|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Omdat het forum de laatste tijd zo zeurt over beledegingen enzo, heb ik maar iets bedacht, waardoor er een leuke discussie ontstaat, en niet gescholde hoeft te worden, en waar het er eerlijk aan toe gaat. er wordt een onderwerp aangekaart door de topic starter, en daar moge 2 van te vore gekozen personen in 1 post hun mening over geven, de gene met de beste argumenten, die kun je een punt geven, de gene met de meeste punten heeft gewonnen. En ja mensen daar zijn jullie voor, De punten die gaan jullie geven, en je hoeft er geen forumbaas voor te zijn! Ook mag iedereen zelf een debat fight openen van je zelf of van andere, maar houd je wel aan de regels (mense die dat niet doen moet je gewoon negeren)
De eerste debat fight gaat tussen Essebes en psychobunny, omdat ze toch al enige tijd ruzie hebben. so lets get ready to.......Rumble!!! het eerste onderwerp is "Leerplichting veranderen naar 16 jaar" Psychobunny moet voor argument geven Essebes moet tegen argument geven Succes!!! And remember, Fairplay |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]() ![]() ze zijn nogal een beetje kinderachtig met name Psychobunny die Essebes elke keer op loopt te zoeken. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Beetje flauw om te zeggen Jij bent voor en Jij bent tegen. Neem dan een onderwerp waar je over het algemeen over kan discusseren, en dan eens kijken.
Dan wordt het wel wat moeilijker om een onderwerp te zoeken ![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
UH.. mag het niet een andere stelling zijn? hier kan ik niet zo goed iets over zeggen geloof ik..
|
![]() |
#6 |
|
![]()
Dat doe je maar mooi op msn en vooral niet hier