|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat was je beste sex ooit? En wat deden jullie dan?Details!!!
Laatst aangepast door Wicca_love : 17 May 2003 om 17:57 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Umz gister
![]() Ik was echt superstoned van nog een joint uit Amsterdam en een vriend van mij vroeg dus of ik langskwam.. Dus ja ik ging naar zijn huis en omdat ik nogal last van mijn rug had ging hij mij masseren en van het 1 kwam het ander.. Het was op de bank van zijn huis, en ik denk dat het vooral erg lekker was omdat ik stoned was en dus heel relaxt.. Ik moest eigenlijk om 10 voor 11 op school zijn maar daar heb ik dus niet meer aan gedacht en ik was er pas om 5 over 1 ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hahahahahaha nou dat noem ik nou optijd voor school, hahaha.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ben nog maagd
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
In de zomer in een tentje, erg knus en klein.. Het onweerde en regende een beetje..
Passie.., de vonken sprongen er vanaf? |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
kheb geen echt hoogtepunt moet ik zeggen... soms was et erg lekker soms minder... en meestal was er gewoon sex
![]() ik weet wel een keer een kus die heel bijzonder was... ik zat op bed al een hele tijd bij mn vriend (ex) en hij zat achter de computer en toen boog hij om me een kus te geven en ik keek naar boven en toen onze lippen elkaar raakten voelden zowel hij als ik een soort electrische schok ![]() ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |