|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
nog meer mensen hier die lijn 4 een leuk programma vinden
![]() je kan prijzen winnen enzo ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
0vera de gekste!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Yep, best leuk wanneer Joop van Tellingen in de studio is..
Maar ja, heb/kan het nu al meer dan een maand niet meer (ge)zien dus tja..Ik weet niet of hij er nu nog is.. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
het is weer nickchange
![]()
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
hij maakt anders nog steeds weinig chance
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
BOEBOEBOE! LIJN 4 WEG ERMEE! LIJN 4 WEG ERMEE!!
Zoooo dom dat ik dat programma vind! ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
jammer
![]() |
#11 |
Amanda
|
![]()
whaha wie lijn 4 kijkt is echt zielig weet je hoe nep dat programma is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mijn oma kijkt erna ja ! en ik laat mijn oma niet beledigen ! |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
lijn 4 suxx, ze kunnen niet eens fatsoenlijk spellen
![]() zeemirmin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
magnetr.n
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
...
|
![]()
Ik heb het weles gezien ja, ik gaat der ook werken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
...
|
![]()
Zal ik alvast gaan oefenen
![]() Hallo mensen. Daar zijn we weer!! Voor degene die net inschakelen, ik heb hier een puzzel staan... Hier moet wat ingevuld worden... maar wat!! De W staat alvast vooraan, en de letters van dit woord hierboven moet u door elkaar husselen en dan krijg je een woord, zie je het woord pak dan gauw de telefoon en bellen!! Want we hebben nog niemand geselecteert, dus je maakt alle kans nog!! En het is woensdag... rond 12 uur dus dan zijn alle ouders hun kinderen van school aan het halen, nou dan zijn er al 1/3 van de mensen weg, en 1/3 die zijn op het werk. En er zullen vast ook een paar huishoudelijke klusjes aan het doen zijn, dus als je zit te kijken ben je 1 van de weinigen. Dus pak je telefoon en probeer het gewoon een keertje... je hoeft het niet 10 keer te proberen, maar gewoon 1 keer, je kan 450 euro verdienen, 450 euro!! dus pak je telefoon en bel, we gaan nu even naar de reclame maar straks zijn we weer terug... met... een WINNAAR!! **Reclame** Jaja ik kan het wel ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik denk ik stop maar... voor dat der nog meer vaag geratel uitkomt ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
Eisen voor als je daaro gaat werken:
- je moet uren kunnen lullen over niks. - Geen probleem hebben met liegen mensen bedriegen en de winkans hoger laten lijken dan hij eigenlijk is. Hierbij hoort ook dat je niet al te duidelijk maakt dat er nog 3 uit 16 logos gekozen moeten worden voor de prijs eruit gaat. - Geen probleem hebben met mensen teleurstellen. - Dom overkomen. - Blond zijn van jezelf of geblondeerd zijn. (mannelijke negers uitgezonderd) - Helemaal opgewonden raken van hele lagen prijzen. - Nooit genoeg krijgen van constant dezelfde zinnen zeggen. - Een standaard gesprek met de kandidaten onthouden en telkens herhalen. (nou, hartelijk gefeliciteerd! En weet je al wat je met het geld gaat doen? *wacht op antwoord, maakt niet uit wat het is en zeg dan* Ow, dus het geld komt in ieder geval wel goed uit! Veel plezier d'rmee en leuk dat je meegedaan hebt) - Beseffen dat de prijs die je weggeeft altijd de hoogste ooit is (ook als dat niet zo is) - Een telefoonummer kunnen onthouden. - Een prijsbedrag kunnen onthouden. Dat isset wel zo'n beetje... Dom programma dus
![]() |
#29 |
pudiecat
|
![]()
en het ergste is nog dat we er ALLEMAAL naar hebben gekeken...
![]() als je ziek bent vind k het wel flex programma dan heb je tenminste nog iets "leuks" om naar te kijke... (meestal heb je dan niet echt veel zin om uit je bed te komen dus laten we de pc even buiten beschouwing) en ik doe altijd wedstrijd met mn broer dan gaat het zo van *ZAP* *ZAP* *ZAP* *ZAP* BRANDWEERMAN!! *ZAP* *ZAP* *ZAP*...jup ik wist het... ![]()
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Je vergeet er nog een paar: - Dagelijks herhalen dat de kans groot is dat er weinig mensen kijken (mensen zijn naar hun werk ![]() - Een kort geheugen hebben (eerst sta je nog te verkondigen dat je speelt om 10.000 euro, en uiteindelijk heb je het er niet meer over wanneer mensen 200 euro winnen) - Standaart tegen de Jury zeggen dat je een tip gaat geven, omdat het te moeilijk zou zijn (het is een dag in de week.. de letters die er al staan zijn: m..nda.). Steeds maar weer herhalen dat je goed begrijpt dat mensen het nog niet zien, maar je daarom juist moet bellen als je wel het goede antwoord weet, want je zou wel eens de enige kunnen zijn! - Tig keer de prijs verhogen, omdat men niet belt. Beginnen om 2000 euro, langzaam omhoog tot 5000 euro, en uiteindelijk 200 euro winnen!! Wat rot het? De kans dat je de jackpot wint is 1 op 300!! Ik snap trouwens niet dat daar nog nooit mensen naar binnen zijn gekomen, om die mensen es goed op het gezicht te timmeren ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon ff zappen... merel... ja goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Kut-programma
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
en wat mag dat dan voor ene programma wezen?
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |