|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
veteraan
|
![]()
euhm, onlangs stond hier een topic die per ongeluk is verwijderd omdat er posts van mark in stonden ofzo,
maar daarmee verdween gelijk een nogal interessant en misschien wel belangrijk topic...t bracht ook de nodige reacties teweeg. , nu is onder andere mijn opmerking of dit soort opmerkingen uberhaupt wel gelaten kunnen worden door iemand die een dergelijke functie bekleedt (ongeacht het gedrag van de andere personen, die misschien wel een dergelijke reactie uitlokken....) Citaat:
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Op MSN mag alles, zolang ie zich maar op t forum normaal gedraagt
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
ubergruber
|
![]() ![]() nog zo een badslipper die er blijkbaar een hobby in ziet om mensen te vervelen. Als de crew het andersom doet is het huis (forum) te klein en wordt er dus lekker met 2 maten gewogen. Wat ik gisteren geleerd heb is dat op aan de bar alles onzin is en dus echt ALLES met 3 pakken zout genomen moet worden en dat op MSN echt alles mag. ![]() Dit is een TROL en een FLAME topic en zou dus moeten worden verwijderd + een waarschuwing naar de topic starter omdat hij trolled en en een FLAME topic opend. Ik ga dat niet uitvoeren omdat ik dan de deur open zet om in te trappen voor een nieuwe golf kan kritiek van een selcte groep mensen op dit form die ik geen selecte groep mag noemen omdat ze dan met de hele niet bestaande groep massaal gaan verdedigen dat ze geen groep zijn iets wat goed lukt want samen staan ze sterk natuurlijk ![]() een functie bekleden en dan zou dit niet mogen, nou nou ik dank u zeer ik heb blijkbaar een zeer belangrijke functie. Goed dat je nog wel even vermeld dat mensen ook uitspraken uit kunnen lokken want dat is hier wel degelijk het geval. mensen kunnen het krijgen zoals ze het hebben willen. duwen ze mij in het hokje arogante uber student dan neem ik hier graag in plaats en kunnen ze het krijgen ook. Notaire aan dit verhaal is dat mijn uitspraken verboden zouden moeten zijn bijgaande de functie die ik binnen dit forum bekleed ik wel een schriftelijk bewijs van goed gedrag bezit en volledig erkend jeugdleiding ben bij scouting nederland. 2 zaken die voor de rest van nederland getuigen dat ik een goed burger ben. voor de rest ![]() ![]()
#5 |
Guest
|
![]()
Je bent dus goed burger als je op scouting zit, en FB of meer bent op een forum
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
ik snap er helemaal de ballen van :S:S:S
#7 |
Guest
|
![]()
Dit is een MSN-gesprek tussen HugoBoss en Koelkast, dat verschillende leden daags na het gesprek in hun mailbox aantroffen..
|
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
verduidelijking mag dus niet ?
![]() ik kan er overigens wel gerust van op aan, dat jij (koelkast) je functie hier wel goed bekleedt, dat is ook zeer zeker geen punt wat ik bekritiseer. ik bekritiseer alleen dat soort opmerkingen; waarom? omdat ik t idee kreeg dat t zomaar in de doofpot gestopt werd zonder enige verklaring richting mensen (forumgangers) die van de zaak dermate weinig af wisten, en misschien wel hun twijfels konden zetten bij een dergelijke beheerder. in je reply hier geef je al het een en ander aan over uitlokkingen die schijnbaar een dergelijke reactie teweegbrengen. bedankt in ieder geval dan voor de toelichting op die context.
#9 |
Guest
|
![]()
boeiend wat koelkast op msn tegen een of andere aap zegt (wtf is hugo??)..
dat heb toch geen hond met dit forum te maken, waarom moet dat hier gepost worden?? Of willen jullie hem nog een keer extra afzeiken? |
![]() |
#10 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() 1) volgens mij generaliseer je hier richting dat 'selecte groepje'. 2) de crew, leidinggevenden , in welke rangen of standen; welke omgeving dan maar ook krijgen doorgaans veelal kritiek of commentaar en behoren zich dan ook dermate uitleg te verschaffen over 'the issue'.....zo ook in het zakenleven, als op het forum!
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl Laatst aangepast door dext0r : 22 May 2003 om 11:09 |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#14 |
ubergruber
|
![]()
hebben mensen nu nog een echte vraag aan me dan kunnen ze hem meteen stellen ik ben nu tog bezig
![]() ik had overigens niet dat topic weggehaald sterker nog ik heb dat originele topic wat is verwijderd niet eens gezien het was weggehaald alvorens ik het gezien had. ik heb het originele topic dus nooit gezien en dus ook niet weggehaald. ![]()
#15 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Hehe, toch sterk wat begint met een geintje kan uitgroeien tot een serieuze discussie
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
|
![]()
Inderdaad
Martijn, met alle respect, maar dit soort topics horen hier dus echt niet thuis op het forum. Het gaat anderen geen flikker aan wat word gezegd op msn. Trouwens, waarom gaat iedereen dit soort gesprekken meteen aan weet ik hoeveel mensen doorsturen ![]() Nou jah ik zie er het nut niet van in. Topic gaat gewoon op slot. Gelieve in de toekomst niet meer van dit soort topics te openen. BVD