Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 May 2003, 11:42   #1
FunFair
.

Standaard Klote Wiskunde Ook Altijd!!!

waarom bestaat dat gvd vak toch!!!
ik moet nu gvd vage differentiele vergelijkingen doen met lapdas en C's en D's en heb geen idee wat ik er nou mee kan...

verder mag ik verdomme niet meedoen aan de laatste her voor wiskunde uit blok2.. en dat punt MOET ik halen anders kan ik niet over maar ik ben dus uitgesloten, omdat ik godverre de opdrachten niet goed genoeg heb gemaakt die we meekregen!! daar ben ik godverre 4 dagen intensief aan bezig geweest en nog vat ik het niet!!!
nu moet ik verdomme maar uitvinden hoe ik dat punt alsnog kan verdienen.. dat houdt waarschijnlijk in dat ik fokking alle opgaven moet maken die in dat fokking blok aan orde kwamen.. en dat zijn er veel waarom is wiskunde toch zo ingewikkeld en waarom krijgen we dat kutvak toch eigenlijk.. tot op zekere hoogte qua niveau kan ik het me voorstellen dat het verplicht is.. maar wat ik tegenwoordig krijg zie ik dus totaal het nut NIET van in wie de fuck wil nog een F'''' weten van een fokking formule waar je uiteindelijk dan 1 of andere kutwaarde mee kunt uitrekenen, ook al krijg je die DIRECT als je dat ding intikt in de rekenmachine.. waarom zouden we dit dan willen leren.. IK WIL TOCH GEEN WISKUNDE STUDIE VOLGEN OFZO!!
gewoon fokking alles staat op de riggel alleen vanwege die kutwiskunde. Al die fokking moeite die ik heb moeten doen om de rest van de punten te halen allemaal kapot waarschijnlijk door die kutwiskunde.. Zul je zien dat ik daardoor uiteindelijk niet overga, wat dan mooi inhoudt dat ik in de fabriek kan werken om geld te verdienen voor een nieuwe studie zeker nog een jaar verknalt

IK HAAT HET HBO!!! IK WIL TERUG NAAR KLAS 3 VAN DE MIDDELBARE SCHOOL WAAR ALLES NOG TE DOEN IS!!

teringtyfuskkuttakkeklotezooi.. moet ik zeker me ouders ook nmog vertellen wat er is gebeurd, heb ik alle poppen aan het dansen

ps bijna alle wiskunde leraren mogen van mij doodvallen in de goot. het zijn altijd die types waar iedereen een hekel aan krijgt. Ze zijn nooit aardig, willen je nooit matsen en proberen je zoveel fokking moeite laten doen voor werkelijkwaar helemaal niks..

Berichting Regels