komen). De bib werkt ongeveer net zo. Code:
Wil je een boek lenen? ---> Nee ---> Einde ¦ ¦ ¦ Kies een leuk boek uit ¦ ¦ ¦ Lezen maar ¦ ¦ ¦ Einde Tegen een uur of 3 gingen we slapen, samen met de rest van de band en aanhang in 1 grote zaal waar overal matrassen lagen etc. Ik moet zeggen, dolby suround gesnurk klinkt echt leuk, en honden die rondlopen midden in de nacht en je wakker houden met hun gelik aan je oor bevorderd de slaap goed. Maar al me al heb ik heerlijk geslapen. Het was weer een leuk concertje in een leuk kraakpandje. Top! |
![]() |