|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
waarom bestaat dat gvd vak toch!!!
ik moet nu gvd vage differentiele vergelijkingen doen met lapdas en C's en D's en heb geen idee wat ik er nou mee kan... verder mag ik verdomme niet meedoen aan de laatste her voor wiskunde uit blok2.. en dat punt MOET ik halen anders kan ik niet over ![]() ![]() ![]() ![]() nu moet ik verdomme maar uitvinden hoe ik dat punt alsnog kan verdienen.. dat houdt waarschijnlijk in dat ik fokking alle opgaven moet maken die in dat fokking blok aan orde kwamen.. en dat zijn er veel ![]() ![]() ![]() ![]() gewoon fokking alles staat op de riggel alleen vanwege die kutwiskunde. Al die fokking moeite die ik heb moeten doen om de rest van de punten te halen allemaal kapot waarschijnlijk door die kutwiskunde.. Zul je zien dat ik daardoor uiteindelijk niet overga, wat dan mooi inhoudt dat ik in de fabriek kan werken om geld te verdienen voor een nieuwe studie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() IK HAAT HET HBO!!! IK WIL TERUG NAAR KLAS 3 VAN DE MIDDELBARE SCHOOL WAAR ALLES NOG TE DOEN IS!! ![]() teringtyfuskkuttakkeklotezooi.. moet ik zeker me ouders ook nmog vertellen wat er is gebeurd, heb ik alle poppen aan het dansen ![]() ps bijna alle wiskunde leraren mogen van mij doodvallen in de goot. het zijn altijd die types waar iedereen een hekel aan krijgt. Ze zijn nooit aardig, willen je nooit matsen en proberen je zoveel fokking moeite laten doen voor werkelijkwaar helemaal niks..